Gość SirAdam Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 zgadza sie. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panax1 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 dzieki za odpowiedz ,wracajac do tego dymku z rury wychodzi mi na to ze chyba zalewa mi ja jadac na 5 / 50 km /h odkrecajac manetke na max idzie dymek mysle ze sie zalewa tylko niewiem czym to jest spowodowane dostale nowe swiece moze to to ? bo slyszalem ze moze byc to wina a zaznaczam ze nie sa takie same jak byly ale tez przeznaczone do xx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andzuscb900 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Witam zrobiłem juz w tym sezonie 1500km moja xx, okazała sie ok jezdzi prosto, spalanie małe (wbrew opini), bardzo wygodna (dla mnie i plecaczka) ale mam jedno pytanie poniewaz jezdze czesto z duzym obciażeniem i lubie odkrecic:), a hample przy duzych predkosciech w dwójke + 3 kufry nie zabardzo sie spisuja, czy załozenie stalowych oplotów daje duza różnice czy to tylko sciema? jaki jest koszt załozenia nowych przewodów? czy sama wymiana płynu moze pomóc? POZDRAWIAM WSZYSTKICH XXMANIAKÓW:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cbrxx Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Witam zrobiłem juz w tym sezonie 1500km moja xx, okazała sie ok jezdzi prosto, spalanie małe (wbrew opini), bardzo wygodna (dla mnie i plecaczka) ale mam jedno pytanie poniewaz jezdze czesto z duzym obciażeniem i lubie odkrecic:), a hample przy duzych predkosciech w dwójke + 3 kufry nie zabardzo sie spisuja, czy załozenie stalowych oplotów daje duza różnice czy to tylko sciema? jaki jest koszt załozenia nowych przewodów? czy sama wymiana płynu moze pomóc? POZDRAWIAM WSZYSTKICH XXMANIAKÓW:) Są skuteczne a cena za zestaw do XX coś około 1600zł plus montaż i płyn hamulcowy najlepiej MOTUL DOT5.1 pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Jezeli masz fabryczne tzn. Hondy klocki to zmien na cos innego jak np. EBC HH.Fabryczna sa O.K. do spokojnej jazdy natomiast przy bardziej agresywnej szybko puchna. Plyn czy tez przewodowy z oplotem to sensu stricto nie poprawieja one skutecznosci hamowania powoduja tylko ze klamka jest mniej gumowa. Dobry DOT4 jest w zupelnosci wystarczajacy,najwazniejsze zeby byl swierzy,tzn nie starszy niz rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panax1 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 koledzy powiedzcie mi sprawdzam olej silnikowy po przyjedzie stawiam na centrala odczekam okolo 5 min i olej na bagnecie jest pozniej wstawiam ja do garazu tez na centarala i rano wyciagam suchy bagnet i pare razy mi sie juz tak zdazylo ze po jezdzie pokazuje stan oleju a po kilku godz niema go wogule i tera niewiem czy jest w silniku spoko stan czy tez nie czy czy to normalne ?jakies przegrody w misce czy jakies cisnienie powoduje te objawy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 co do hamulców...mój poprzedni motocykl-ZZR1100 miał hamulce w stalowym oplocie, mój obecny (hayabusa) ma bez żadnych oplotów i...ma hamulce o niebo lepsze...także raczej stan pomp hamulcowych i jakość klocków jest decydująca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAS XX Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Witam. Czy ktoś zna wartości ładowania w XX, bo po zimowej przerwie padł mi całkowicie akum, wymieniłem na nowy i w serwisie akumulatorów zrobiłem pomiar na wolnych obrotach mam 12,5 V a przy zwiększonych 13,5 V powiedzieli mi że na wolnych jest za mało, wiem że w samochodzie alternator daje więcej, ale mechanik od motocykli powiedział że tak ma być i jak pali normalnie to nic nie robić, niby problemów z rozruchem nie mam, ale nie wiem czy ładownie jest OK. Pojawił się jeszcze problem z wtryskami, a mianowicie czasami podczas jazdy zapala mi się kontrolka FI i trochę przerywa gaszę silnik odpalam i jest ok, ale po jakimś czasie znowu się zapala, umówiłem się na wtorek na tester wtrysków, ale może macie jakieś pomysły. Pisaliście wcześniej o oleju, wiem że w XX fabrycznie był Motul i takiego ja używam 5100, w serwisie Hondy w UK podałem model i rocznik motocykla i taki olej dostałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 13.5 V to definitywnie za malo ze nie wspomne o 12.5 V.Zmien machanika. Daj sobie spokoj z testami wtryskow dopoki nie rozwiklasz problemu z ladowaniem.Na 99% one znikna po tym jak doprowadzisz napiecie do normalnego poziomu,tj okolo 14.5 V. Nowy akumulator,czy probowales odpalic moto ze starym ,padnietym.? Byc moze wtedy posadziles alternator/regulator napiecia.To pita achillesowa naszego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andzuscb900 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 zauwazyłem ostatnio w mojej xsie dziwny dzwiek takie wolne klekotanie wydaje mi sie ze to słychac z prawego dekla bo jak przyłoze reke to czuje te drgania ktore pokrywaja sie z dzwiekiem i drganiami ktore słysze czy jes to cos powaznego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MTBlackbird Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Dokładnie masz opisane w serwisówce ile powinno wynosić ładowanie i przy jakich obrotach. Chyba 14.5 V przy 4500 obr/min ale dokładnie nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panax1 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 koledzy ta kontrolka zapali sie jak bedzie zamalo oleju w silniku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MTBlackbird Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 koledzy ta kontrolka zapali sie jak bedzie zamalo oleju w silniku ? Z tego co wiem to nie ma żadnego czujnika poziomu oleju a więc się nie zapali(chodzi Ci oczywiście o kontrolkę FI) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panax1 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 jest chyba ta kontrolka od cisnienia oleju to ona nie da znac ze jest malo oleju ?ona jest kolo tej sygnalizujacej jak jest luz wbity , bo wlasnie przed chwila wlalem 750 ml oleju a zrobilem od przegladu okolo 600 km takze zalamka troche jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayki1 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 jest chyba ta kontrolka od cisnienia oleju to ona nie da znac ze jest malo oleju ?ona jest kolo tej sygnalizujacej jak jest luz wbity , bo wlasnie przed chwila wlalem 750 ml oleju a zrobilem od przegladu okolo 600 km takze zalamka troche jest witam dokladnie tak jak mówisz jest to kontrolka cisnienia oleju a nie poziomu wiec jak zapali ci sie przy duzej predkosci i obrotach to zanim zatrzymasz motocykl moze byc juz po silniku a jak piszesz przy tak duzym ubytku oleju jest to calkiem mozliwe.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.