Smoku Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Witam wszytkich. Mam pytanko do osób które mają doświadczenie z XX. Czy warto kupić motocykl który ma przejechane 51000 km? Chciałbym poznać opinie i dowiedzieć się jakich napraw mogę spodziewać się w najbliższym czasie? Motocykl który mam możliwość nabyć to ostatni rocznik z zasilaniem gaźnikowym. Wspomniany wyżej CBR 1100 chciałbym używać turystycznie. Na jakie szczegóły zwrócić uwagę przy kupnie. Jak z awaryjnością? Z góry dziękuję. Przejrzyj dokładnie temat, przeczytaj artukuł w Świecie Motocyli na luty [znajdziesz jeszcze w kioskach] i oglądaj :notworthy: XX ma opinię motocykla nie do zajechania [pewnie jak toś się naparawdę stara to może mu się uda :flesje: ] Ja przyjąłem taktykę, że proszę o aktualne zdjęcia w dużej rozdzielczości i oglądam tak długo aż już wiem, gdzie jest jaka śrubka :) :) Pytam sprzedawcę o kilka informacji [uszkodzenia, naprawy i inne drobne które widoczne są na zdjęciach] Jeżeli mi się spodoba to jest szansa, że pojadę zobaczyć. Oczywiście interesuje mnie zdjęcie plastików więc uprzedzam o tym sprzedawcę i pytam grzecznie czy się na to zgadza. Konieczne jest sprawdzenie stanu technicznego w warsztacie - najlepiej jak bybył autoryzowany danej marki. Jeżeli sprzedawca się nie zgadza no to żegnam i szukam dalej. Na koniec i tak nie masz pewności, czy moto kupowane przez Ciebie jest w pełni oryginalne. Zyskujesz jednak argumenty do zbijana ceny albo za ok. 200 zł uchronisz się przez zakupem "trupa". Smoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Jak tylko ten przebieg jest realny to nie za dużo, chociaż jeśli to jest ostatni rocznik na gaźniku, to bedzie z okolic `99r nie sądze żeby miał realnie tylko tyle nabite, przecież ten motor to aż jest stworzony do dalekich wojaży podróżnych. bys sie zdziwil, moja tez jest rocznik 99 (na wtrysku) i mam ok. 35.000 przejechane, i to realne, nic nie krecone.Nie kazdy robi duzo kilometrow, nawet jak ma moto do tego stworzone.Ja wierze w te 50-pare tysiecy przy tam roczniku, co nie znaczy ze nie ma takich co oszukuja. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Możliwe :flesje: nie uznaje się za znawce tego motoru :) ale znajomy ma nie wiem który rocznik, ale wiem że ostatni na gaźnikach.Bardzo fajne to moto, może kiedyś w przyszłości to kto wie czy wybór nie padnie na XX, to bardzo dobry motocykl. To prawda w sumie, że nie każdy nawija dużo 2oo, zresztą był niedawno temat na forum że jak motor ma mało przebiegu, to ludzie myślą od razu że był cofany. Pozdro :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smoku Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 To prawda w sumie, że nie każdy nawija dużo 2oo, zresztą był niedawno temat na forum że jak motor ma mało przebiegu, to ludzie myślą od razu że był cofany. Dlatego ja staram się nie patrzeć na przebieg, jedynie oceniać stan techinczny i zużycie poszczególnych części. Smoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Pytanie do Was: Kilku wlascicieli XXow ma w avatarach zdjecie, jak pala gume. Jak to robia mimo CBSu? CBS jest uaktywniony tylko wtedy kiedy motocykl jest w ruchu,co nie znaczy ze nie mozna spalic gumy jadac. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Kilku wlascicieli XXow ma w avatarach zdjecie, jak pala gume. Jak to robia mimo CBSu? Moze postaraj sie zrozumiec zasade dzialania CBS-u , a wtedy napewno sam sobie bedziesz mogl na to pytanie odpowiedziec.Opisac to wszystko tutaj, byloby troche uciazliwe. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoszbial Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 (edytowane) Dzięki za podpowiedzi Panowie. Wiem że ten temat już był ale niedopięty do końca. Chciałbym zakupić opony do XX najlepiej turystyczno sportowe. Co polecacie? Edytowane 16 Lutego 2008 przez bartoszbial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Chciałbym zakupić opony do XX najlepiej turystyczno sportowe. Co polecacie? Metzeler Z6 Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romanwy Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Ja mam w swoim XX przejechane 57 000 mil