Skocz do zawartości

Honda CBR 1100 XX i wszystko co z nim związane


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

 

Panowie właśnie dziś obudziłem mojego sprzęta ze snu zimowego i coś jest nie "halo" mianowicie.

-Zapalił i chodził jakby na 3 cylindrach jak mu dałem więcej gazu gdzieś tak pow 5 tys miałem wrażenie jakby cylinder zaczynał haczyć.

Jak chodził to jedyn kolektor wydechowy był wyraźnie chłodniejszy więc pomyślałem świece szlak trafił,niestety wymiana świecy (miałem starą wymienioną w zeszłym sezonie ) nie pomogła.

Dałem mu ostro w palnik i nadal cylinder jakby dołączał powyżej 5,6 tys

Pytanie co jest nie tak czy szlak trafił moduł? ale wtedy chyba by nie działały dwa cylindry tak jak trzeba.

Zaznaczę że przed zimą motocykl normalnie zakończył sezon a zimą wymieniałem jedynie filtr powietrza .

Co jest nie tak

 

 

Panowie temat zamkniety tak dla Waszej informacji w gaźniku (drugiego)cylindra w komorze pływakowej jakby kryształki bursztynu coś sie wytraciło z paliwa i przypchało dysze.

Gaxnik wyczyszczony i jak na razie daje rade.

Dziwi mnie ten "syf" bo zawsze tankuje na dobrych stacjach ale widać ze wszędzie dolewaja produktów bez akcyzy żeby więcej zarobić

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Moze to pomoze jak odpowietrzac CBS-a

 

http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...microsoft:en-US

 

 

 

Zaciski maja po dwa odpowietrzniki.Wiec sprawa nei ejst taka trudna(tak mi sie wydaje).

Na poczatek robisz przod (naciskajac klamke dzialaja po dwa skrajne tloczki w zaciskach z przodu + srodkowy tloczek z tylu,jesli kolo sie obraca.Jak nie to tyl nie dziala)To jest jeden uklad.

Nastepny uklad to pompa przy ladze polaczona z tylnym zaciskiem(pompa przy ladze jest polaczona z dwoma skrajnymi tloczkami w tylnym zacisku i srodkowymi tloczkami w przednich zaciskach)

Czyli odpowietrzamy uklady oddzielnie.

1.Odpowietrzasz przod(klamka i dwa skrajne tloczki w przednich zaciskach)

2.Odpowietrzasz tyl(dzwignia hamulca noznego i srodkowy tloczek w tylnim zacisku i srodkowe tloczki w przednich zaciskach)

3.A na koniec pompa przy ladze i dwa skrajne tloczki w tylnym zacisku

 

Jesli cos namieszalem i jestem w bledzie to prosze mnei poprawic:)

Pozdrawiam,Michal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde już się pogubiłem może napisze ktoś jak zmienić płyn w całym układzie i odpowietrzeniem włącznie krok po kroku bo bym chciał to sam zrobić a żeby się nie okazało później że hankli nie ma :icon_mrgreen:

 

ps. szukam x-sa dla kumpla wie ktoś może o jakiejś ładnej sztuce z mazowieckiego do 16k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(naciskajac klamke dzialaja po dwa skrajne tloczki w zaciskach z przodu + srodkowy tloczek z tylu,jesli kolo sie obraca.Jak nie to tyl nie dziala)To jest jeden uklad.

 

 

Nieścisłość tu jest. Klamka działa tylko na przednie tłoczki, wszystkie tylne karmione są z tylnego zbiorniczka, tylny zacisk nie jest połączony z przednim układem. Ten jeden tłoczek napędza popmpa uruchamiana przez wahliwie zamocowany zacisk. Zasilanie jest z tylnego zbiorniczka.

 

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieścisłość tu jest. Klamka działa tylko na przednie tłoczki, wszystkie tylne karmione są z tylnego zbiorniczka, tylny zacisk nie jest połączony z przednim układem. Ten jeden tłoczek napędza popmpa uruchamiana przez wahliwie zamocowany zacisk. Zasilanie jest z tylnego zbiorniczka.

 

Pawel

 

Witam!

Dodalem ze jesli kolo sie obraca.Zreszta niewane,wiadomo o co chodzi.

A co to jest doladnie PCV czy cos takiego?

 

Pozdrawiam,Michal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za offtopa ale że tak w XX-owym gronie się zapytam:

czy nie wiecie gdzie można zakupić białe kierunkowskazy na przód do XX-a (te motowane w lusterka) ???

 

Szukam takowych już od dłuższego czasu i nigdzie nie mogę znaleźć (zakup przez e-bay mnie nie interesuje).

Proszę o info na GG lub na priva.

Edytowane przez FRIDGE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli cie jezyk niemiecki ratuje, to cos sie znajdzie.

Wszystko opisac....troche duzo tego jest.

Adam

 

Jak możesz to chociaż w skrócie opisz jak to ma wyglądać który zacisk który odpowietrznik najpierw itp.

Niemiecki nie za bardzo :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw robisz normalnie przedni układ, czyli przedni zbiorniczek i dwa odpowietrzniki (te górne o ile pamiętam). Potem zabierasz się za tył. Odpowietrzasz najpierw zawór proporcjonalny (czyli PCV, pomaga on w rozdzieleniu ciśnienienia), potem przednie zaciski (dwa odpowietrzniki, analogicznie te dolne), oba tylne odpowiertrzniki. Cały tylny uklad pompujesz ręczną dźwignią, czyli PCV, dwa przednie, i dwa tylne. Proste jak bzykanie :flesje:. W ksiażece jest to opisane bardziej skomplikowanie, ale tam jest mowa o ODPOWIETRZANIU zapowietrzanego układu. W takim razie trzeba odkręcać przedni lewy zacisk. Do samej wymiany płynu nie jest to potrzebne.

 

Pawel

 

PS. Dlaczego zabieracie się za motocykle nie mając serwisówki, jakichkolwiek schematów, czy nawet materiałów z internetu?

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość SirAdam
PS. Dlaczego zabieracie się za motocykle nie mając serwisówki, jakichkolwiek schematów, czy nawet materiałów z internetu?

 

 

To pytanie mnie czesto tez trapi, jak czytam niektore posty na forum.

 

 

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...