Ot mądrego przyjemnie posłuchać!!! :clap: :clap: :clap: Też mam VN 750 i też kiepsko pali kiedy zimno i śnieg... olej za gęsty,aku gubi ampery,paliwo kiepsko paruje itd,itp... Poczekaj do wiosny zobaczysz że nie będzie problemu!
Mozna (najwyzej bedzie glosno i zresetuja sie ustawienia) :) . Tak sobie poczytalem i niektorym zycze powodzenia i cierpliwosci przy wiosennym rozruchu :D ;) :) Dylemat-komu uwierzyc???
Jako specjalista z branzy motoryzacyjnej rowniez wybralbym ten pierwszy. Badziewiate kabelki mozna stosowac do starszych modeli do ktorych "oryginalne podroby" nie sa osiagalne. (Po za tym cena...) PZDR.
Cos co jest regula nie musi byc akurat faktem w tym przypadku. Zawolaj kumpla z miernikiem(chyba masz kumpli) i sprawdz napiecie ladowania przed i za regulatorem. No i wszystko :D w temacie! PZDR.
Podczas pracy silnika rowniez na akumulatorze jest wyzsze napiecie.Kwestia w tym czy wskaznik jest zasilany z punktu przed czy za regulatorem napiecia. Najpewniej podlaczyc sie do stacyjki (kl. 15) czyli tam gdzie pojawia sie napiecie po wlaczeniu zaplonu. Przepraszam za pisownie ale mam zpie****a klawiature ;) Podeslij mi fotke tego wskaznika (albo dokladniejszy opis) na pewno cos wymyslimy :D
Przy silnych przebarwieniach i ubytkach powierzchni w trudno dostepnych miejscach proponuje najpierw wyszkielkowac. http://www.retroforum.fora.pl/viewtopic.php?t=47 PZDR. :icon_mrgreen: