przemoXX Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 (edytowane) Panowie ratunku !!! Poszukuję gumowej tulejki do zacisku NISSIN. Chodzi o jedyną gumową część tj. taką rurkę zakończoną łebkiem w której chodzi bolec. Patrząc na zacisk widzimy śrubę na górze i poniżej taki gumowy łebek, o który mi właśnie chodzi. Dzisiaj przy okazji zmiany klocków zauważyłem, że w tylnym zacisku nie mam tego łebka i widać bolec z zewnątrz. Wewnątrz guma się ostała i nie ma luzu, ale syf może tam jednak wchodzić. Może nie opisałem tej części zbyt fachowo ale znawcy tematu wiedzą o co chodzi. Skąd takie coś wytrzasnąć ??? Na allegro brak... Tylko ASO Honda ??? http://www.dwa-kola.pl/szukaj/model,1,2001,32464 znajdź sobie ten element na schemacie tylnego zacisku hamulcowego, sprawdź ile kosztuje i ewentualnie zamów sobie w Hondzie. Edytowane 6 Marca 2009 przez przemoXX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 (edytowane) W sprawie regulatora,w USA popularny patent to zamontowanie regulatora od 98-99 R1,tanszy,uzywany duzo tanszy, :bigrazz: ,i co najwazniejsze niezniszczalny. Tutaj sa zdjecia jak to podlaczyc w przypadku gaznikowej XX http://www.cbr1100xx.org/forums/index.php?showtopic=59966 Edytowane 6 Marca 2009 przez tomekd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marshall Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 http://www.dwa-kola.pl/szukaj/model,1,2001,32464 znajdź sobie ten element na schemacie tylnego zacisku hamulcowego, sprawdź ile kosztuje i ewentualnie zamów sobie w Hondzie. Dzięki za fachową pomoc :biggrin: Moja część to "Tuleja, Szpilka" nr 45132-166-016. Jeszcze raz wielkie dzięki. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Co do reglera, to na allegro są polskiej produkcji, uniwersalne. Podobno lepsze od oryginału. Z samochodu nie zupełnie pasuje, ponieważ tam diody prostownicze są w altku, a tu masz w regulatorze. pozdro http://www.allegro.pl/item565687950_regula...ecia_honda.html 160 zl - powinien dzialac lepiej niz oryginal :) Pytanie mam Ma ktos moze instrukcje lub porady jak wywiercic otwory pod Crash pady ? Chodzi mi o ich dokladne umiejscowienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 sprawa prosta naklejasz kawałek gąbki na ramę w miejscu gdzie chcesz przykręcić crash pada i malujesz jakąś farbą na tej gąbce miejsce położenia śruby. Następnie przykładasz owiewkę i dociskasz do gąbki i już masz odbite położenie śruby. Ja tak robiłem i zadziało idealnie. Pozdrawiam P.S. Moja maszynka dalej czeka na nowego właściciel :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Ten typ tak ma.Mozesz sprawdzic czy lozyska glowki nie maja luzu,ale nawet jak wszystko jest O.K ww. objawy moga wystapic.Generalnie im bardziej zuzyta przednia opona tym moto ma wieksza tendencje do telepania kierownicy.Tak samo z rozkladem obciazen przod i tyl. Wielu wlascicieli w U.S. osiwialo i wylysialo usilujac rozwiazac ten problem w XX,ludzie zmieniali opony,lozyska kol,obracze i generalnie nic.Wymiana lozysk glowki na stozkowe bardzo redukuje tendencje do shimmy,no i oczywiscie amor skretu. Ja latałem z pasażerką i 3ma kuframi pod 200 km/h po autostradach i jeśli nie będziesz przy tej prędkości puszczał kierownicy to wszystko powinno być ok :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 (edytowane) sprawa prosta naklejasz kawałek gąbki na ramę w miejscu gdzie chcesz przykręcić crash pada i malujesz jakąś farbą na tej gąbce miejsce położenia śruby. Następnie przykładasz owiewkę i dociskasz do gąbki i już masz odbite położenie śruby. Ja tak robiłem i zadziało idealnie. Pozdrawiam P.S. Moja maszynka dalej czeka na nowego właściciel :biggrin: dzieki za podpowiedz :) teraz prosba - moglbys zrobic zdjecie naklejki na boczku w jak najlepszej jakosci i w dobrym oswietleniu ? Potrzebuje dokupic naklejki - owiewki juz pomalowane - lsnia nowym czarnym lakierem i tylko nie pamietam dokladnie jaki kolor mialy naklejki :) Rozchodzi sie dokladnie o kolor X-ow to taki niby zloty z czarnym przejsciem ? gora jest biala czy srebrna ? Edytowane 10 Marca 2009 przez Norbisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 dzieki za podpowiedz :) teraz prosba - moglbys zrobic zdjecie naklejki na boczku w jak najlepszej jakosci i w dobrym oswietleniu ? Potrzebuje dokupic naklejki - owiewki