Krzych16 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Witam wszystkich Panowie właśnie dziś obudziłem mojego sprzęta ze snu zimowego i coś jest nie "halo" mianowicie.-Zapalił i chodził jakby na 3 cylindrach jak mu dałem więcej gazu gdzieś tak pow 5 tys miałem wrażenie jakby cylinder zaczynał haczyć. Jak chodził to jedyn kolektor wydechowy był wyraźnie chłodniejszy więc pomyślałem świece szlak trafił,niestety wymiana świecy (miałem starą wymienioną w zeszłym sezonie ) nie pomogła. Dałem mu ostro w palnik i nadal cylinder jakby dołączał powyżej 5,6 tys Pytanie co jest nie tak czy szlak trafił moduł? ale wtedy chyba by nie działały dwa cylindry tak jak trzeba.Zaznaczę że przed zimą motocykl normalnie zakończył sezon a zimą wymieniałem jedynie filtr powietrza . Co jest nie tak Panowie temat zamkniety tak dla Waszej informacji w gaźniku (drugiego)cylindra w komorze pływakowej jakby kryształki bursztynu coś sie wytraciło z paliwa i przypchało dysze. Gaxnik wyczyszczony i jak na razie daje rade.Dziwi mnie ten "syf" bo zawsze tankuje na dobrych stacjach ale widać ze wszędzie dolewaja produktów bez akcyzy żeby więcej zarobić Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralforlik Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 witam wymieniał ktoś sam płyn hamulcowy w x-sie, czy procedura wymiany jest taka sama jak w moto bez duala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Mi kolega wymieniał i jak sie go spytałem jak się odpowietrza to powiedział że tylko tylni zacisk. I jeśli tak zrobił to chyba jest Ok bo hamulce brzytwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Nieprawda, odpowietrza się i przód i tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
njoyXX Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Witam!Moze to pomoze jak odpowietrzac CBS-a http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...microsoft:en-US Zaciski maja po dwa odpowietrzniki.Wiec sprawa nei ejst taka trudna(tak mi sie wydaje).Na poczatek robisz przod (naciskajac klamke dzialaja po dwa skrajne tloczki w zaciskach z przodu + srodkowy tloczek z tylu,jesli kolo sie obraca.Jak nie to tyl nie dziala)To jest jeden uklad.Nastepny uklad to pompa przy ladze polaczona z tylnym zaciskiem(pompa przy ladze jest polaczona z dwoma skrajnymi tloczkami w tylnym zacisku i srodkowymi tloczkami w przednich zaciskach)Czyli odpowietrzamy uklady oddzielnie.1.Odpowietrzasz przod(klamka i dwa skrajne tloczki w przednich zaciskach)2.Odpowietrzasz tyl(dzwignia hamulca noznego i srodkowy tloczek w tylnim zacisku i srodkowe tloczki w przednich zaciskach)3.A na koniec pompa przy ladze i dwa skrajne tloczki w tylnym zacisku Jesli cos namieszalem i jestem w bledzie to prosze mnei poprawic:)Pozdrawiam,Michal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralforlik Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 kurde już się pogubiłem może napisze ktoś jak zmienić płyn w całym układzie i odpowietrzeniem włącznie krok po kroku bo bym chciał to sam zrobić a żeby się nie okazało później że hankli nie ma :icon_mrgreen: ps. szukam x-sa dla kumpla wie ktoś może o jakiejś ładnej sztuce z mazowieckiego do 16k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetstorm Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 jakby co to mam sztuke - swoja moge sprzedac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 (naciskajac klamke dzialaja po dwa skrajne tloczki w zaciskach z przodu + srodkowy tloczek z tylu,jesli kolo sie obraca.Jak nie to tyl nie dziala)To jest jeden uklad. Nieścisłość tu jest. Klamka działa tylko na przednie tłoczki, wszystkie tylne karmione są z tylnego zbiorniczka, tylny zacisk nie jest połączony z przednim układem. Ten jeden tłoczek napędza popmpa uruchamiana przez wahliwie zamocowany zacisk. Zasilanie jest z tylnego zbiorniczka. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
njoyXX Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Nieścisłość tu jest. Klamka działa tylko na przednie tłoczki, wszystkie tylne karmione są z tylnego zbiorniczka, tylny zacisk nie jest połączony z przednim układem. Ten jeden tłoczek napędza popmpa uruchamiana przez wahliwie zamocowany zacisk. Zasilanie jest z tylnego zbiorniczka. Pawel Witam!Dodalem ze jesli kolo sie obraca.Zreszta niewane,wiadomo o co chodzi.A co to jest doladnie PCV czy cos takiego? Pozdrawiam,Michal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRIDGE Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 (edytowane) Sorry za offtopa ale że tak w XX-owym gronie się zapytam:czy nie wiecie gdzie można zakupić białe kierunkowskazy na przód do XX-a (te motowane w lusterka) ??? Szukam takowych już od dłuższego czasu i nigdzie nie mogę znaleźć (zakup przez e-bay mnie nie interesuje).Proszę o info na GG lub na priva. Edytowane 2 Marca 2008 przez FRIDGE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralforlik Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Czy naprawdę nikt nie wie jak zmienić płyn hamulcowy, a może nikomu się nie chce napisać :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Jezeli cie jezyk niemiecki ratuje, to cos sie znajdzie.Wszystko opisac....troche duzo tego jest. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralforlik Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Jezeli cie jezyk niemiecki ratuje, to cos sie znajdzie.Wszystko opisac....troche duzo tego jest.Adam Jak możesz to chociaż w skrócie opisz jak to ma wyglądać który zacisk który odpowietrznik najpierw itp.Niemiecki nie za bardzo :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 (edytowane) Najpierw robisz normalnie przedni układ, czyli przedni zbiorniczek i dwa odpowietrzniki (te górne o ile pamiętam). Potem zabierasz się za tył. Odpowietrzasz najpierw zawór proporcjonalny (czyli PCV, pomaga on w rozdzieleniu ciśnienienia), potem przednie zaciski (dwa odpowietrzniki, analogicznie te dolne), oba tylne odpowiertrzniki. Cały tylny uklad pompujesz ręczną dźwignią, czyli PCV, dwa przednie, i dwa tylne. Proste jak bzykanie :flesje:. W ksiażece jest to opisane bardziej skomplikowanie, ale tam jest mowa o ODPOWIETRZANIU zapowietrzanego układu. W takim razie trzeba odkręcać przedni lewy zacisk. Do samej wymiany płynu nie jest to potrzebne. Pawel PS. Dlaczego zabieracie się za motocykle nie mając serwisówki, jakichkolwiek schematów, czy nawet materiałów z internetu? Edytowane 4 Marca 2008 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 PS. Dlaczego zabieracie się za motocykle nie mając serwisówki, jakichkolwiek schematów, czy nawet materiałów z internetu? To pytanie mnie czesto tez trapi, jak czytam niektore posty na forum. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.