Gość joserodo Opublikowano 27 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2003 Wygląd ogólny - gitara. Tylko nie bardzo mi się widzi ten znaczek "Junak" na tym wytworze koreańskiej myśli technicznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2003 Podtsawa to cena i serwis. Jak będzie tani i miał dobre zaopatrzenie w części ti nie widze peroblemu. Jak do tej poty pojady koreańskie były nawet tanie, ale cholernie ciężko było do nich coś kupić. Sam mialem Dalelima - świetny motocykl klasy 125, naprawdę ładnie wykończony, ale kłopoty z podtsawowymi akcesoraimi (typu filtr oleju) tylko upewniły mnie w sprzedaży. Możecie gadać co chcecie - jak ten motocykl będzie tani i beda dostępone częsci ( w co niestety wątpię :-() to jeet on całkiem fajny. POzdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 18 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2003 Według mnie mogli bardziej wysilić się nad własnym stylem.To,że nie potrafią sobie takowego wypracować bardzo źle o nich świadczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pazdi Opublikowano 18 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2003 Moje zdanie:Moze i fajny, moze i tani, tylko czy jakis koreanski "wypierdek" z 5 letnią tradycją zasługuje na miano Junaka?? Tego właśnie nie moge znieść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek Opublikowano 18 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2003 Witam!Słyszałem pogłoski że ma powstać "prawdziwy" Junak od podstaw zrobiony w Polsce, ale na ile w tym prawdy to nie wiem.Może komuś coś obiło się o uszy na ten temat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 19 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2003 Też coś o tym słyszałem,ale tylko tyle,że ma coś takiego być.Nie wydaje mi się,żeby była to polska konstrukcja.Jak znam życie,to będzie to coś co jest tylko montowane w Polsce i co najwyżej kilka elementów będzie typowo "naszych". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jami Opublikowano 19 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2004 Koledzy, tak narzekacie,że plagiat z innych moto itd.Nie tak dawno widziałem gdzieś zdjęcie reaktywowanej, typowo polskiej konstrukcji WFM.Miałem wrażenie,że czas się zatrzymał, to jakieś nieporozumienie .Ja tam pamietam oryginalne Junaki, też mam sentyment , ale zupełnie nie zgadzam się z tym,że moglibyśmy sami wprowadzić nowoczeny motocykl na rynek.Kto ma na to kasę i zaplecze techniczne? cieszmy się chociaż tym ,że komuś chcial sie zainwestować ogromne pieniądze w ożywienie trupa.Zgadzam się , prawdziwy , polski Junak NIE ŻYJE .Niech chociaż jego imię jeździ po naszych drogach.Akurat ze strony technicznej te motocykle nie wydają się mieć drastycznych niedoróbek, a czy się mogą podobać , to już kwestia gustu .W każdym bądź razie wygląda o wiele bardziej obiecująco niż wspomniana WFMka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tatoine Opublikowano 20 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2004 Czytałem kiedyś w prasie, iż nowy model Junaka ma kosztować ok. 100.000zł i teraz nie wiem czy ta cena odnosi się do motocykla prezentowanego na zdjęciu, czy do maszyny którą mają dopiero skonstruować. ;) A sam motocykl - na zdjęciu wydaje się że ma bardzo duży kąt rozwarcia cylindrów. Co prawda układ wydechowy "2w1" zerżnięty z Wariora, ale chłodzenie cieczą i tylne zawieszenie już nie. Stosunkowo lekki jak na 1litrowegoą cruisera (czyżby plastik?). Zbiornik paliwa - 15l (mógłby mieć przynajmniej 2-3l więcej, przecież to maszyna do dynamicznej jazdy). Napęd paskiem i opona 200 z tyłu - o, to już fajne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORSUKLES Opublikowano 20 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2004 Koledzy, tak narzekacie,że plagiat z innych moto itd.Nie tak dawno widziałem gdzieś zdjęcie reaktywowanej, typowo polskiej konstrukcji WFM.Miałem wrażenie,że czas się zatrzymał, to jakieś nieporozumienie .Ja tam pamietam oryginalne Junaki, też mam sentyment , ale zupełnie nie zgadzam się z tym,że moglibyśmy sami wprowadzić nowoczeny motocykl na rynek.Kto ma na to kasę i zaplecze techniczne? cieszmy się chociaż tym ,że komuś chcial sie zainwestować ogromne pieniądze w ożywienie trupa.Zgadzam się , prawdziwy , polski Junak NIE ŻYJE .Niech chociaż jego imię jeździ po naszych drogach.Akurat ze strony technicznej te motocykle nie wydają się mieć drastycznych niedoróbek, a czy się mogą podobać , to już kwestia gustu .W każdym bądź razie wygląda o wiele bardziej obiecująco niż wspomniana WFMka . Moje zdanie jest takie (a Ty chyba nie zrozumiałes)Jest jeden Polski Junak, ktorego szanowac trzeba. Niech sobie robią inne motocykle (pseudo-Junaki) ale nie pod naszą sławną nazwą. junak był jeden i taki ma zostać a nie, zeby widniał na nazwie wschodnich dziadów. Te motocyklenowe (junaki) mnie osobiście się podobają, ale nie pod nazwą, bo uważam, że to profanacja.Totylko moje prywatne zdanie :mrgreen: z pozdrowieniami BORSUKLES ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jami Opublikowano 20 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2004 Moje zdanie jest takie (a Ty chyba nie zrozumiałes) Drogi Borsukles, zrozumiałem, ale nie odbieraj mi prawa do własnej opinii ale nie pod naszą sławną nazwą. junak był jeden i taki ma zostać a nie, zeby widniał na nazwie wschodnich dziadów. Człowieku, nie denerwuj się tak, i tak nie mamy wpływu na to co się stało,miej pretensje do byłego właściciela tej marki,że sprzedał ją ,jak to brzydko nazwałeś "wschodnim dziadom" . Nie takie marki jak nasz Junak zmieniły właścicieli, części z nich wyszło to na dobre.Pozdrawiam i życzę lepszego humoru . