WLD_Wlodi Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 A w jakim miejscu montowana jest rączka tylnego hamulca?? Na miejscu przedniego? Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 po lewej stronie nad lub pod sprzęgłem jak komu wygodniej! możesz sobie zamocować nawet na błotniku :] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Są w motocyklach torowych czasami stosowane pompy tylnego koła na kierownicy pod lewy kciuk ale nie ma wtedy hamulca nożnego. Dublowanie pompy hamulcowej jest poronionym pomysłem i nie będzie działać.Potrzebne były by zaworki zwrotne czyli jednokierunkowe i wspólny zbiorniczek płynu rezerwowego. Bez niego układ zadziała kilka razy a potem zabraknie płynu.Można co prawda zastosować zacisk z układu Dual CBS ale to wyższa szkoła rzemieślnicza i na pewno nie dla amatora pordzewiałych śrubek. a koledze "wueska" mogę poradzić tylko raz.Najpierw zbuduj taki układ, sprawdź a potem dopiero doradzaj innym jak to zbudować. Teorią zajmują się Świadkowie Jehowy a mechanicy opierają się tylko na praktyce. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Niestety ale praktyka wygląda tak, że będzie działać ale tylko z wspawanym trójnikiem do nożnej pompy. On właśnie pełni funkcję dzięki której nie potrzeba zaworu zwrotnego. Kupa ludzi na tym lata i wszystko działa jak należy. Taki trójnik z pompą możesz kupić np. na surface56.com. A tak poza tym to najpierw radzę nauczyć się dobrze latać wykorzystując tylko nożny hamulec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 w dużych quadach lewa klamka uruchamia przód + tył , prawa klamka przód, a nożny tył .może z jakiegoś szrota dało by się wyciągnąć ten układ Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Po co wyważać otwarte drzwi? kupujesz trójniczek podłączasz drugą pompe i bangla! ;] http://stuntpoland.com/showthread.php?t=44...light=handbrake http://stuntpoland.com/showthread.php?t=18...light=handbrake Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Problem w tym ze układ działa i to dobrze. Teoretycznie działać nie powinien ale działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 Działa po przeróbce pompy ale nie tak jak pisałeś - jakiś trójnik ze sklepu z częściami do ciężarówek.Napisałeś dosłownie:mozesz połaczyć przez trójnik lub bezpośrednio na pompie hampla tylnego, albo nawet na zacisku, zalezy od twojej finezji bedzie ci tylko potrzebna śruba która kupisz w sklepie z czesciami do aut cieżarowych ;]Przemyśl to jeszcze raz. Zastanów się jak działa seryjna pompa hamulcowa. No i co Panowie specjaliści ?koniec tematu?Może jednak ktoś z Was zbuduje taki hamulec na zacisku od Cbr1100xx Dual ?A może jednak dwa węże w normalny zacisk i opisze jak to działa? thefix czekam na posta od Ciebie bo Mikołaj z pełnym worem prezentów tużtuż. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 moglby mi ktos powiedziec krok po kroku, co musze zrobic zeby przerobic swoj hamulec tylni, zeby rozdzielal sie oprocz nogi jeszcze do rączki?hamulec to tarczowka, potrzebuje do tego drugiej pompy?czytalem na SP o tym troche ale jakos niekminie tego, jakies trojniki itd.jakby ktos mogl opisac co trzeba zrobic, co potrzebuje i jakies fotki pokazcie Jeśli do tego potrzebujesz HB http://bikepics.com/pictures/811613/ to nie warto.... lepiej wsadz kase w dobre ubranie :) Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 (edytowane) A może by tak po prostu dzwignie od hamulca nożnego przedłużyć i zastosować linkę …i nie miesząc w układzie … na takie potrzeby wystarczy, a oryginalny układ nie będzie naruszony no i odpada problem z prowadzeniem przewodu hamulcoego. przez cały motocykl …jak to enduro to pewnie w terenie tez śmigane, a im więcej dupereli tym więcej do zepsucia po co http://img210.imageshack.us/img210/6327/pocokq0.jpg Edytowane 4 Grudnia 2007 przez loko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 qpaA to co miało być?komentarz czy prowokacja?Wypowiedz się w kilku zdaniach na temat a nie nabijaj licznika bo to nieładnie. w przypadku pomyłki wystarczy dopisać ps. i po sprawie a tak to się bałagan robi niepotrzebnie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 Niechce sie kłucic bo to bez sensu pozaty moze i mój sposób jest mało bezpieczny ale to działa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 4 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 (edytowane) Ray temat dotyczy budowy takiego hamulca,a nie to czy jest mi on potrzebny czy nieskad wiesz ze to dla mnie?skad wiesz ze do jakiego moto? a moze poprostu pytam z ciekawosci?tego wlasnie na tym forum nielubie, zawsze pol tematu jest zawalone glupimi sugestiami, to czyli niemozna drugiej pompy bezposrednio podlaczyc pod przewod idący do zacisku? Lokomysle ze raczej niebardzo na linke to bedzie dzialalo, tzn bedzie dzialac wiadomo, ale mysle ze bedzie chodzilo ciezko i niezbyt skuteczniechociaz mozna sprubowac, tak na szybko czy chociaz mniej wiecej to zadziałaale nawet jak bedzie dzialalo to i tak predzej czy pozniej trzeba bedzie to przerobic porządnie Edytowane 4 Grudnia 2007 przez Jimmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 makgiwer sie znalazł na 4um.Załóż se i sprawdź jak nie wierzysz co ludzie piszą.Jeszcze raz : drugiej pompy nie można bezkarnie założyć pod jeden zacisk do tego samego mocowania przewodu hamulcowego.Najpierw sprawdź organoleptycznie na jakiej zasadzie pracuje pompa hamulcowa w motocyklu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 (edytowane) mysle ze raczej niebardzo na linke to bedzie dzialalo, tzn bedzie dzialac wiadomo, ale mysle ze bedzie chodzilo ciezko i niezbyt skuteczniechociaz mozna sprubowac, tak na szybko czy chociaz mniej wiecej to zadziałaale nawet jak bedzie dzialalo to i tak predzej czy pozniej trzeba bedzie to przerobic porządnie :clap: Edytowane 4 Grudnia 2007 przez RaY Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.