Skocz do zawartości

Boatman

Forumowicze
  • Postów

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Boatman

  • Urodziny 10/10/1975

Osobiste

  • Motocykl
    DR350S '96
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4570570
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Poznań

Osiągnięcia Boatman

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Tylne zawieszenie od RM250, czy któs próbował to wsadzić do DRki?
  2. Witam, Czy ktoś z Was ma doświadczenie w imporcie motocykli enduro z USA. Jest sporo pięknych KTMów EXC w dobrych cenach tyle, że są to RFS (racing four strokes) i nie sa zarejestrowane. Czy jest duży kłopot aby taki motocykl zarejestrować w Polsce? Może ktoś z Was już ćwiczył taką opcje?
  3. Dzięki chłopaki za dogłębna analizę tematu. Nie oczekuję od EXC że będzie bezobsługowy, co więcej zdaję sobie sprawę z rygorów posiadania wyczynowego sprzętu. Wczoraj obejrzałem dwie 400 i wiem że to moto dla mnie. Jednak widze pewne różnice między jednym a drugim. Po pierwsze jeden chodzi głośniej, oba maja seryjne tłumiki i przy odwinięci ostro dają czadu (piękny jest ten dziwięk KTMa) jednak jeden pracuje głośniej (bardziej dudni) na wolnych. Czy może to wynikać z wyższej komprechy? Ten drugi egzemplarz koleś odpalił kopką ale ręką...czy nie jest to objaw własnie nietrzymania kompresji w cylindrze? Oba moto wygladają ładnie. Mam już faworyta ale jeszcze się zastanawiam. Własciciel mówi że jest do wymiany łańcuszek rozrzadu, nie słychać go jeszcze ale podobno rozbierali i to stwierdzili. Poza tym klekotanie sprzęgła czyli wszystko w normie w KTM. Co sądzicie?
  4. Dzięki za opinie. Właśnie dlatego chcę kupić 400 bo ma taki sposób oddawania mocy. Może za 2-3 sezony 530 :) Natomiast teraz kwestia jest tego typu: czy kupić model 2002 w cenach około 12-13 tys. czy wejść w model '04 za około 16 tys.??? Co byście zrobili? Czy warto płacić więcej oczywiście poza kwestami estetycznymi i ambicjonalnymi typu "jeżdżę nowszym sprzętem":)
  5. Witam wszystkich, Własnie nosze się z zamiarem zakupu EXC 400. Jestem jednak w kropce...czy warto trochę dołożyć i kupić model 2004? Czy dobrze utrzymany model 2002 wystarczy? Z tego co pisze Dominik to model '02 był wyjątkowo udany. Optycznie trochę sie różnią. Jakie są różniece między jednym rocznikiem a drugim? Rama? Zawieszenie? Z góry dziękuję za info.
  6. Przejeżdżałem w niedziele o 20 obok miejsca zdarzenia, ul. Obornicka, skrzyżowanie za Gymnasionem. Była straż pożarna, dwa policyjne motocykle i mały korek. Na środku ulicy leżało zielone kawasaki z podwiniętymi widełkami i zniszczoną owiewką. Obok leżały dwa kaski.... widok przygnębiający. Mam nadzieje że to tylko tak źle wyglądało i nasz kolega i jego pasażerka (lub pasażer) wyszli z tego bez większych obrażeń.
  7. Witam wszystkich. Właśnie dokonałem wymiany tłoka na Wiseco i docieram sprzęta. mam jednak pewien problem. po zrobieniu 200 km w terenie (nie przekraczając 5000 or/min) zaobserwowałem konkretne wycieki oleju spod śrub oraz uszczelnienia pokrywy zaworów. Człowiek który mi to montował zdemontował pokrywę i ponownie założył po oczyszczeniu i nałożeniu nowego silikonu. niestety leci dalej i pojawiają sięnowe wycieki spod śrub spod których nie ciekło wcześniej. Czy macie pomysł jak zlikwidować wycieki? Jestem gotów zrobić to samemu. Chcę zdemontować pokrywę, porządnie usunąć resztki silikonu, i zmontować na porzędny "gasket maker" Loctite. Czy ta operacja przy założeniu że będzie przeprowadzona dobrze spowoduje usunięcie wycieków? Na co jeszcze zwrócić uwagę? Czy pod śrubami powinny być o-ringi czy jakieś inne uszczelki?
