Skocz do zawartości

Pazdi

Forumowicze
  • Postów

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motocykle
  • Skąd
    Ruda Śląska

Osiągnięcia Pazdi

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Pomysl jest spoko. Wiadomo, im wiecej bajerow tym wiecej sie moze zepsuc, chyba ze bedzie to zrobione porządnie (na co stac reseta :) ). Tylko po przeczytaniu tego postu troche sie wystraszylem. Cewki po przewinięciu będą dawaly prąd podobny jak WSK 175 a wiec mniej więcej podobne ladowanie. A ja mialem w zamiarze włożenie żarówki H4, jednak jesli ma ona świecić kilka godzic a poźniej zgasnąć razem z silnikiem to ja dziękuje. Ludzie jak moge temu zaradzic i czy w ogole da sie temu zaradzic. P.S. Co myślicie o pomyśle reseta bo jesli on wypali to moze sobie zmontuje cos takiego tylko ze troche przerobione do mojej Wieśki ;)
  2. Bartekk nie mów że napewno 1mm luzu mial. Bo luz jest ledwo wyczuwalny tylko że jednej rolki brakuje:)
  3. Sorki że znowu poruszam ten temat, ale on mi nadal nie daje spokoju. Mam już 3 gaźniki z Jawy ale tylko jeden kruciec i nie wiem czy go rozwiercać. Czy ktoś wie jak chodzi taki gaźniczek (z dyszami mniejszymi, tzn.: 72, 92, 40) przy Wuesce 175 z silnikiem Wiatra. Ostatnio usłyszałem że gorzej jeździ na takim gaźniku ale coś mi sie w to nie chce wierzyć.
  4. Ja miałem to samo. Wymieniłem platynki, kondensator, fajke. Oglądałem wszystkie kable, niby O.K. Okazało sie że po kablu idącym do cewki pozostała tylko izolacja która dziwnym trafem nie przewodziła prądu :lol: Z początku jeździła noramalnie, później na wysokich zaczynała przerywać aż na końcu zgasła.
  5. One obydwa są male jak powiedzial Damian. Śmieszne jest to że Kawa i Yamaha mają po 500ccm a Daelim Daystar 125ccm i ma te same wymiary, i dlatego proporcjonalnie chyba te motorki powinny byc wieksze. Ale trzeba przyznac że uroku im nie brakuje
  6. Proc chyba sie źle zrozumieliśmy. Puentą (ależ bogate słownictwo :D ) mojej wypowiedzi ma być to że polski Junak to jest Junak, i nie zastąpi go żaden inny. Wcale nie powiedziałem że nie kochasz motocykli (przykladem jest chociażby to że udzielasz sie na tej stronie). Chodzi mi o to że krzywdzone jest chwalebne imie Junaka w ten sposób. P.S. Ja zakochalem sie w motocyklach gdy u dziadka na strychu zobaczyłem pordzewiałą rame z komara którą ma na pamiątke do tej pory w wieku podobnym (10-11lat)
  7. Proc, mówisz tak bo ty patrzysz na motocykl jak na rozrywkę, środek transportu, itp. (wcale Ci sie nie dziwie) Ale niektórzy na Junaka patrzą w inny sposób, to jest motocykl z tradycją, wyprodukowany w naszej OJCZYŹNIE. Można powiedziedzieć że Junak to już polski pojazd kultowy. Po co sie kupuje Harleya. Według mnie po to aby mieć Harleya a nie środek transportu. W pewnym stopniu tak samo jest z Jankiem. P.S. Jeśli komuś nie podoba się moja wypowiedź to przepraszam ale takie jest moje zdanie.
  8. Moje zdanie: Moze i fajny, moze i tani, tylko czy jakis koreanski "wypierdek" z 5 letnią tradycją zasługuje na miano Junaka?? Tego właśnie nie moge znieść.
  9. Fest fajny jest Daelim Daystar 125. Jest duży (nawet bardzo jak na 125) a silnik i tak sobie z nim radzi. Najbardziej jednak mi sie podoba Virago 125 (125ccm a dwa cylindry w układzie V)
  10. Tylko że jak cylinder był nówka to wał też był nówka. a teraz wał używany już, a cylinder po szlifie. Ale wał jak już mówiłem nie ma aż takich luzów żeby trzba go było regenerować (mam nadzieje bo jeszcze sie zbytnio nie przypatrywałem :lol: )
  11. No to cholera mam problem. Zmierzylem i ma gardziel 28mm a w silniku mam 26mm. Myslalem wczesniej ze to jest ten ze starej Jawy co ma 26 mm przelotu. Czy można zamontować gaźnik o przelocie 28mm gdzie wczesniej byl 26mm?? Chyba że roztoczyć to połączenie gaźnika z cylindrem do 28mm. Byłbym wdzięczny za udzielenie porad
  12. Pisało coś o tym że jak nie zrobie regeneracji to najpierw mi pójdzie wał a potem łożyska, że niby przez zwiększoną kompresję. Ale z drugiej strony bez przesady żeby przez szlif mialo sie wszystko tak zacząć pieprzyć
  13. Nie chciałem rozpoczynać nowego tematu dlatego pisze w tym. Z jakiej Jawy jest gaźnik z uchwytem od ssania przy korpusie, plastikowymi pływakami i przelocie (jeszcze nie zmierzylem dokladnie bo musze sówmiarke znależć ale linijka pokazuje 28mm)
  14. Moim zdaniem będzie to związane z wodzikami i automatem kierującym tymi wodzikami. Ja tak miałem jak mi sie poluzował (odkręciły sie te śrubki trzymające to kolo które prowadzi wodziki.
  15. Czytałem kiedyś w gazecie że jak robi się szlif cylindra to od razu powinno sie zrobic regeneracje wału korbowego. Czy to prawda??W
×
×
  • Dodaj nową pozycję...