Skocz do zawartości

Honda CBR 1100 XX i wszystko co z nim związane


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

A ja mam pytanie, mój XX jeździ fajnie tylko jak na postoju i na luzie puszczę sprzęgło to słychać jak coś się głośniej kręci. Kiedy wcisnę klamkę wszystko cichnie.

a gdzie się robi głośniej?

może to być kosz sprzęgłowy i tym się nie przejmuj - ten typ tak ma.

 

pzdr

Edytowane przez rahu

KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych
"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

w czym tkwi haczyk że większość cześci na allegro jest do XX 97-98 rok, regulator, sprzęgła, świece itd mógłbym wymieniać... oprócz wtrysków wiele sie zmieniło po roku 99? wtryskowe wersje w obejsciu wiele sie różnią od gaźnikowych?

 

i tak przy okazji co powiecie o tym ogłoszeniu?

1100XX

Edytowane przez FhissT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Z ym koszem sprzęgłowym ja również mam wariacje. Jak wcisnę sprzęgło jest cisza, ale jak puszczam na luzie to warczy na mnie strasznie:) zastanawiam się czy dużo jest pracy żeby się tego pozbyć. Robił to ktoś?? poczytałem rownież trochę,że efekt po naprawie nie jest długotrwały:/ nie wiem czy coś się w pewnym momencie nie rozpadnie przy dalszym takim uzytkowaniu.

 

I takie inne pytanie: nie ma ktoś na sprzedanie centralnego kufra GIVI z podstawą?? Kupiłem boczne ale brak cetrala.

 

Pozdrawiam

 

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba u każdego tak jest :)

Od dwóch tygodni również jestem posiadaczem iksa w wersji wtryskowej. Przesiadłem się z Zygzaka 1100. Pierwsze co mnie zaskoczyło to właśnie ten kosz sprzęgłowy ale koledzy kazali to zostawić i spokojnie jeździć. Tak też robię. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panowie, ja szukałem moto dla siebie. Była TDMa, Diverka 900, ale trafił się XX. Na 99% go biorę, kolor niebieski. Motocykl sprawdzili znajomi mechanicy, zawsze podobał mi się ten sprzęt. Tylko teraz pytanko do Was, czy pozycja za sterami w miarę wygodna jest? Mam 186 cm i waga około 105 kg. Siedzenie jest po przeróbce, więc może pasażerka nie będzie narzekać też? Dodam ,że wcześniej śmigałem na VFR750 i mam nadzieję, że uda mi się ogarnąć XXa też. Wszak to sprzęt o wiele mocniejszy niż wspomniana VFR. Wracając do jeżdzenia z placaczkiem to jak z wygodą z tyłu? Tragedia? czy da się wyżyć? Szykuje się na 2000rok, model z wtryskiem. Wg danych regulacja zaworów jest tam bodajże co 6 tys km, trochę krótko, ale jak to wygląda w rzeczywistości? Bo doszły mnie słuchy, że ludzie robią dwa a nawet i trzy razy tyle i po sprawdzeniu zaworów nie trzeba nic robić. Jak to z tym jest? Przepraszam, że tak na krzywy ryj piszę, ale nie dałem rady przeczytać wszystkich postów z tego tematu. Spalanie jakoś około 6 litrów przy spokojniejszej jeździe zdaje się. I jeszcze chciałem zapytać o dostępność kufrów i stelaży do tego modelu. W jakich cenach, co gdzie jak :) Zawsze jeździłem z rolką bagażową ,więc w tematyce kufrów średnio się orientuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest b. wygodnie (tez mam 187/107), plecaczek nie narzeka - wręcz przeciwnie, zawory co 24kkm, spalanie 7-11, kufry itd: allegro, ebay. kupisz - nie pożałujesz.

 

pzdr

KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych
"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko teraz pytanko do Was, czy pozycja za sterami w miarę wygodna jest? Mam 186 cm i waga około 105 kg.

Miałem okazję przejechać się X-em z 2003. Przy wzroście 192 opieram się na nadgarstkach. Wg właściciela komfort jazdy uzyskuje się przy 160 km/h, wtedy pęd powietrza przeważa nad grawitacją.

 

Szykuje się na 2000rok, model z wtryskiem. Wg danych regulacja zaworów jest tam bodajże co 6 tys km, trochę krótko, ale jak to wygląda w rzeczywistości?

Regulacja płytkowa, co 24 tyś km. Cytowany model przy przebiegu 60 tyś km nie wymagał żadnej zmiany płytek,wszystkie luzy zaworów w granicach nominalnych.

Krótko zaś jest z łańcuchem, "530" wystarcza na ok 8 tyś km. Tylna opona też w tych granicach.

Ta sztuka ma 230 KM na kole, więc "normalny" silnik powinien obchodzić się łagodniej z napędem.

Kolega używa zestawu kufrów Givi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...