Skocz do zawartości

Bierze olej


greg65
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wymiana silnika na banko pomorze! :icon_rolleyes:

 

nie mamy tu zbyt wielu czarowników :]

 

sprawdź kompresje, zrób próbę olejową, podaj jaki olej lejesz, jaki przebieg, wiek etc i dopiero z takimi podstawowymi informacjami wracaj!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Jeżeli nie masz jakiś wycieków, to trochę przydużo tego oleju sobie popija :wink: Czy kopci na na biało przy dodaniu gwałtownie gazu, czy przy schodzeniu z obrotów? Jeżeli przy dodaniu- pierścionki, przy schodzeniu- uszczelniacze, ale najlepiej sprawdź ciśnienie w cylindrach. W najlepszym przypadku skończy się na wymianach uszczelniaczy zaworowych.

 

Pzdr.

Edytowane przez jacek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Moj intruz750 birze 0,7 L oleju na 200 km jak sadzicie co bedzie do wymiany lub remontu

greg65 co sie marszczysz mój olejak 750 z 91 chla :) 1l na 300km prawie tak jak twój, niema co sie przejmowac tyle że ja latałem na konicówce i na kole ;) :( zalej go gęstrzym olejem mineralnym zanim dojedziesz do warsztatu to powinien miej pobierac ale chyba o niego nie dbałeś wystarczy że ras go przegrzałeś albo nie dolałeś oleju na czas i klops. Wcześniej dobrze ci doradzają sprawc kiedy kopci i zoriętuj sie ile naprawa a jak cos to do żyda . pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, stary, dobrze że chwilę wcześniej przełknąłem ostatni łyk kawy, bo by było po laptopie....

To pierwsza dziesiątka najcenniejszych rad, jakie ostatnio słyszałem...

dub

 

za to ty koledze doradziłeś na tyle sposobów że teraz to będzie miał problem z której twojej rady skorzystac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za to ty koledze doradziłeś na tyle sposobów że teraz to będzie miał problem z której twojej rady skorzystac.

Kolego powiedz tak z ręką na sercu czy chciałbyś kupić zarżniętego wrzoda jako pełnosprawny motocykl?

Czy tylko tak nieświadomie chcesz podpowiedzieć motocykliście w jaki sposób ma oszukać innego motocyklistę?

Zastanów się bo z takim podejściem to w/g mnie nie pasujesz do grona motocyklistów. A może ja się mylę?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Greg, moto ma 16 lat i przebieg 32 tys mil, czyli jakies 50 tys km ???

Chyba po prostu juz swoje przejechal i trzeba troche przy nim popracowac.

Mozesz na razie przejsc na SAE20W50, puki go nie odstawisz na zime, a zima silnik na stol i robimy.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej dobrze ci doradzają sprawc kiedy kopci i zoriętuj sie ile naprawa a jak cos to do żyda . pozdrawiam

 

 

 

 

cenna rada jedyna nadzieja ze takie rady powracaja :icon_evil: jest duza szansa ze ty bedziesz w pszyszłosci takim wlasnie zydem lub jelonkiem :icon_mrgreen:

 

 

 

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

greg65 co sie marszczysz mój olejak 750 z 91 chla :flesje: 1l na 300km prawie tak jak twój, niema co sie przejmowac tyle że ja latałem na konicówce i na kole :icon_mrgreen: :lalag: zalej go gęstrzym olejem mineralnym zanim dojedziesz do warsztatu to powinien miej pobierac ale chyba o niego nie dbałeś wystarczy że ras go przegrzałeś albo nie dolałeś oleju na czas i klops. Wcześniej dobrze ci doradzają sprawc kiedy kopci i zoriętuj sie ile naprawa a jak cos to do żyda . pozdrawiam

 

Kolejny NAUKOWIEC-zalamka :icon_evil:

A co do tematu to przy takim zuzyciu oleju musi byc widac kopcenie.Mimo polaczenia obu wydechow sprawdz z ktorego bardziej dymi. I z tego z ktorego bardziej odkrec kolanko wydechowe.Zajzyj na prowadnice zaworowa. Jesli jest mokra to masz odpowiedz.Ale nie ludz sie ze to tylko uszczelniacz(nie przy takim zuzyciu oleju.Wlasnie robie INTRUZA 1400 ktory nagle tez tyle zaczal lykac. I po rozebraniu okazalo sie ze pekla prowadnica zaworowa i gorna czesc ,razem z uszczelniaczem chodzila razem z zaworem,uszczelniaczem pompujac caly olej w resztke prowadnicy :eek: Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

greg65 co sie marszczysz mój olejak 750 z 91 chla :icon_evil: 1l na 300km prawie tak jak twój, niema co sie przejmowac tyle że ja latałem na konicówce i na kole :icon_mrgreen: :flesje: zalej go gęstrzym olejem mineralnym zanim dojedziesz do warsztatu to powinien miej pobierac ale chyba o niego nie dbałeś wystarczy że ras go przegrzałeś albo nie dolałeś oleju na czas i klops. Wcześniej dobrze ci doradzają sprawc kiedy kopci i zoriętuj sie ile naprawa a jak cos to do żyda . pozdrawiam

 

 

Uwielbiam takie wieśniacko-cwaniaczkowate podejście. Gratuluje ci też sposobu traktowania motocykla i wspaniałej ortografii (ale na pewno jesteś jakimś dys-em)

 

greg65 - gdzie numer kołnierzyka?

A na poważnie to przebieg najlepiej oceniać po ogólnym stanie motocykla i zużyciu orginalnych części (jak podnóżki, kanapa, wydechy itd) bo to często więcej nam mówi o przebiegu niż zapewnienia sprzedającego czy licznik. Mógłbyś też opisać jak pracuje silnik, czy stuka, czy pierścienie rzężą itd. Moim zdaniem takie zużycie oleju to agonia silnika i na pewno nie jest normalne a silnik powinien dymić jak Messerschmitt

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Respekt dla Piotra Dudka i Adama M bo to jedyne dwa kozaki które mają coś do powiedzenie w sprawach mechaniki i zawsze pomogą jak ktoś jest w potrzebie. :lalag:

 

A co do kolegów którzy mię zjechali na tym forum to walcie się po prostu jesteście lalusie i precle !!!!!!!!!!!!i W kręgach motocyklistów siedzę nie od dziś......................................

 

POZDRAWIAM i uważajcę na siebie MOTONICI :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniec przepychanek.

Greg napisz czy przypadkiem w tym motocyklu ktoś nie tuningował w piwnicy wydechu?

Jeżeli jest seryjny to wypada zamówić komplet tłoków ( niekoniecznie Suzuki )

i oddać z cylindrami do szlifierni ( oby nie do wujka bolka ) renomowanej oczywiście a w międzyczasie dobrze przejrzeć głowice a do nich zakupić koniecznie oryginalne uszczelniacze zaworów.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...