Skocz do zawartości

panax1

Forumowicze
  • Postów

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O panax1

  • Urodziny 09/23/1977

Osobiste

  • Motocykl
    cbr xx
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    bydgoszcz

Osiągnięcia panax1

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. koledzy moze jakies spotkanko xx w przyszlym roku ? ja akurat jestem z bydgoszczy moze jest tu ktos z bydzi lub pobliza ?
  2. jechalem z gps i gps pokazuje ze jade o 5 km/h i tak we wparu samochodach ,to o znacza ze wszystki liczniki przeklamuja ? ja bym nie bym pewien na gps sygnal satelity tez moze przeciez byc opozniony
  3. koledzy slyszeliscie cos o tym ze w xx liczniki dosc mocno przeklamuja powyzej 200 km/h ?
  4. ostatnio pisalem ze mam prblem z moim xx ze puszcza dymek i bierze olej ,takze skonczylo sie na wymianie uszczelniaczy zaworowych i teraz jest super i tez zupelnie inne moto pieknie teraz chodzi przypomne rok 2000 przebieg 50000 tys i mam pytanko jak sprawdzic poziom plynu chlodzacego w zbiorniczku ? trzeba odkrecic owiewke bo tak z boku niemoge zlukac czy cos tam plywa
  5. sprawdzalem na zimnym silniku na centralu ale i tak juz malo wzne umowilem sie do servisu bo cos strzelilo tylko niewiem co prawie litr na 500 km dolelem a w zeszlym sezonie nie wziela ani grama na 10000 km takze dla mnie szokas niewiem co jest
  6. ja myslalem ze jest ona poto by ostrzegac a nie poto by gdy juz sie zapali to moze byc juz zapuzno :wink: ale dolalem oleju w pore musze w tym tygodniu na jakis serwis podjechac bo to wyglada na to jak by cos kompletnie sie posypalo bo w zeszlym sezonie prze 10 tys km nie wziela ani grama
  7. jest chyba ta kontrolka od cisnienia oleju to ona nie da znac ze jest malo oleju ?ona jest kolo tej sygnalizujacej jak jest luz wbity , bo wlasnie przed chwila wlalem 750 ml oleju a zrobilem od przegladu okolo 600 km takze zalamka troche jest
  8. koledzy ta kontrolka zapali sie jak bedzie zamalo oleju w silniku ?
  9. koledzy powiedzcie mi sprawdzam olej silnikowy po przyjedzie stawiam na centrala odczekam okolo 5 min i olej na bagnecie jest pozniej wstawiam ja do garazu tez na centarala i rano wyciagam suchy bagnet i pare razy mi sie juz tak zdazylo ze po jezdzie pokazuje stan oleju a po kilku godz niema go wogule i tera niewiem czy jest w silniku spoko stan czy tez nie czy czy to normalne ?jakies przegrody w misce czy jakies cisnienie powoduje te objawy ?
  10. dzieki za odpowiedz ,wracajac do tego dymku z rury wychodzi mi na to ze chyba zalewa mi ja jadac na 5 / 50 km /h odkrecajac manetke na max idzie dymek mysle ze sie zalewa tylko niewiem czym to jest spowodowane dostale nowe swiece moze to to ? bo slyszalem ze moze byc to wina a zaznaczam ze nie sa takie same jak byly ale tez przeznaczone do xx
  11. koledzy do czego sluzy to male pokretlo (chyba to jest pokretlo ) z lewej strony pare centymetrow nad dzwignia zmiany biegow ?
  12. koledzy a jaki stan oleju macie na miarce olejowej w polowie czy wyzej ?
  13. kolego a ta impreza wrazie czego z tymi uszczelniaczami zaworow ile moze mnie kosztowac ??bo jak narazie 2 tys u nich zostawilem,spojzalem teraz na faktore i nic nie pisze ze uszczelniacze zaworow wymienili moze ustawili zawory a ustawiony zawor rozwalil uszczelniacz ?pozatym spalili mi jeszcze regulator napiecia pizdzielce niewiem jak oni to zrobili ? koledzy a jaki stan oleju macie na miarce olejowej w polowie czy wyzej ?
  14. myslicie ze zle ustawili mi zawory ?bo w poprzednim sezonie tego nie mialem a przyznam ze to troche flustrujace jak w xx cos sie z rury dymi ,a jest mozliwosc sprawdzenia czego to jest wina ?jescze jedno motorek jezdzil caly czas na motulu a teraz te barany wlali mi castrola mowili ze tak mieli na zleceniu co jest nie prawda i tak mysle czy to jest moze wina tego oleju,mysle ze jak by to byl piersciec to by sypal olejem na wysokich obrotach caly czas ,a tu jak stoje i wkrece go na maxa to nawet chmurki niema ,tylko w czasie jazdy tak jakby ten zawor sie zawiesil i dostal krople oleju bo chmurka sie pojawia i znika i niezawsze ona jest ,przeciez to japoniec i juz po 50 tys jakies pierscienie do wymiany przeglady w autoryzowanym serwisie zreszta regularnie to jakos mi sie wierzyc nie chce ze to pierscien moze byc ,ale temperatura silnika tez nie byla za duza wskazowka lezala ponizej polowy moze olej tez byl za slabo rozgrzany ,zastanawiam sie tez czy jechac na reklamacje ze zle ustawili mi zawory co wy na to jest to mozliwe ?przed chwila sprawdzilem stan oleju i wziela mi od cholery okolo pol litra na 200 km niewiem co jest grane
  15. kupilem go z autoryzowanego salonu hondy a przedemna wlascicielem byl moj szef i mi ja polecal no ale wiesz jak z przebiegiem glowy bym sobie nie dal odciac ,denerwoje mnie to ze wzeszlym sezonie bylo wszystko ok i teraz po przeglodzie ktory z reszta kosztowal mnie 1500 zl dzieja sie takie jaja i to po przejechaniu 160 km po przegladzie i niewiem czy mogli cos spitolic jak ustawiali te zawory ? bo jutro jade nia do nich i ja stawiam u nich spowrotem tylko niewiem jak z nimi gadac zabardzo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...