greg65 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Witam.Moj intruz750 birze 0,7 L oleju na 200 km jak sadzicie co bedzie do wymiany lub remontu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 wymiana silnika na banko pomorze! :icon_rolleyes: nie mamy tu zbyt wielu czarowników :] sprawdź kompresje, zrób próbę olejową, podaj jaki olej lejesz, jaki przebieg, wiek etc i dopiero z takimi podstawowymi informacjami wracaj! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg65 Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 (edytowane) olej polsyntetyk Castrol 10w40 czyli taki jak ma byc, rocznik 91 przebieg 32 tys mil numer buta 42-43 kolnierzyka juz mierze Edytowane 27 Listopada 2007 przez greg65 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 (edytowane) Witam. Jeżeli nie masz jakiś wycieków, to trochę przydużo tego oleju sobie popija :wink: Czy kopci na na biało przy dodaniu gwałtownie gazu, czy przy schodzeniu z obrotów? Jeżeli przy dodaniu- pierścionki, przy schodzeniu- uszczelniacze, ale najlepiej sprawdź ciśnienie w cylindrach. W najlepszym przypadku skończy się na wymianach uszczelniaczy zaworowych. Pzdr. Edytowane 27 Listopada 2007 przez jacek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamejro Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Witam.Moj intruz750 birze 0,7 L oleju na 200 km jak sadzicie co bedzie do wymiany lub remontugreg65 co sie marszczysz mój olejak 750 z 91 chla :) 1l na 300km prawie tak jak twój, niema co sie przejmowac tyle że ja latałem na konicówce i na kole ;) :( zalej go gęstrzym olejem mineralnym zanim dojedziesz do warsztatu to powinien miej pobierac ale chyba o niego nie dbałeś wystarczy że ras go przegrzałeś albo nie dolałeś oleju na czas i klops. Wcześniej dobrze ci doradzają sprawc kiedy kopci i zoriętuj sie ile naprawa a jak cos to do żyda . pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubey Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 zoriętuj sie ile naprawa a jak cos to do żydaO, stary, dobrze że chwilę wcześniej przełknąłem ostatni łyk kawy, bo by było po laptopie....To pierwsza dziesiątka najcenniejszych rad, jakie ostatnio słyszałem...dub Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamejro Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 O, stary, dobrze że chwilę wcześniej przełknąłem ostatni łyk kawy, bo by było po laptopie....To pierwsza dziesiątka najcenniejszych rad, jakie ostatnio słyszałem...dub za to ty koledze doradziłeś na tyle sposobów że teraz to będzie miał problem z której twojej rady skorzystac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 za to ty koledze doradziłeś na tyle sposobów że teraz to będzie miał problem z której twojej rady skorzystac.Kolego powiedz tak z ręką na sercu czy chciałbyś kupić zarżniętego wrzoda jako pełnosprawny motocykl?Czy tylko tak nieświadomie chcesz podpowiedzieć motocykliście w jaki sposób ma oszukać innego motocyklistę?Zastanów się bo z takim podejściem to w/g mnie nie pasujesz do grona motocyklistów. A może ja się mylę? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Greg, moto ma 16 lat i przebieg 32 tys mil, czyli jakies 50 tys km ???Chyba po prostu juz swoje przejechal i trzeba troche przy nim popracowac.Mozesz na razie przejsc na SAE20W50, puki go nie odstawisz na zime, a zima silnik na stol i robimy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Wcześniej dobrze ci doradzają sprawc kiedy kopci i zoriętuj sie ile naprawa a jak cos to do żyda . pozdrawiam cenna rada jedyna nadzieja ze takie rady powracaja :icon_evil: jest duza szansa ze ty bedziesz w pszyszłosci takim wlasnie zydem lub jelonkiem :icon_mrgreen: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterro Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 greg65 co sie marszczysz mój olejak 750 z 91 chla :flesje: 1l na 300km prawie tak jak twój, niema co sie przejmowac tyle że ja latałem na konicówce i na kole :icon_mrgreen: :lalag: zalej go gęstrzym olejem mineralnym zanim dojedziesz do warsztatu to powinien miej pobierac ale chyba o niego nie dbałeś wystarczy że ras go przegrzałeś albo nie dolałeś oleju na czas i klops. Wcześniej dobrze ci doradzają sprawc kiedy kopci i zoriętuj sie ile naprawa a jak cos to do żyda . pozdrawiam Kolejny NAUKOWIEC-zalamka :icon_evil: A co do tematu to przy takim zuzyciu oleju musi byc widac kopcenie.Mimo polaczenia obu wydechow sprawdz z ktorego bardziej dymi. I z tego z ktorego bardziej odkrec kolanko wydechowe.Zajzyj na prowadnice zaworowa. Jesli jest mokra to masz odpowiedz.Ale nie ludz sie ze to tylko uszczelniacz(nie przy takim zuzyciu oleju.Wlasnie robie INTRUZA 1400 ktory nagle tez tyle zaczal lykac. I po rozebraniu okazalo sie ze pekla prowadnica zaworowa i gorna czesc ,razem z uszczelniaczem chodzila razem z zaworem,uszczelniaczem pompujac caly olej w resztke prowadnicy :eek: Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 (edytowane) greg65 co sie marszczysz mój olejak 750 z 91 chla :icon_evil: 1l na 300km prawie tak jak twój, niema co sie przejmowac tyle że ja latałem na konicówce i na kole :icon_mrgreen: :flesje: zalej go gęstrzym olejem mineralnym zanim dojedziesz do warsztatu to powinien miej pobierac ale chyba o niego nie dbałeś wystarczy że ras go przegrzałeś albo nie dolałeś oleju na czas i klops. Wcześniej dobrze ci doradzają sprawc kiedy kopci i zoriętuj sie ile naprawa a jak cos to do żyda . pozdrawiam Uwielbiam takie wieśniacko-cwaniaczkowate podejście. Gratuluje ci też sposobu traktowania motocykla i wspaniałej ortografii (ale na pewno jesteś jakimś dys-em) greg65 - gdzie numer kołnierzyka? A na poważnie to przebieg najlepiej oceniać po ogólnym stanie motocykla i zużyciu orginalnych części (jak podnóżki, kanapa, wydechy itd) bo to często więcej nam mówi o przebiegu niż zapewnienia sprzedającego czy licznik. Mógłbyś też opisać jak pracuje silnik, czy stuka, czy pierścienie rzężą itd. Moim zdaniem takie zużycie oleju to agonia silnika i na pewno nie jest normalne a silnik powinien dymić jak Messerschmitt Edytowane 27 Listopada 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamejro Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Respekt dla Piotra Dudka i Adama M bo to jedyne dwa kozaki które mają coś do powiedzenie w sprawach mechaniki i zawsze pomogą jak ktoś jest w potrzebie. :lalag: A co do kolegów którzy mię zjechali na tym forum to walcie się po prostu jesteście lalusie i precle !!!!!!!!!!!!i W kręgach motocyklistów siedzę nie od dziś...................................... POZDRAWIAM i uważajcę na siebie MOTONICI :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Koniec przepychanek.Greg napisz czy przypadkiem w tym motocyklu ktoś nie tuningował w piwnicy wydechu?Jeżeli jest seryjny to wypada zamówić komplet tłoków ( niekoniecznie Suzuki )i oddać z cylindrami do szlifierni ( oby nie do wujka bolka ) renomowanej oczywiście a w międzyczasie dobrze przejrzeć głowice a do nich zakupić koniecznie oryginalne uszczelniacze zaworów. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg65 Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 za duzo o nim nie wiem bo dopiero niedawno go kupilem poczatek pazdziernika a co do kopcenia to jak sie go odpali to fakt troche kopci ale troche znika to po jakis dwoch trzech minutach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.