przebieg udokumentowany (motocykl sprowadzony z angli, miał dwóch właścicieli a książka serwisowa byłą prowadzona rok po roku, posiadam nawet kwity co i kiedy było wymieniane) i żadnych problemów. Jeśli ktoś mówi że ma XX np z 98r z przebiegiem 30 000 km to coś mi tu nie gra: albo moto stało i nie jeździło albo po dzwonie. Dla tej maszyny przebiegi rzędu kilkudziesięciu tysięcy lub więcej to bułka z masłem. Zresztą kto kupuje taki duży i mocny motocykl tylko po to żeby pojeździć wokół trzepaka. Kilkuletnie 600 setki mogą mieć przebiegi rzędu 30 tyś km ponieważ z regóły mają co roku innego właściciela z których każdy robi nim 3 tyś na sezon i sprzedaje (z reguły dla nowego właściciela jest to pierwszy motocykl do nauki a następnie sprzedaje i przesiada się na mocniejszy lub słabszy, zrobi szlif i okazyjnie sprzedaje lub inne powody). Jak ktoś kupuje XX to nie po to żeby pojezdzić nim jeden sezon ale zdecydowanie na dłużej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Jeśli ktoś mówi że ma XX np z 98r z przebiegiem 30 000 km to coś mi tu nie gra Kwestionujesz moja wypowiedz ?Ja kupilem moja jako 7 latka, i miala 18.000 km w pelni udokumentowany przebieg, a wlasciciel sprzedal ja ........z braku czasu do jezdzenia.A zeby dodac otuchy szukajacym dobrych egzemplarzy XX za dobre pieniadze dodam ze kupilem ja za 4000 euro.Trzeba tylko szukac, i to nie na polskim lecz zachodnim rynku.Aktualnie kolega ma do sprzedania swoja XX za 7.000 euro, jezeli ktos jest zainteresowany taka kwote zainwestowac, to prosze o kontakt, moge posredniczyc. (cena nie jest do negocjacji) Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bioły76 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Witam kolegów,mam małe pytanko:czy przypadkiem ktoś z Was wymieniał,ewentualnie spotkał na jakieś stronie przednie tarcze hamulcowe do XXa model 2001r. to niech podrzuci gdzie i za ile .Mam skrzywioną prawą tarczę ,a dokładnie jej wewnętrzny element przykręcany śrubami do koła przez co mam delikatne bicie,więc chętnie bym wymienił na nowe bo hamulce w motorku to dla mnie rzecz priorytetowa i nie ma co na nich oszczędzać, ani ich sztukować. Gorące pozdro dla Wszystkich i szykować maszyny bo sezon już tuż tuż :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Moze postaraj sie zrozumiec zasade dzialania CBS-u , a wtedy napewno sam sobie bedziesz mogl na to pytanie odpowiedziec. Nie chodzi Ci przypadkiem o Dual CBS z ABSem? Wtedy jestem w stanie zrozumiec czemu uatywnia sie dopiero po ruszeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Ni. Jesteś w błędzie. Zacisk tylni przy wciśniętym przednim hamulcu uruchamiany jest za pomocą pompki zamontowane j przy goleni. Jak się hamuje normalnie przednim hamulcem , zacisk zaczyna łapać za tarczę i jednocześnie się obraca wzdłuż osi koła przedniego ściskając pompkę przy golenia ta uruchamia zacisk tylni. A więc jeśli chcesz spalić kapcia to naciskasz przedni hamulec blokując koło przednie które stoi. Nie ściska sie pompka i nie uruchamia tylnego zacisku.. Jeśli jestem w błędzie to niech mnie ktoś naprostuje. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetstorm Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 prawie tak... jesli oprzesz przednie kolo o sciane i nie ruszy sie ono przy paleniu nawet o pare centymetrow to tak...jednak przy "normalnym" paleniu gumy rowniez zadziala ci tyl... poniewaz motocykl bedzie chcial przesunac sie liniowo do przodu... nie tak mocno jak przy jezdzie ale zawsze tyl troche zlapie... jednak to nie jest zadna przeszkoda aby iksem palic gume :icon_question: bez najmniejszego problemu da sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REDbike Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 I teraz pytanie do znawców detali :icon_question: otóż jak sie powinna mieć sprawa przedniego napisu HONDA umieszczonego raz to bezpośrednio nad reflektorem innym razem na szybie... bo jak zauważyłem różnie z tym bywa i przeważnie roczniki przed 99 mają na owiewce a od 99 na szybie... jak to z tym jest? :wink: albo jak powinno być :) pzdrKamil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.