Macias Opublikowano 27 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2003 No wakt nie pomyślałem o kilku bardziej lub mniej istotnych rzeczach sorka za błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I_Mat Opublikowano 27 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2003 Oj zbyhu - co ty za bajki opowiadasz - nie 26 a 27KM :wink: :lol: :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 28 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2003 Ciekawe dlaczego właścieciel (chyba veamil) nie udzilea się na forum :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macias Opublikowano 28 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2003 Może sie was wystraszył :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 30 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2003 Albo gościu sie speszył tak bardzo, że aż mu wstyd sie pokazać :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 te cylindry z kemotu 9KM nie są wcale takie złe. akurat tak się składa że mam ten zestaw, do tego gaźnik archen 19mm (tak jak kanał ssący w cylindrze) do tego skrócone kolanko wydechowe o 2cm, sprzęgło od s70 (wydłuża przełożenie,wzmocnione) i zębatkę 14z (orginał 15zębów). efekty?? 85 km/h i simek ma niesamowitego (jak na simka) kopa pow. 5000obr. może nie ma 9KM, ale koło 7KM może mieć (orginał s70 5,6KM). przydała by się skrzynia 5-biegowa i simson powinien wyciągnąć ok.92km/h. przy zębatce 14z brakuje mu obrotów a przy 15z nie ma sily się rozbujać. spalanie na poz.4-5 litrów. wg. warto było. tylko jak mówię: przydała by się skrzynia 5 albo 6, stożek (?) i specjalnie przystosowany wydech do tego cylindra (można we własnym zakresie go przystosować). niestety simka teraz odziedziczył brat, więc niech się teraz bawi w tuning Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelo Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 te cylindry z kemotu 9KM nie są wcale takie złe. akurat tak się składa że mam ten zestaw, do tego gaźnik archen 19mm (tak jak kanał ssący w cylindrze) do tego skrócone kolanko wydechowe o 2cm, sprzęgło od s70 (wydłuża przełożenie,wzmocnione) i zębatkę 14z (orginał 15zębów). efekty?? 85 km/h i simek ma niesamowitego (jak na simka) kopa pow. 5000obr. może nie ma 9KM, ale koło 7KM może mieć (orginał s70 5,6KM). przydała by się skrzynia 5-biegowa i simson powinien wyciągnąć ok.92km/h. przy zębatce 14z brakuje mu obrotów a przy 15z nie ma sily się rozbujać. spalanie na poz.4-5 litrów. wg. warto było. tylko jak mówię: przydała by się skrzynia 5 albo 6, stożek (?) i specjalnie przystosowany wydech do tego cylindra (można we własnym zakresie go przystosować). niestety simka teraz odziedziczył brat, więc niech się teraz bawi w tuning hmm... ja tez jak kiedys mialem simka zalozylem sobie te 60 i inne pierdoły i nic mi to nie dalo. simek smigał nawet gorzej niz bylo. a potem jeszcze sie zaczely problemy, wymiana czesci i kasy w portfelu nie bylo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniu Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Ja też mam 60 sportową(320) zł i myślę ze 9 KM to na pewno nie daje ale czuc dużą różnicę np. przy ruszaniu i jeżdzie na wolnych obrotach jedzie jak simson(nawet lepiej) a gdy wejdzie na obroty czuc dopiero pociągnięcie. Jadąc na 4 biegu od ok 45km/h rozpędza sie a dopiero od ok 58 przyspiesza naprawde mocno jak na simka. Także ten cylinder daje moc na obrotach. v-max (15 zębów) 85km/h. Aktualnie mam 12 zębów v-max ok 60 ale stojąc na tylnych nóżkach bez sprzęgła z 2 biegu na koło podnośi(fakt że trzeba mocno szarpnąc do góry) a z 1 to aż rwie do góry. aha i jeszcze sprężanie: nieraz jak ręce troche w smarze to ciężko magneto przekręcic a jak obija to ręke ciągnie. no narazie tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 a ja proponuje popatrzeć na daty panowie bo odkopujecie umarlaki sprzed kilku lat :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniu Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 a no w sumie tak :/ ale patrzyłem na ost posta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 skrzynia 5-6 chlopie zglupiales jak jeden klient z forum nie mogl simsona na 5 biegu uciognac a mial cylinder z rtz 60 5 lub 6 kanalowy do tego tlumik leo vince gaznik amala i co 5 i dupa a Ty cchcesz do tego cylinderka montowac 5 lub 6 biegow poczytaj troche a nie piszesz glupoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Ja Mialem u siebie w simie. Cylinder 50cmm niemiecki zrobiony na 60cmm(potem mialem te gowniane)powiekszone kanaly,wal od s70,podkowki na,gaznik 18 mm,z przodu zebatke 17 zebow i wrecz brakowalo mi jeszcze jednego biegu gdy jezdzilem sam we 2 osoby tez bym ucignol taki uskok mocy:)PO za tym z tego co udalo mi sie doliczyc na zdjeciach w necie 5 bieg ma zaledwie 3 ząbki wiecej niz 4 standart.wiec mysle ze roznica jest zawiele nieodczuwalna.po prostu to sa krotsze przelozenia a jest ich wiecej(jak w simosnie 3 i 4 biegowym) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelo Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 temat stary ale jary ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiaan91 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Załóżmy że mam juz simka. Chce go wzmocnić. Kupuje zestaw tuningowy S60 który podwyższa moc do 9KM. Zakładam gaźnik BING, stożek i jakiś wypaśny tłumik np.RZT. Na jaką moc mogę wtedy liczyć ? I czy ten zestaw S60 to nieczasem jakas ściema ?! Siema! Powiem ci tak chłopie! nie ma sensu zakladać do simka cylinda 60cc lub 70cc a tym bardziej jakiegoś tłumika bo nie wierze że kupisz sobie tłumik np. firmy matrakit lub polini, tylko kupisz typową pierdziuche. Jeździlem na simku 50cc i 70cc i muszę przyznać że jak jest coś fabrycznie dobrane to jest o niebo lepiej. Miałem właśnie zamiar kupić sobie simka 70cc enduro ale jak zobaczyłem jak to chodzi po tuningu to w ogóle nie kupowałem już simka (zresztą był dla mnie za mały) Mam teraz Derbi Senda R X-treme 50cc 9km waga 100kg i to ma o nie bo lepsze amortyzatory, jest sztywny, duży i wszędzie da się tym wjechać :smile: a w simsonie baranie nie może przecież wzrosnąć 2 razy moc jeżeli masz cylinder powiększony o 20cc co nie?? ja mam sende i nikt mnie nie weźmie w terenie o tej samej poj. :bigrazz: :icon_biggrin: :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Ajaja uwazaj nieobrazaj ludzi jak jestes tu odniedawna bo orwnie szybko stad sobie pujdziesz.;]Jak jestes frajerem to cie nawet rometem kadetem w terenie wezme :) Istnieje takie cos jak Honda Motor (HM) CRE 50 ktory ma o nieboo lepsza zawieche od ciebie i ktory robi cie w terenie bez wzwodu :bigrazz: A SEnda Ma zAwieszenie jak w rowerze i plastiki jak Ruskie pozytywki wiec niekozacz zabardzo ,,MISZCZU" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.