Skocz do zawartości

Dual cbs


zorro1100
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktos wie (moze juz ktoś to robił) jak pozbyć sie duala tzn oddzielić je osobno? Za wszystkie posty bardzo dziekuje :icon_evil: Chodzi o cbr 1100 nawet opony niemożna spalić przez ten układ.wydajemi sie że chyba niema z tym dużo pracy żebydodzielić te hamulce osobno

Edytowane przez zorro1100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem, to jest to do zrobienia, tylko musi znaleźć sie chętny na podjęcie takiego wyzwania (obejście paru rzeczy - układu) ...

jeżeli chcesz palić gumę - ja osobiście tego nie popieram z układem DualCBS - ale się da bez problemu!!!

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie da palić z tym układem?

Pewnie razem z klockami, tarczą i później zaciskiem :icon_mrgreen: :buttrock: albo jak doradzili mojemu Koledze z VFR 800i "Trzeba zaprzeć o mur" :banghead:

Pozdrawiam

Edytowane przez Kaszpir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za takie pytanie proponuję przyznać pytającemu doroczną NAGRODĘ KOBLA.

W tym motocyklu układ Dual CBS został zamontowany w celu poprawienia procesu hamowania.

A po co Ci kolego w ogóle hamulce ? zdemontować wtedy będzie dużo lżejszy a prawdziwy japoniec został zrobiony do ostrego przyspieszania a nie do bezpiecznego hamowania.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba konieczne jest założenie osbnego działu na forum :

 

JAK ZEPSUĆ MOTOCYKL I JAK NARAŻAĆ SIĘ NA NIEBEZPIECZEŃSTWO.

 

Można by tam było dyskutować o zamianie opon z fabrycznych 120 na 180 , nad cięciem ram , przerabianiu hamulców, o destrukcyjnych działniach syntetycznych olem, dorabianiu uszczelek z bloku rysunkowego i R1 na pierwszy motocykl dla 15 latka :biggrin: itp.. itd..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jestem ciekaw dlaczego w moim motorze nie ma tego systemu, ani u mojego kolegi też go nie ma, czy te motocykle są niebezpieczne?

Szanowny kolego - motory to są w młockarniach myślę że pomyliłeś fora.

a masz jakiś motocykl ? bo w podpisie nie widzę.

Może byłbyś łaskaw uzupełnić resztę rubryk abyśmy wiedzieli skąd jesteś?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi oto żeby każdy hamulec hamował z osobna.Jest ktoś kto sie tym bawił ,wie co trzeba zrobić?Bo narazie co czytam no moge go zaprzeć o mur a niestety to akurat wiem i testwałem (niestety niewszędzie jest mur)ps Panu piotrkowi radziłbym odpalić spawarkę założyć gumowe elektrody i spawać wszystko co jest w Sosnowcu.Może wtedy nagroda nobla zostanie mu przyznana (i kasa na nowe elektrody)pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego albo chcesz zepsuć motocykl albo udajesz że jesteś twardziel.

Szukasz głupszego od siebie aby Ci doradził jak się zabić bo o ile masz taki motocykl to nie będziesz go używał tylko do palenia gumy.

Zastanów się całe życie przed Tobą i albo będziesz pisał rzeczowo albo dla dobra ogółu nie pisz nic.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co to kogo obchodzi do czego go będe używał :biggrin: dokupiłem drugiego xx-aPytanie jest żeby go troszke przerobić (chyba mam prawo do tego) Pytanie jest chyba prosto :icon_evil: sformułowane- na nie chciałbym jakieś konkretne opowiedzi. A nie sranie że trzeba zrobić jakieś forum żeby zepsuć motor , że to jest niebezpieczne(jeśli niebezpieczne to radziłbym sie przesiąść do autobusu albo chodzić kanałami) olbo niech ktoś napisze coś do jaj jeśli niewie albo profesjonalne odpowiedzi.A nie jak pan piotrek pisze coś co sie w ogóle kupy dupy nietrzyma jeśli sie pan niezna na dual cbs prosze nic niepisać :eek: bedzie to tez dla dobra innych przecież inni też coś chcą z tegotego forum wyciągnąć.Może pan przejdzie do tematu motorynki , komarki, jawki i tam pan może coś poradzi piszącym :icon_razz: Gdzie mam zapytać na forum muzycznym jeśli tu niby experci piszą żeczy nie na temat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zorro1100 nawet nie zna działania układu CBS. A więc ... można palić gumę, bo tylny zacisk jest uruchamiany przez przedni, lewy uruchamiający pompkę działającą na tył. Ruch koła, a zarazem tarczy porusza zacik, na którego końcu jest umiejscowiona popmpka. Działa tylko jak moto jedzie, a jak stoi w miejscu i pali kapcia, to tylne kolo jest wolne. To raz. A dwa - dual się dobrze sprawdza, odłączanie go nie ma sensu. I tak się nie nadymaj, bo Piotr Dudek zjadał na motocyklach zęby jak Twoim pojazdem był wóżek dziecięcy :) .

 

Pawel

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...