pawelosiak18 Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 (edytowane) Mam mały problem z moja hondzia cały sezon chodziła jak zyleta ale pod koniec nie wiem dlaczego po przejechaniu jakiejs wiekszej trasy rozładowuje mi sie akumulator. Na poczatku myslałem ze to wina akumulatora ze jest stary zuzyty itp. ale nie po zakupie nowego problem sie powtarza przejade 50 km bez gaszenia motocykla pozniej chce go odopalic i nic akumulator znowu rozładowany. Juz sam nie wiem moze to wina regulatora napiecia POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Z góry dziekuje za informacje Edytowane 15 Listopada 2007 przez pawelosiak18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 regulator napiecia kolego. Poczytaj archiwum. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelosiak18 Opublikowano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 (edytowane) dzieki myslałem ze cos powazniejszego musze go sobie zamówic moze wiesz gdzie najtaniej co myslisz o LARSSONIE no i zeby było to cos pozadnego a nie jakis bubel Edytowane 15 Listopada 2007 przez pawelosiak18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 kup ducati energa jest wytrzymalszy od oryginała - poszukaj na allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 kup ducati energa jest wytrzymalszy od oryginała - poszukaj na allegro. Dokładnie.. To najlepsze wyjście.. Ja też szukałem reglera i za używki wołali tyle co ten wyjdzie nowy a tu masz pewność, że wszystko będzie ok.. Oryginalne regulatory często się sypią a te są dobre.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Moim zdaniem nie rób nic, tylko pojedź do serwisu. Za diagnozę zapłacisz kilkadziesiąt złotych plus części, a jeżeli np. masz uszkodzony kabel, czy łączówkę, to możesz jeszcze kilka stów stracić wymieniając po kolei elektrykę w motocyklu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Dokladnie, z tego co piszesz nie masz ladowania, a czy jest to wina reglera, alternatora, czy laczacych je przewodow trzeba dopiero sprawdzic.Jedz do elektryka motocyklowego lub samochodowego jezeli tego pierwszego nie ma w okolicy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 raczej na pewno regulator. W F2 i F3 to normalka, standard. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 (edytowane) Zanim popadniesz w jakiekolwiek koszty warto zapoznac sie z obsługą miernika elektrycznego jezeli taki masz, i sobie przemierzyć instalecje bo jest to bardzo proste a szybko zdiagnozujesz co dokładnie jest grane. Pozdr.! Edytowane 15 Listopada 2007 przez Arni GS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 kup w tesco mierniczek i sprawdz sobie to przewodzik po przewodziku. Dziwną miałbyś minę jak dalbys za regler 200-300 zeta a okazaloby sie ze zlaczka nie miala dobrego połączenia, i Twoj regler sprawny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swider70 Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 regulator napiecia kolego. Poczytaj archiwum.pzdr Cos co jest regula nie musi byc akurat faktem w tym przypadku. Zawolaj kumpla z miernikiem(chyba masz kumpli) i sprawdz napiecie ladowania przed i za regulatorem.No i wszystko :D w temacie!PZDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.