włochatyDR Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Jeśli zamoczyłeś ją do poziomu wlotu filtra powietrza, to jak najbardziej jest możliwe że masz wodę w oleju... Przez gaźnik do cylidnra, a z cylindra do oleju... Jeśli tak jeździłeś... to możesz mieć niezłą masakre w silniku, i tak fart że się nie zatarła maszyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 DRZ400, Woda w oleju, po tym jak motocykl siedzial w wodzie do polowy Przez 7min Mozliwe??? Objawy podwyzszony stan, bardzo delikatna piana na miarce. Jak dla mnie to mało prawdopodobne. Chyba, że zgasiłeś i zapalałeś moto w wodzie i zassało wodę przez nieszczelną odmę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz23 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Jeśli zamoczyłeś ją do poziomu wlotu filtra powietrza, to jak najbardziej jest możliwe że masz wodę w oleju... Przez gaźnik do cylidnra, a z cylindra do oleju... Jeśli tak jeździłeś... to możesz mieć niezłą masakre w silniku, i tak fart że się nie zatarła maszyna. Bo podczas mycia myjka raczej jest to nie mozliwe, dostanie sie wody? Maszyna chodzi ok, wiec raczej nic sie nie stalo. Ewentualnie jak poznac ustarki po takim zdarzeniu? Pozostaje niezwloczna wymiana oleju i przyjac do wiadomosci ze okolice filtra zecz swieta..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Co do brania oleju. Moja też brała nieznaczne ilości oleju, dwa wyjazdy po około 100-150 km każdy i ubywało oleju od max do min na miarce. Im ostrzejsza jazda tym większe zużycie oleju. Wymieniłem uszczelniacze zaworowe i "branie" ustało, może nie całkowicie, ale znacząco. Singiel zawsze potrzebuje trochę oleju i dlatego trzeba sprawdzaj olej bardzo często. heh widzę że każdy ma z tym problem :icon_mrgreen: ......właśnie zmieniam tłok na kuty wiseco i uszczelniacze zaworowe, zobaczymy jak teraz będzie wyglądało zużycie oleju :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 DRZ400, Woda w oleju, po tym jak motocykl siedzial w wodzie do polowy Przez 7min Mozliwe??? Objawy podwyzszony stan, bardzo delikatna piana na miarce. Zatopiłem mojego na 30 minut i nic mu się nie stało :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanibal1970 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Witam koledzy doradźcie czy ten łańcuszek(http://moto.allegro.pl/item941091838_lancuch_rozrzadu_suzuki_dr_z_400_klx_400_r_kaw.html) według was będzie dobry czy polecacie jakiś inny.Pozdrawiam crossy.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 (edytowane) Ja na moim wywaliłem się podczas przeprawy przez dość głęboką wodę, na stronę filtra, nawet nie zgasł, wody nie wciągnął i nic się nie stało :clap: DRZ wytrzymałe sprzęty :crossy: Ja w swoim mam ten http://allegro.pl/item915186416_lancuch_ro...400_drz400.html cholera wie czy oryginalny, ale pracuje bez zarzutu Edytowane 1 Marca 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 +1 dla DID'a, mam ten sam co lionix. Posiadam manualny napinacz takze mniej wiecej widze jakie jest zuzycie. Od momentu kupna czyli od maja 2008 2 razy trzeba bylo delikatnie dokrecic. Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horsemaster Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Kopkę sam wstawiłem, oryginalny zestaw Suzuki. Pięknie się sprawdza. Polecam wszystkim. Założenie to ok. 1 h. Jeśli chodzi o wodę w oleju to przy poprzednim moto (Yamaha XT 350) miałem wodną przygodę. Wywaliłem się na stronę tłumika. Motocykl jeszcze chwilę chodził. Potem już go nie byłem w stanie odpalić. Okazało się, że zassał wodę przez zwory do cylindra (po wykręceniu świecy wychlapało naprawdę sporo, a z tłumika wylałem z 0,5 l). W związku z tym, że długo próbowałem go odpalić woda była też w oleju. Filtr powierza był suchy. Mechanior mówił, ze to bardzo dziwna sprawa bo nie powinna się zdarzyć. Ciśnienie gazów wylotowych powinno uniemożliwić dostanie się wody do cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Kopka super sprawa, ale 1h zakładania i 2k płacenia :/ KUPIĘ BAGNET OLEJU, pilne w hooi!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Dawno, dawno temu pytałem w salonie Suzuki i powiedziano mi 1200 zł z montażem za kopniak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Kopka super sprawa, ale 1h zakładania i 2k płacenia :/ KUPIĘ BAGNET OLEJU, pilne w hooi!!! 70 zł +wysyłka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Kopkę sam wstawiłem, oryginalny zestaw Suzuki. Pięknie się sprawdza. Polecam wszystkim. Założenie to ok. 1 h. Jeśli chodzi o wodę w oleju to przy poprzednim moto (Yamaha XT 350) miałem wodną przygodę. Wywaliłem się na stronę tłumika. Motocykl jeszcze chwilę chodził. Potem już go nie byłem w stanie odpalić. Okazało się, że zassał wodę przez zwory do cylindra (po wykręceniu świecy wychlapało naprawdę sporo, a z tłumika wylałem z 0,5 l). W związku z tym, że długo próbowałem go odpalić woda była też w oleju. Filtr powierza był suchy. Mechanior mówił, ze to bardzo dziwna sprawa bo nie powinna się zdarzyć. Ciśnienie gazów wylotowych powinno uniemożliwić dostanie się wody do cylindra. ale nie na jałowych, przyłóż luźną szmatkę do wydechu to ją wciągnie i wypluje :lalag: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 (edytowane) 70 zł +wysyłka :eek: :eek: Niezła cena Kupiłem już taniej, ale dzięki Ma ktoś pomysł na wybicie ośki wachacza? Walę młotem i nic, zapiekło sie jak sku**syn ? Podgrzać ni ma czym Edytowane 2 Marca 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CRASH Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 :eek: :eek: Niezła cena Kupiłem już taniej, ale dzięki Ma ktoś pomysł na wybicie ośki wachacza? Walę młotem i nic, zapiekło sie jak sku**syn ? Podgrzać ni ma czym To teraz już wiesz po co są kalamitki na wachaczu, jeśli nie idzie to mała flexa + tarcza do metalu i naprzód. Davolp zapewne ośkę w promocji Ci pogoni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.