Skocz do zawartości

Bujda na resorach ?


Z3US
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 lata później...

te cylindry z kemotu 9KM nie są wcale takie złe. akurat tak się składa że mam ten zestaw, do tego gaźnik archen 19mm (tak jak kanał ssący w cylindrze) do tego skrócone kolanko wydechowe o 2cm, sprzęgło od s70 (wydłuża przełożenie,wzmocnione) i zębatkę 14z (orginał 15zębów). efekty?? 85 km/h i simek ma niesamowitego (jak na simka) kopa pow. 5000obr. może nie ma 9KM, ale koło 7KM może mieć (orginał s70 5,6KM). przydała by się skrzynia 5-biegowa i simson powinien wyciągnąć ok.92km/h. przy zębatce 14z brakuje mu obrotów a przy 15z nie ma sily się rozbujać. spalanie na poz.4-5 litrów. wg. warto było. tylko jak mówię: przydała by się skrzynia 5 albo 6, stożek (?) i specjalnie przystosowany wydech do tego cylindra (można we własnym zakresie go przystosować). niestety simka teraz odziedziczył brat, więc niech się teraz bawi w tuning

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te cylindry z kemotu 9KM nie są wcale takie złe. akurat tak się składa że mam ten zestaw, do tego gaźnik archen 19mm (tak jak kanał ssący w cylindrze) do tego skrócone kolanko wydechowe o 2cm, sprzęgło od s70 (wydłuża przełożenie,wzmocnione) i zębatkę 14z (orginał 15zębów). efekty?? 85 km/h i simek ma niesamowitego (jak na simka) kopa pow. 5000obr. może nie ma 9KM, ale koło 7KM może mieć (orginał s70 5,6KM). przydała by się skrzynia 5-biegowa i simson powinien wyciągnąć ok.92km/h. przy zębatce 14z brakuje mu obrotów a przy 15z nie ma sily się rozbujać. spalanie na poz.4-5 litrów. wg. warto było. tylko jak mówię: przydała by się skrzynia 5 albo 6, stożek (?) i specjalnie przystosowany wydech do tego cylindra (można we własnym zakresie go przystosować). niestety simka teraz odziedziczył brat, więc niech się teraz bawi w tuning

 

hmm... ja tez jak kiedys mialem simka zalozylem sobie te 60 i inne pierdoły i nic mi to nie dalo. simek smigał nawet gorzej niz bylo. a potem jeszcze sie zaczely problemy, wymiana czesci i kasy w portfelu nie bylo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam 60 sportową(320) zł i myślę ze 9 KM to na pewno nie daje ale czuc dużą różnicę np. przy ruszaniu i jeżdzie na wolnych obrotach jedzie jak simson(nawet lepiej) a gdy wejdzie na obroty czuc dopiero pociągnięcie. Jadąc na 4 biegu od ok 45km/h rozpędza sie a dopiero od ok 58 przyspiesza naprawde mocno jak na simka. Także ten cylinder daje moc na obrotach. v-max (15 zębów) 85km/h. Aktualnie mam 12 zębów v-max ok 60 ale stojąc na tylnych nóżkach bez sprzęgła z 2 biegu na koło podnośi(fakt że trzeba mocno szarpnąc do góry) a z 1 to aż rwie do góry. aha i jeszcze sprężanie: nieraz jak ręce troche w smarze to ciężko magneto przekręcic a jak obija to ręke ciągnie. no narazie tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skrzynia 5-6 chlopie zglupiales jak jeden klient z forum nie mogl simsona na 5 biegu uciognac a mial cylinder z rtz 60 5 lub 6 kanalowy do tego tlumik leo vince gaznik amala i co 5 i dupa a Ty cchcesz do tego cylinderka montowac 5 lub 6 biegow poczytaj troche a nie piszesz glupoty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Mialem u siebie w simie. Cylinder 50cmm niemiecki zrobiony na 60cmm(potem mialem te gowniane)powiekszone kanaly,wal od s70,podkowki na,gaznik 18 mm,z przodu zebatke 17 zebow i wrecz brakowalo mi jeszcze jednego biegu gdy jezdzilem sam we 2 osoby tez bym ucignol taki uskok mocy:)PO za tym z tego co udalo mi sie doliczyc na zdjeciach w necie 5 bieg ma zaledwie 3 ząbki wiecej niz 4 standart.wiec mysle ze roznica jest zawiele nieodczuwalna.po prostu to sa krotsze przelozenia a jest ich wiecej(jak w simosnie 3 i 4 biegowym)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załóżmy że mam juz simka. Chce go wzmocnić. Kupuje zestaw tuningowy S60 który podwyższa moc do 9KM. Zakładam gaźnik BING, stożek i jakiś wypaśny tłumik np.RZT. Na jaką moc mogę wtedy liczyć ? I czy ten zestaw S60 to nieczasem jakas ściema ?!

 

 

 

Siema! Powiem ci tak chłopie! nie ma sensu zakladać do simka cylinda 60cc lub 70cc a tym bardziej jakiegoś tłumika bo nie wierze że kupisz sobie tłumik np. firmy matrakit lub polini, tylko kupisz typową pierdziuche. Jeździlem na simku 50cc i 70cc i muszę przyznać że jak jest coś fabrycznie dobrane to jest o niebo lepiej. Miałem właśnie zamiar kupić sobie simka 70cc enduro ale jak zobaczyłem jak to chodzi po tuningu to w ogóle nie kupowałem już simka (zresztą był dla mnie za mały) Mam teraz Derbi Senda R X-treme 50cc 9km waga 100kg i to ma o nie bo lepsze amortyzatory, jest sztywny, duży i wszędzie da się tym wjechać :smile: a w simsonie baranie nie może przecież wzrosnąć 2 razy moc jeżeli masz cylinder powiększony o 20cc co nie?? ja mam sende i nikt mnie nie weźmie w terenie o tej samej poj. :bigrazz: :icon_biggrin: :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ajaja uwazaj nieobrazaj ludzi jak jestes tu odniedawna bo orwnie szybko stad sobie pujdziesz.;]Jak jestes frajerem to cie nawet rometem kadetem w terenie wezme :) Istnieje takie cos jak Honda Motor (HM) CRE 50 ktory ma o nieboo lepsza zawieche od ciebie i ktory robi cie w terenie bez wzwodu :bigrazz: A SEnda Ma zAwieszenie jak w rowerze i plastiki jak Ruskie pozytywki wiec niekozacz zabardzo ,,MISZCZU"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...