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORSUKLES Opublikowano 21 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2004 Witaj :) Jeżeli odebrałeś mój post, jako pisany w podniesionym tonie, sorki, ale nie miałem tego na celu.Po prostu po częsci i ja i Ty mamy rację. Ale wpływu nie ma na to żadnego. Niestety :| z pozdrowieniami BORSUKLES ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenix Opublikowano 9 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2004 Znowu wielkie NIE, Dlaczego w Polsce wszystko co nowe - musi się najpierw nie podobać!! Nie udawać!!To bardzo fajny, d r u g i /po milenium/ JUNACZEK, oparty na całkiem dobrej konstrukcji /że koreańskiej= nie myl, stary, produkcji albańskiej z koreańską/. Korea jest już dziś zupełnie światową marką. :idea: A ściśle mówiąc - nazwę Junak sprzedano polskiej firmie a nie koreańskiej. I ta polska firma szukając róznych partnerów znalazła ich ... w Korei. A nie odwrotnie.To jedna prawda. Druga to taka, że jedną z przyczyn zaprzestania produkcji t a m t e g o Junaka była kiepska sprzedawalność, m.in ze względu na kiepskie "opinie" rynku. Powstawały one trochę w ten sam sposób, jak to tu ktoś wyrażał się o wspólczesnym Junaku. Jak to historia lubi zataczać koło...A nazwa Junak wcale nie musi być trupem /ktoś użył takiego słowa/ - myślę, że dobrze że odżyła w zupełnie wspólczesnym stylu.Zresztą tak to bywa często: choćby polski motorek SOKÓŁ po wojnie. Choćby nazwa POLSKI FIAT. Choćby nazwa samochodu LUBLIN. itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenix Opublikowano 9 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2004 Witam!Słyszałem pogłoski że ma powstać "prawdziwy" Junak od podstaw zrobiony w Polsce, ale na ile w tym prawdy to nie wiem.?Jest na to rada, stary = przestać słuchać podłosek!!! To stara jak świat prawda= nie słuchać pogłosek.Wiesz ile kosztuje uruchomienie produkcji nowego modelu? A wiesz jak ciężko wejść na rynek światowy? Swiatowy, światowy!! Bo w naszym kraju motocykle sprzedaje się na sztuki. więc trzebaby wyjść na zewnątrz.Ile kupisz takich Junaków - ze trzy? cztery? A inni?To jest nierealne obecnie - takie jest zdanie fachowców a nie zdanie Pogłoski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 9 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2004 ech malkontenci :!: popatrzcie jak na zdrowie wyszła czeskiej Skodzie współpraca z VW. Czy myślicie, że doszli by do tego trzymając się starych czeski konstrukcji z silnikiem z tyłu :?: Tu mamy podobną sytuację i może się to uda z Junakiem. Świat idzie do przodu i pisanie w tonie, że Junak to ostoja polskości nie ma sensu w dobie globalizacji. teraz liczy się produkt i to by jak najwięcej go sprzedać. A tak swoją drogą Junak to przecież kosntrukcja oparta na wzorcach angielskich, przy bardzo wydatnym wkładzie Anglików Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pete Linde Opublikowano 11 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 Czyli kolejne wielkie nic pozbawione jakichkolwiek cech oryginalności. Szkoda, że musimy ufać fajtłapom z Korei zamiast zaufać rodzimym designerom w projektowaniu motocykli dla poslkiego (i słowiańskiego) odbiorcy) pzdrNo powiem, że trochę mnie rozbawił powyższy tekst. O ile zgadzam się, że całość nie prezentuje się zbyt dobrze na pierwszy rzut oka to oryginalności trudno odmówić. oryginalne nie znaczy przecież piekne. Posądzenia o plagiaty też nie brzmią zbyt dobrze - patrząc na dzisiejsze motocykle większość ich elementów wygląda bardzo podobnie - różnice to głównie detale (wiem, wiem, są wyjątki - np. ramę kratownicową ma niewiele motocykli). Wiele nowych projektów uznanych producentów można podsumować tak samo: gdzieś to już widziałem, a jednak nikt nie narzeka bo to honda czy triumph.Fajtłapy z Korei - kiedyś podobnie mówiono o japońskich producentach samochodów, że to g**na i kopie amerykańskich cudów. Sytuację dzisiaj znamy. Uważam, że korea, przynajmniej w samochodach ostro goni czołówkę i produkty KIA czy Hyundai to już nie to samo co dzisięć lat temu. W motocyklach będzie podobnie co potwierdzają opinie o junaku milenium.Polsc designerzy może i są dobrzy (chociaż nie przesadzałbym) ale odf projektu do realizacji daleka droga i tej drogi przejść nie umiemy. Inie jest tu winien mały rynek, bo skoro nasz 100% polski junak byłby takim cudem to powinien znaleźć tysiące nabywców również poza Polską. Mało kto podejmując produkckję myśli tylko o lokalnym rynku, czasy autarkii mamy juz za sobą.I na koniec - czym się różni słowiański motocyklista od innych :) A tak w ogóle to proponowałbym poczekać na kolejne zdjęcia - te na stronie junaka są tam już od kilu miesięcy i nie znalazłem innych (może ktoś z Was ma) a niewiele z nich można wywnioskować. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.