Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

sprawdz jakims dluzszym pretem jaki jest poziom oleju w ramie i ile brakuje do bagnetu.bedziesz wiedzial ile musisz dolac. dlugosc miarki na bagnecie to ok 100ml. dolej do wlasciwego stanu. pojezdzij troche i znow sprawdz stan. jesli bedzie okej to taki poziom oleju utrzymuj. A jesli oleju znow nie bedzie na bagnecie to sa dwie mozliwosci: silnik przepala ci olej (wtedy by kopcil), albo masz za mala wydajnosc pompy podajacej olej do zbiornika w ramie (spowodowany jej zuzyciem) i caly olej zostaje w silniku. mozesz wtedy spuscic olej z silnika i zobaczyc ile go tam jest. prawidlowo po niedawnej jezdzie nie powinno byc go wiecej niz z 300ml. wszystkie pomiary oleju przeprowadzaj tak jak w instrukcji

ja wstawilem podwyzszenie 3cm i jest znacznie lepiej. przy orginalnej wysokosci kierownicy wlasciwie nie dalo sie jezdzic na stojaco. teraz jest okej, choc z 2cm jeszcze by sie przydalo... mam 180cm wzostu

 

Mógłbys wstawic fotke twojej kierownicy na tym podwyzszeniu. Z ciekawosci che zobaczyc jak to sie prezentuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ma ktoś z was jakieś zdjecie, lub zna adres pod jakim można zobaczyć samodzielnie zrobione osłony chłodnic? Zabieram sie powoli za to, ale nie mam w ogóle pomysłu jak to wykonać :evil:

 

Witam!

Na poczatek parę słów o sobie:

Od roku jeżdżę DRZ400S z 2001 roku. Kupiłem sprowadzoną z Anglii z minimalnym przebiegiem (jeszcze cycki na oponach były) Motocykl dostał nowe plastiki ( tych oryginalnych szkoda mi było w teren bo są w super stanie), manualny napinacz, i samodzielnie wykonane osłony dekli i chłodnicy. Może nie wyglądają pięknie, ale w sumie nie o to chodzi ;)

Ponieważ przeglądam ten dział forum co jakiś czas i kilku ciekawych rzeczy się stąd dowiedziałem i ściągnąłęm :cool: postanowiłem podzielić się moimi skromnymi doświadczeniami w rzeźbieniu osłon.

Ponizej link do fotek: http://abgutek.fotosik.pl/albumy/684271.html

Bazą do wykonania osłon był szablon ściągnięty z jakiegoś niemieckiego forum ( niestety nie pamiętam skąd) szablon mam do dziś w wersji PDF i chętnym mogę mailem przesłać. Na podstawie szablonu wykonałem własne kartonowe osłony, które dopasowywałem do motocykla. Ponieważ S-ka ma wiatrak więc lewa i prawa osłona ma nieco inny kształt. Wykonanie kartonowych wzorów pozwala precyzyjnie wyznaczyć miejsce wiercenia otworów i sprawdzić czy będą pasowały zanim wykona się już te właściwe.

Gwintowane pręty to ocynkowane i wzmacniane 8-ki. Blacha aluminiowa pochodzi z demobilu :smile: ponieważ była nieco za cienka w miejscach w których przykręcone są pręty dałem dodatkowe miejscowe wzmocnienia.

W przypadku pytań zapraszam.

Pozdrawiam Andrzej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam!

Na poczatek parę słów o sobie:

Od roku jeżdżę DRZ400S z 2001 roku. Kupiłem sprowadzoną z Anglii z minimalnym przebiegiem (jeszcze cycki na oponach były) Motocykl dostał nowe plastiki ( tych oryginalnych szkoda mi było w teren bo są w super stanie), manualny napinacz, i samodzielnie wykonane osłony dekli i chłodnicy. Może nie wyglądają pięknie, ale w sumie nie o to chodzi ;)

Ponieważ przeglądam ten dział forum co jakiś czas i kilku ciekawych rzeczy się stąd dowiedziałem i ściągnąłęm :cool: postanowiłem podzielić się moimi skromnymi doświadczeniami w rzeźbieniu osłon.

