zorro1100 Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 (edytowane) Może ktos wie (moze juz ktoś to robił) jak pozbyć sie duala tzn oddzielić je osobno? Za wszystkie posty bardzo dziekuje :icon_evil: Chodzi o cbr 1100 nawet opony niemożna spalić przez ten układ.wydajemi sie że chyba niema z tym dużo pracy żebydodzielić te hamulce osobno Edytowane 10 Listopada 2007 przez zorro1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 A nie byla by to zbyt duza ingerecja w konstrukcje motocykla w jakiej pzreszedl on homologacje itd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Nie wystarczy zaślepić przewód prowadzący do tylnego zacisku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrus81 Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Z tego co wiem, to jest to do zrobienia, tylko musi znaleźć sie chętny na podjęcie takiego wyzwania (obejście paru rzeczy - układu) ...jeżeli chcesz palić gumę - ja osobiście tego nie popieram z układem DualCBS - ale się da bez problemu!!! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro1100 Opublikowano 10 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 mozesz napisac coś wiecej co tam trzeba obejść , jak sie da palić z tym układem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 (edytowane) jak sie da palić z tym układem?Pewnie razem z klockami, tarczą i później zaciskiem :icon_mrgreen: :buttrock: albo jak doradzili mojemu Koledze z VFR 800i "Trzeba zaprzeć o mur" :banghead:Pozdrawiam Edytowane 10 Listopada 2007 przez Kaszpir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Za takie pytanie proponuję przyznać pytającemu doroczną NAGRODĘ KOBLA.W tym motocyklu układ Dual CBS został zamontowany w celu poprawienia procesu hamowania.A po co Ci kolego w ogóle hamulce ? zdemontować wtedy będzie dużo lżejszy a prawdziwy japoniec został zrobiony do ostrego przyspieszania a nie do bezpiecznego hamowania. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 To jestem ciekaw dlaczego w moim motorze nie ma tego systemu, ani u mojego kolegi też go nie ma, czy te motocykle są niebezpieczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Chyba konieczne jest założenie osbnego działu na forum : JAK ZEPSUĆ MOTOCYKL I JAK NARAŻAĆ SIĘ NA NIEBEZPIECZEŃSTWO. Można by tam było dyskutować o zamianie opon z fabrycznych 120 na 180 , nad cięciem ram , przerabianiu hamulców, o destrukcyjnych działniach syntetycznych olem, dorabianiu uszczelek z bloku rysunkowego i R1 na pierwszy motocykl dla 15 latka :biggrin: itp.. itd.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 To jestem ciekaw dlaczego w moim motorze nie ma tego systemu, ani u mojego kolegi też go nie ma, czy te motocykle są niebezpieczne?Szanowny kolego - motory to są w młockarniach myślę że pomyliłeś fora.a masz jakiś motocykl ? bo w podpisie nie widzę.Może byłbyś łaskaw uzupełnić resztę rubryk abyśmy wiedzieli skąd jesteś? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Jakis by się tam znalazł, ale co da że napiszę Ogar 200 lub Honda R1? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro1100 Opublikowano 10 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Chodzi mi oto żeby każdy hamulec hamował z osobna.Jest ktoś kto sie tym bawił ,wie co trzeba zrobić?Bo narazie co czytam no moge go zaprzeć o mur a niestety to akurat wiem i testwałem (niestety niewszędzie jest mur)ps Panu piotrkowi radziłbym odpalić spawarkę założyć gumowe elektrody i spawać wszystko co jest w Sosnowcu.Może wtedy nagroda nobla zostanie mu przyznana (i kasa na nowe elektrody)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Kolego albo chcesz zepsuć motocykl albo udajesz że jesteś twardziel.Szukasz głupszego od siebie aby Ci doradził jak się zabić bo o ile masz taki motocykl to nie będziesz go używał tylko do palenia gumy.Zastanów się całe życie przed Tobą i albo będziesz pisał rzeczowo albo dla dobra ogółu nie pisz nic. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro1100 Opublikowano 10 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Ale co to kogo obchodzi do czego go będe używał :biggrin: dokupiłem drugiego xx-aPytanie jest żeby go troszke przerobić (chyba mam prawo do tego) Pytanie jest chyba prosto :icon_evil: sformułowane- na nie chciałbym jakieś konkretne opowiedzi. A nie sranie że trzeba zrobić jakieś forum żeby zepsuć motor , że to jest niebezpieczne(jeśli niebezpieczne to radziłbym sie przesiąść do autobusu albo chodzić kanałami) olbo niech ktoś napisze coś do jaj jeśli niewie albo profesjonalne odpowiedzi.A nie jak pan piotrek pisze coś co sie w ogóle kupy dupy nietrzyma jeśli sie pan niezna na dual cbs prosze nic niepisać :eek: bedzie to tez dla dobra innych przecież inni też coś chcą z tegotego forum wyciągnąć.Może pan przejdzie do tematu motorynki , komarki, jawki i tam pan może coś poradzi piszącym :icon_razz: Gdzie mam zapytać na forum muzycznym jeśli tu niby experci piszą żeczy nie na temat :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 (edytowane) Zorro1100 nawet nie zna działania układu CBS. A więc ... można palić gumę, bo tylny zacisk jest uruchamiany przez przedni, lewy uruchamiający pompkę działającą na tył. Ruch koła, a zarazem tarczy porusza zacik, na którego końcu jest umiejscowiona popmpka. Działa tylko jak moto jedzie, a jak stoi w miejscu i pali kapcia, to tylne kolo jest wolne. To raz. A dwa - dual się dobrze sprawdza, odłączanie go nie ma sensu. I tak się nie nadymaj, bo Piotr Dudek zjadał na motocyklach zęby jak Twoim pojazdem był wóżek dziecięcy :) . Pawel Edytowane 11 Listopada 2007 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.