  8. Witam wszystkich. Właśnie dokonałem wymiany tłoka na Wiseco i docieram sprzęta. mam jednak pewien problem. po zrobieniu 200 km w terenie (nie przekraczając 5000 or/min) zaobserwowałem konkretne wycieki oleju spod śrub oraz uszczelnienia pokrywy zaworów. Człowiek który mi to montował zdemontował pokrywę i ponownie założył po oczyszczeniu i nałożeniu nowego silikonu. niestety leci dalej i pojawiają sięnowe wycieki spod śrub spod których nie ciekło wcześniej. Czy macie pomysł jak zlikwidować wycieki? Jestem gotów zrobić to samemu. Chcę zdemontować pokrywę, porządnie usunąć resztki silikonu, i zmontować na porzędny "gasket maker" Loctite. Czy ta operacja przy założeniu że będzie przeprowadzona dobrze spowoduje usunięcie wycieków? Na co jeszcze zwrócić uwagę? Czy pod śrubami powinny być o-ringi czy jakieś inne uszczelki?
  9. Witam, Chcę włożyć twzrdszą sprężynę Eibach do mojej DR'ki. Czy ktoś już tak utwardzał zawieszenie? Czy waro to robić? W sumie koszt sprężyny nie jest koszmarnie wysoki a powinno to poprawć parametry zawieszenia. Co o tym sądzicie?
  10. Witam wszystkich!!! Widzę, że jest tu paru kolegów dosiadających DR350 z okolic Poznania. Ja też się do nich zaliczam ale niestety nie mam z kim jeździć... (wszyscy moi znajomi to szosa). Jazda po poligonie samemu ani nie jest przyjemna ani bezpieczna a jeżdzić trzeba.... Chętnie podłączę się do jakiejś grupy i skorzystam z doświadczeń lepszych wymiataczy. Czy w Biedrusku zbiera się jakaś grupa regularnie jak to miał kiedyś miejsce? Pozdrawiam
  11. Witam, Szukam kogoś do wspólnych jazd. Niestety wszyscy moi znajomi mają motocykle szosowe... Stawiam pierwsze kroki w enduro i chętnie bym się do kogoś podłączył, posłuchał paru wskazówek i co nieco podpatrzył. A przede wszystkim pośmigał :cool: Pozdrawiam
  12. Witam, Właśnie kupiłem DR 350 i zamierzam pojeździć w terenie. Widzę że jest tu kilku jeźdźców DR'ek :buttrock: Chętnie załapię się z kimś na wspólną jazdę w terenie. Od rzu przyznam że jeste początkujący i chętnie skorzystam z rad i wskazówek bardziej doświadczonych kolegów :biggrin: Jeszcze mam jedno pytanie czy na terenie Puszczy Zielonki można jeździc? Czy lesniczy mnie odstrzeli? Sątam przecież drogi po których jeżdżą auta można skręcić w bok przecież na chwilę :biggrin:
  13. pokonał mnie ten Chiński wynalazek dziś w Poznaniu :cry: Stało się to tak szybko, że nawet nie wiem kiedy...kazał mi się zatrzymać przed slalomem, a już myślałem, że z ruszenia pod górkę sobie na dwójeczkę pyknę i tak przepyrkam slalom i ósemkę. Jednak musiałem ruszyć z zatrzymania...przede mną gościu który zdawał powiedział abym jechał na jedynce ze sprzęgłem i tak spróbowałem...i oczywiście jak mnie szarpnęło to podpórka. Potem stres...udało mi się zmienić na dwójkę ale zahamowałem ręcznym zamiast nożnym w ósemce i wyleciałem z trasy....co ciekawe na kursie trzaskałem ósemeczki (na ETZ251) z palcem w uchu...i chyba byłem zbyt pewny siebie....za mało pokory :? Tak czy inaczej birę godzinkędwie na Tajfunie i ja tam im jeszcze pokażę :-) Gratuluję tym co zdali....między innymi widziałem jakieś dziewcze z blond warkoczem, które wyjechało na miasto :-) Mam nadzieje, że wróciła w siodle :-) Pozdrawiam wszystkich :-) maciej
  14. Witam, Czy ktoś z Was ma doświadczenie z motocyklem BMW F650 CS. Rozważam zakup używanego i chciałbym wiedzieć co zwrócić uwagę. Wszelkie opinie na temat tego sprzętu również mile widziane :D Z góry dzięki!!! Maciej
  15. Hej :) 8 listopada mam egzamin na kat. A w Poznaniu. Czy ktoś z Was zdawał tam ostatnio? Jeśli tak to napiszcie co i jak:) Jakieś wskazówki i jaka atmosfera w ogóle:) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...