moonraker Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Podkladka była wsadzona tylko na próbe i okazało się że sprzęgło wtedy jest wyłączone cały czas. Co do odpowietrzenia to napewno spróbujemy zrobić to tak jak podpowiadasz, ale to małoprawdopodobne żeby układ był zapowietrzony, pozatym jak pisałem wcześniej "pompowanie" klamką sprzęgła nic nie zmienia, a gdyby był zapowietrzony była by jakaś różnica w zapinaniu biegu a jej nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zygi12 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Ja zauwazyłem u siebie ze po zmianie oleju z castrola na motul 10w40 sprzegło gorzej rozłacza i biegi trzaskaja.Jak sie pytałem serwisie hondy to oni leja motula i wszystko jest niby ok,a wksiazce serwisowej z niemiec jest nadrukowany i zalecany castrol(i taki był tam lany),a polskie serwisy leja motula.Pytanie CO JE DO CIEZKIEJ GRANE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Tego nikt nie wie - sam wymieniales przez siebie kupiony motul, czy robil to dla ciebie warsztat ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco11111 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Witam.Mam do kupienia Magne 750 93r i na wał kardana,jest problem przy wrzucaniu jedynki czy dwujki z luzu jest zgrzyt jakby nie było sprzegla a sprzegło wciskałem w jezdzie juz tych problemów nie ma i mozna kazdy bieg wzucic bez zgrzytu,.Moze ktos mi pomoze co to moze byc,czy to cos powaznego bo nie wiem czy oplaa sie pchac w ten motorek.pozdrawiam i czekam na szybkie odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Witam.Mam do kupienia Magne 750 93r i na wał kardana,jest problem przy wrzucaniu jedynki czy dwujki z luzu jest zgrzyt jakby nie było sprzegla a sprzegło wciskałem w jezdzie juz tych problemów nie ma i mozna kazdy bieg wzucic bez zgrzytu,.Moze ktos mi pomoze co to moze byc,czy to cos powaznego bo nie wiem czy oplaa sie pchac w ten motorek.pozdrawiam i czekam na szybkie odpowiedzi Nie piszesz za jaki pieniądz jest ten motocykl. Sprzedający opuści 1000 zeta i kupujesz a potem wymieniasz tarcze sprzęgłowe i możesz go okiełznać na trasie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Dokładnie jak mówi pan Piotr. Też bym obstawiał zużyte sprzęgło, zwłaszcza z racji wieku motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco11111 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Nie piszesz za jaki pieniądz jest ten motocykl. Sprzedający opuści 1000 zeta i kupujesz a potem wymieniasz tarcze sprzęgłowe i możesz go okiełznać na trasie. Gosci che za niego 5 tysia na polskich blachach,on wciska kit ze stał od listopada i albo sprzeglo sie zapowietrzylo albo zstalo Nie piszesz za jaki pieniądz jest ten motocykl. Sprzedający opuści 1000 zeta i kupujesz a potem wymieniasz tarcze sprzęgłowe i możesz go okiełznać na trasie. A wodule to te Magny takie kiepskie?Szukam jakiegos choperka do 5 tysia,co polecacie? Witam.Mam prośbe do pana Piotra,rozmawialismy dzisiaj telefonicznie o tym sprzegle.Rozmawialem ze sprzedajacym i on twierdzi ze w listopadzie jak go przywiuzł to sie przejechal i wszysko bylo OK a teraz po tym postoju te problemy.Dał mi równiez nr ramy i silnika,okazało sie tez ze jesto silnik o pojemnosci 698cm a nie 750 to lepszy czy gorszy?To sa te nr JH2RC2105FM100807 RC21E2100842 i prosiłbym jakby pan mógł mi sprawdzic czy on jest zeczywiscie 93 rocznik i koszt tego sprzegla do tego silnika to bylbym wdzieczny bo ja za cholere sie w tym nie moge polapac,z góry dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulmaciej Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Gosci che za niego 5 tysia na polskich blachach,on wciska kit ze stał od listopada i albo sprzeglo sie zapowietrzylo albo zstalo A wodule to te Magny takie kiepskie?Szukam jakiegos choperka do 5 tysia,co polecacie? Witam.Mam prośbe do pana Piotra,rozmawialismy dzisiaj telefonicznie o tym sprzegle.Rozmawialem ze sprzedajacym i on twierdzi ze w listopadzie jak go przywiuzł to sie przejechal