Skocz do zawartości

Motocykl z USA


Rekomendowane odpowiedzi

To czegos tu nie rozumiem kupujac moto w usa w salonie place podatek 15% taki jak tam obowiazuje to dlaczego w kraju (u nas) mam znowu placic drugi raz :icon_question:

ano dlatego, że USA nie jest w UE i nie obowiązuje ustawa o podwójnym opodatkowaniu.

Ale kiedyś interesowałem się autem z kanady i koleś przez tel najpierw nie mógł zrozumieć po co chcę sprowadzić auto do europy skoro mogę je kupić u siebie, ale później mnie połączona z inną osobą i powiedziano , że export tax free. ale w usa nie ma VAT tylko podatki stanowe... więc najlepiej zapytaj u źródła czyli u delaera - sprzedawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Od kiedy crossówki na legalu rejestrujesz w Polsce? Żadnych dowodów crossówki nie posiadają ani w PL ani USA

 

Pozdrawiam

 

wyobraz sobie, ze crossowke ze stanow normalnie rejestrujesz w Polsce bo one maja homologacje w USA

jak bym nie wiedzial to bym sie nie odzywal... :(

dwoch ziomkow u mnie sprowadzalo yzf i bez najmniejszych problemow je zarejestrowlo... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyobraz sobie, ze crossowke ze stanow normalnie rejestrujesz w Polsce bo one maja homologacje w USA

jak bym nie wiedzial to bym sie nie odzywal... ;)

dwoch ziomkow u mnie sprowadzalo yzf i bez najmniejszych problemow je zarejestrowlo... :flesje:

No to sie nie odzywaj :cool: :flesje: . Przeczytaj mojego posta wyzej. Nie jest tak ze wychodza z fabryki z homologacja ale w niektorych stanach jest duzo latwiej zalatwic sobie papier i miec tak zwanego "street lega'a". :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sie nie odzywaj :clap: ;) . Przeczytaj mojego posta wyzej. Nie jest tak ze wychodza z fabryki z homologacja ale w niektorych stanach jest duzo latwiej zalatwic sobie papier i miec tak zwanego "street lega'a". :icon_razz:

 

 

no bo co masz wiecej postow :lalag: sam sie nie odzywaj...

każda salonowa crossówka ma papiery potrzebne do rejestracji czyli homologacje :P i nic nie trzeba sobie "zalatwiac"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bo co masz wiecej postow :) sam sie nie odzywaj...

każda salonowa crossówka ma papiery potrzebne do rejestracji czyli homologacje :D i nic nie trzeba sobie "zalatwiac"

 

 

Piszesz głupoty! Nawet, jeżeli crossówka dostanie homologacje USA, w co szczerze wątpię. To na pewno ta homologacja nie działa w PL i tutaj tego motoru nie zarejestrujesz. I Tomski ma 100% racji, więc się nie odszczekuj.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz głupoty! Nawet, jeżeli crossówka dostanie homologacje USA, w co szczerze wątpię. To na pewno ta homologacja nie działa w PL i tutaj tego motoru nie zarejestrujesz. I Tomski ma 100% racji, więc się nie odszczekuj.

 

 

Kalkulując na zimno:

jeżeli moto ma homologację i mamy na to papier, to możemy zarejestrować.

Problemem może być tzw pierwszy przegląd - bo moto bez np. reflektora nie przejdzie przeglądu, więc albo założycie wymagane lampki i inne pierdoły albo dacie panu "kaziowi" na przeglądzie w łapę i dostaniecie papier. W urzędzie komunikacji przy rejestrowaniu nikt moto nawet nie chce oglądać, tylko papierki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz głupoty! Nawet, jeżeli crossówka dostanie homologacje USA, w co szczerze wątpię. To na pewno ta homologacja nie działa w PL i tutaj tego motoru nie zarejestrujesz. I Tomski ma 100% racji, więc się nie odszczekuj.

 

Pozdrawiam

 

 

no chyba jakby znajomi u mnie nie rejestrowali to bym nie puszczal takich plot no nie....

zreszta nie tylko oni bo akurat pare gosci u mnie sciagało moto w USA :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no chyba jakby znajomi u mnie nie rejestrowali to bym nie puszczal takich plot no nie....

zreszta nie tylko oni bo akurat pare gosci u mnie sciagało moto w USA :banghead:

Juz od dluzszego czasu udzielam sie i czytam forum Thumper Talk i wiem jak jest. U nich cross ktory jest zajerestrowany tez jest rarytasem. CO nie zmienia faktu ze jest im latwiej zlegalizowac crossowke do jazdy po ulicy. Damian radze ci weryfikowac informacje i sprawdzac w innych zrudlach a nie bez sensu stukac to samo. Najprawdopodobniej motorki twoich kolegow juz byly street legalized i dlatego w polsce nie bylo problemow z ich rejestracja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz od dluzszego czasu udzielam sie i czytam forum Thumper Talk i wiem jak jest. U nich cross ktory jest zajerestrowany tez jest rarytasem. CO nie zmienia faktu ze jest im latwiej zlegalizowac crossowke do jazdy po ulicy. Damian radze ci weryfikowac informacje i sprawdzac w innych zrudlach a nie bez sensu stukac to samo. Najprawdopodobniej motorki twoich kolegow juz byly street legalized i dlatego w polsce nie bylo problemow z ich rejestracja.

 

 

Wydaje mi się , ze mialem racje, jednak teraz mnie troche zmyliłeś, nie mniej jednak wiem, że moto(crossówke) zarejestrowali bez większych problemow, a przy jego kupnie dostali coś w stylu polskiego dowodu rejestracyjnego(motocykle nie byly zarejestrowane w Stanach). I z tego co wiem motocykle mialy homologacje(ponoć inne też maja)

Moze jest tak ze w stanach nie da sie zarejestrowac, a w polsce sie da :icon_mrgreen:

 

Wracając do tematu nie wydaje mi sie zeby byl jakis dodatkowy podatek na crossowke po za cłem.

Rozwiązaniem ominiecia podatku moze byc wyslanie moto w częściach, ale to juz jak ktos chce sie bawic:D

 

1.Czy motocykl sprowadzony z USA będzie bez problemu serwisowany w Polsce icon_question.gif Chodzi mi o części czy są takie same jak na Europie

Nie, ktore motocykle mogą mieć np. srubki w calach :lalag: i cieżko bedzie dopasować glupia śrube...

Edytowane przez damian-kmx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Bill of Sale:

Określenie oznaczające unrebuildable auta. Samochody posiadające Bill of Sale nie mogą być wysyłane za granice.

 

bill of sale to tylko umowa sprzedazy, która niewiele daje , do tego jest potrzebny TITLE ( akt własności)

kupujesz pojazd z bill of sale przeważnie 60% taniej i starasz sie o odzyskanie title ( trwa do 2 miesiecy i koszt ok 300$) :lalag:

procedura nieopłacalna do eksportu :icon_mrgreen:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli piszecie o tzw. vacie, to pozwolcie ze i ja wypowiem sie na ten temat... Kumpel sprowadzil nowiutka yz250f i vatu wcale placic nie musial.W USA rozebral motor i wyslal bodajze w 5 paczkach do Polski, gdzie kazda wyslana byla na inny adres.Wsumie zaoszczedzil pare kafli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...