juz pomalowane - lsnia nowym czarnym lakierem i tylko nie pamietam dokladnie jaki kolor mialy naklejki :) Rozchodzi sie dokladnie o kolor X-ow to taki niby zloty z czarnym przejsciem ? gora jest biala czy srebrna ? Jestem teraz w trakcie przeprowadzki i nie mam czasu pojechać luknąć ale kliknij na moją aukcję tam sa dobre zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Cześć. Jakiś czas temu stwierdziłem że dzwięk klaksonu zamontowanego w moim XX jest niewystarczający i nie pasuje do tak wspaniałego motocykla. A wiec nabyłem: http://cgi.ebay.com.my/stebel-NAUTILUS-COM...3QQcmdZViewItem . I teraz pytanko, czy muszę koniecznie montować dodatkowy przekaźnik do tego klaksonu, czy wystarczy tylko podpiąc kabelki? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 (edytowane) To ustroistwo,strobel,pobiera troszeczke duzo pradu,przekaznik i dodatkowe zasilanie jest niezbedne. Typowa wloska jakosc,jak jest zimno za bardzo nie chce dzialac,zamontuj trabkami w dol.W innym przypadku wigoc bedzie sie zbierac we wnetrzu. Drugi raz balbym sobie spokoj i zostawil fabryczny klakson. Edytowane 13 Marca 2009 przez tomekd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podkopnik Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 (edytowane) Mam pytanko. Wiecie może w jaki sposb sa mocowane srubki przytrzymujace boczne owiewki tzn do czego sa przykrecane. Chodzi dokladnie o te srubki na samym dole bocznej owiewki po srodku..... http://allegro.pl/item572147209_honda_cbr_...bird_jarex.html Ten moto ich nie ma. Po odkreceniu owiewek okazało się ze nie ma do czego przykrecic srubek. Ktos zna ten temat?? Edytowane 15 Marca 2009 przez Podkopnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssmolen007 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Witam Jestem po wymianie oleju w moto. Pisałem wcześniej o głośnich koszach sprzęgłowych i dziwnej pracy łancucha. Po wymianie oleju koszy praktycznie nie słychać a z łańcuchem okazało się, że wszystko jet ok tylko widać po nim ślady zużycia i szykuje się wymiana. Może ktoś zna dobrego producenta lub jakiś link z allegro Z góry bardzo dziękuje Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondzia Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 http://www.sklep-motocyklowy.pl/zestaw,nap...kets,p2839.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cbrxx Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 (edytowane) Witam Jestem po wymianie oleju w moto. Pisałem wcześniej o głośnich koszach sprzęgłowych i dziwnej pracy łancucha. Po wymianie oleju koszy praktycznie nie słychać a z łańcuchem okazało się, że wszystko jet ok tylko widać po nim ślady zużycia i szykuje się wymiana. Może ktoś zna dobrego producenta lub jakiś link z allegro Z góry bardzo dziękuje Artur Zadzwoń do OLEK MOTOCYKLE, oni tez mieli dobre ceny na zestaw napędowy do XX, a DID 50 ZVM2 jest najlepszy Mam pytanko. Wiecie może w jaki sposb sa mocowane srubki przytrzymujace boczne owiewki tzn do czego sa przykrecane. Chodzi dokladnie o te srubki na samym dole bocznej owiewki po srodku..... http://allegro.pl/item572147209_honda_cbr_...bird_jarex.html Ten moto ich nie ma. Po odkreceniu owiewek okazało się ze nie ma do czego przykrecic srubek. Ktos zna ten temat?? Witam. Od miski olejowej wychodzi po jednym uchwycie na stronę prawą i lewą do których jest przykręcona blaszka ( 64542-MAT-000 29,63zł za sztukę na stronie http://www.dwa-kola.pl (...) fiszka o nazwie dolna osłona a na obrazku element nr 17), istnieje możliwość że uchwyty są oberwane. Pozdrawiam Edytowane 18 Marca 2009 przez cbrxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panax1 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 witam .Po regulacji zaworow wymiana napinacza i plynow ,dzisiaj przy temperaturze okolo 6 stopni zrobilem okolo 160 km i jadacy kolega za mna mowil mi ze z dwa razy poscila mi niebieski dymek taki dosc spory ale tylko z lewej rury i tylko wtedy jak przyspieszam niewiem czy to temperatura na zewnacz do tego sie przyczynia czy co , co o tym sadzicie ???slyszalem kilka opini ze to temperatura na zewnacz,paliwo ciulowe ,i ze moze jakas gumka na zaworze chociaz w to mi sie niechce zabardzo wiezyc moto ma najechane 50 tys km co o tym sadzicie dzieki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.