i wszysko bylo OK a teraz po tym postoju te problemy.Dał mi równiez nr ramy i silnika,okazało sie tez ze jesto silnik o pojemnosci 698cm a nie 750 to lepszy czy gorszy?To sa te nr JH2RC2105FM100807 RC21E2100842 i prosiłbym jakby pan mógł mi sprawdzic czy on jest zeczywiscie 93 rocznik i koszt tego sprzegla do tego silnika to bylbym wdzieczny bo ja za cholere sie w tym nie moge polapac,z góry dziekuje. Kupiłeś ten mortor czy ciągle szukasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 tak sie zastanawiam czy inni tez tak maja ze gdy wlaczaja se pierwszy bieg to przy zaskikawywaniu maja taki zgrzyt i grobot w skrzyni? gdy powoli wbijam 1- slychac jak tryby sie ocieraja, nieraz sie uda bezszelestnie zalaczyc, a nieraz stuknie, od czego to zalezy? i drugie pytanie- czemu po rozgrzaniu silnika ciezej jakby skrzynia procuje? w miescie jst co uciazliwe, jakby chodzila na sucho, olej w silniku jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Normalka, stuk powstaje z powodu ze silnik sie kreci a skrzynia stoi i dosc trudno jest trafic klami jednego kola w otwory drugiego jesli akurat nie sa naprzeciwko siebie ustawione.Z ta ciezka praca skrzyni to nie wiem o co chodzi - ciezej zmienia biegi, czy cos innego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 nie wiem jak to wytlumaczyc ale sie postram troche.Nieco ciezej jest operowac dzwignia zmiany biegow, jest to wyczuwalne nogą po jakims czasie jazdy,Jak to nazwac.. zeby przelaczyc bieg na inny trzeba pokonac "pewien próg" miedzy np. 2 a 3 ,uzyc jakiejs sily aby tego dokonac , po godzinnej jezdzie wyraznie czuc , ze aby ten próg przelamac trzeba wlozyc 2x wiecej sily, Po czym nie ma takiego zaskakiwania biegow i pstrykniecia tylko jakby utrudniony sów w przerzutce, biegi normalnie wchodza i pracuja, Raczej o wyrobionych tulejkach i lozyskach nie mozna tu podejrzewac, Moze to zmeczonie nogi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Ze zgrzytem to musiałbyś podesłać filmik, bo zgrzyt zgrzytowi nierówny. U mnie w sumie wchodzi normalnie, leciutkie szarpnięcie jest, ale hałasu przy tym raczej nie ma. Co do siły, to zauważyłem, że u mnie po rozgrzaniu biegi jakby toporniej wchodzą (dotyczy przełączania na wyższy z użyciem sprzęgła). Pytanie, czy nie występuje zupełni inny czynnik - zmęczenie nogi i wrażenie, że musisz wkładać większą siłę. Może to głupie, ale po godzinie jazdy i wachlowania tak może być... Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Prawie każdy motocykl ma zgrzyt lub trzask przy zapinaniu jedynki. Przeważnie trzask, a zgrzyt gdy zapinasz bieg zbyt wolno. Zbyt wysokie obroty jałowe też utrudniają zapięcie biegu. Luźny łańcuch napędowy skutecznie utrudnia zmianę biegów, nie tylko przy wpinaniu jedynki. Może tu jest Twój problem ze zmianą podczas jazdy. Następnym razem zastosuj inny olej silnikowy, różne oleje w różny sposób ułatwiają lub utrudniają zmianę biegów. Pomyśl też o podciągnięciu linki sprzęgła odrobinkę. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Jeśli włączamy bieg powoli, to demolujemy skrzynię.Bieg, szczególnie pierwszy, należy włączać ruchem zdecydowanym ale nie brutalnym.Certolenie się powoduje uszkodzenia kłów kół pierwszego biegu.Ważna jest regulacja linki i jakość oleju, oraz stan kosza sprzęgłowego i tarcz wraz z przekładkami.Sprzęgła przypalone mają tendencję do ciągnięcia, tak samo dzieję się przy wyrobionych zabierakach kosza i pofałdowanych z przegrzania przekładkach.W sprawnym motocyklu stuk jest dopuszczalny i całkowicie normalny, gdyż skrzynia nie jest synchronizowana. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 jutro jak bedzie pogoda, zaleje troche wachy i zgram cos na pokaz, nieraz stalem na swiatlach przy innych scigaczkach i u nich az milo te biegi wchodza delikatnie, jak sie uda to zgram po 5 wrzutow, na zimnym i na cieplym, pozdrawiam i mam nadzieje ze sprzeglo jeszcze sie nadaje do jazdy, bo z groszem tez ciezko ostatnio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.