Ponizej link do fotek: http://abgutek.fotosik.pl/albumy/684271.html

Bazą do wykonania osłon był szablon ściągnięty z jakiegoś niemieckiego forum ( niestety nie pamiętam skąd) szablon mam do dziś w wersji PDF i chętnym mogę mailem przesłać. Na podstawie szablonu wykonałem własne kartonowe osłony, które dopasowywałem do motocykla. Ponieważ S-ka ma wiatrak więc lewa i prawa osłona ma nieco inny kształt. Wykonanie kartonowych wzorów pozwala precyzyjnie wyznaczyć miejsce wiercenia otworów i sprawdzić czy będą pasowały zanim wykona się już te właściwe.

Gwintowane pręty to ocynkowane i wzmacniane 8-ki. Blacha aluminiowa pochodzi z demobilu :smile: ponieważ była nieco za cienka w miejscach w których przykręcone są pręty dałem dodatkowe miejscowe wzmocnienia.

W przypadku pytań zapraszam.

Pozdrawiam Andrzej

 

 

 

Witam, tego wlaśnie szukalem :icon_mrgreen: mogę prosić o przesłanie szablonu osłon na [email protected] :smile:

Edytowane przez lukopr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

przyszedlem do garzau, sprzet zagadal slicznie, (widze na scianie ze jakos dziwnie widac swieci raz ciemniej raz widniej) po chwili zgasl. lampa wcale nie swieci, a po nacisnieciu rozrusznika nic sie nie dzieje. Bezpiecznik przy aku. ok. Kiedys cos slyszalem ze te pulsowanie , ma wplyw regulator, ale czemu rozrusznik nie kreci??

Czekam z niecierpliwoscia na sugestie.

2003 rok wersja E

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

przyszedlem do garzau, sprzet zagadal slicznie, (widze na scianie ze jakos dziwnie widac swieci raz ciemniej raz widniej) po chwili zgasl. lampa wcale nie swieci, a po nacisnieciu rozrusznika nic sie nie dzieje. Bezpiecznik przy aku. ok. Kiedys cos slyszalem ze te pulsowanie , ma wplyw regulator, ale czemu rozrusznik nie kreci??

Czekam z niecierpliwoscia na sugestie.

2003 rok wersja E

 

miałem coś takiego w swojej jawce, objawy były identyczne. Bezpiecznik był zaśniedziały i wystarczyło go trochę papierem ściernym przeszlifować

Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

przyszedlem do garzau, sprzet zagadal slicznie, (widze na scianie ze jakos dziwnie widac swieci raz ciemniej raz widniej) po chwili zgasl. lampa wcale nie swieci, a po nacisnieciu rozrusznika nic sie nie dzieje. Bezpiecznik przy aku. ok. Kiedys cos slyszalem ze te pulsowanie , ma wplyw regulator, ale czemu rozrusznik nie kreci??

Czekam z niecierpliwoscia na sugestie.

2003 rok wersja E

jw.

przeczysc dokladnie kable przy aku i wszystkie zlaczki kabli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka panowie

ostatnio mam mala rozkminke na temat zmiany moto konkretnie czy kupic nowsza drz czy po prostu kupic ktm 525 exc moze ktos dosiadal ktma i porowna nam drz i ktm

generalnie drz jest fajna bo wysoka tylko koni brakuje a ktm zas mniejsza ale wiecej mocy no i nie wiem co o tym wszystkim myslec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yogy, tak samo jak Ty chce zmienic sprzeta. Myslalem nad nowsza DR-Z w wersji E, ale jednak zostaje przy WR 426 albo 450 - zaleznie od kasy. Beda 2 komplety kol. Jezdzilem na exc 530 i SMR 450. Bez porownania z DR-Z maja wiecej koni i o wiele szybsza reakcja na gaz. jezdzilem tez husqa 510 - bardziej stabilnie czulem sie na DR-Z ale za to moc - bez porownania.

 

Na WR duzo osob przasiadlo sie z DR-Z i mowia ze jest bez porownania lepiej jesli chodzi o porecznosc i oddawanie mocy. Czestszy serwis jak wiadomo ale bardzo zywotny silnik.

 

Jest temat CRF albo WR 450. Mozna poczytac, troche pomoze. Ja wychodze z zalozenia ze w zyciu trzeba sprobowac jak najwiecej. Czas na wyczyna, zobaczymy czy faktycznie jest tak drogo i tak ciezko z zywotnoscia jak mowia ;)Wiesz, zawsze mozesz sprzedac i powrocic do DR-Z ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...