Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@davopl: dlaczego chcesz zamontować wiatrak?

 

pzdr

 

 

ostaatnimi czasy często latam razem z quadami i predkosci często sa znikome a teren bywa trudny,błoto,bagienka itp w mojej akurat nie ale w kumpla E juz 2 razy sie zagotował,mi sie to nigdy jeszcze nie zdarzyło ale....dla pewnosci i dobrego chłodzenia planuje załozyc wiatrak na jedna a moze i na dwie chłodnice i stąd pytanie jak dmucha w S zebym wiedział jak podłaczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na moj gust to glupoty opowiadasz...

Wiatrak zalacza Ci sie w wiekszosci w momencie albo stania albo wolnej jazdy wtedy gdy nie przeplywa

przez chlodnice powietrze - wtedy powinien on nadmuchiwac powietrze na chlodnice a nie probowac wyciagac

z niej powietrza...

Podcisnienie bedzie na pewno mniejsze w 2 przypadku i skutecznosc chlodzenia slaba...

 

Czyli jak dla mnie - wiatrak dmucha w chlodnice... :)

 

hmmm no problem akademicki prawie bo....

jak ruszysz to się już wyłącza ?

pchanie gorącego powietrza znad silnika

to lepsze chłodzenie niż wciąganie chłodnego ?

 

tez z zamiarem dochodzenia sie nosze

Panowie z S kami sprawdźcie jak tam te wiatraki dmuchaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na moj gust to glupoty opowiadasz...

 

Czyli jak dla mnie - wiatrak dmucha w chlodnice... :)

 

Widze że masz xx - postaw go rozgrzanego przez 5 min na biegu jałowym i sprawdź - wtedy się wypowiadaj !!

Edytowane przez AntekCB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiatrak musi działać zgodnie z przepływem powietrza podczas poruszania się pojazdu

wszystko zależy gdzie jest owy wentylator zamontowany, przed czy za chłodnicą , przed - będzie dmuchał na chłodnicę, za - wyciągał powietrze

ot całą filozofia

jak wam się kręcą wiatraki przeciwnie do przepływu powietrza to macie poknocone podłączenie

 

 

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja szukam łańucha rozrządu- one są odpinane czy na stałe zapięte? Jaki łańuch najlepiej kupic?

to musi byc konkret do DRZ? jak nie, to ile musi mieć ogniw?

łancuchy sa dostepne i na stale zakute i z ogniwem gotowym do zakucia i na zapinke.

najlepszy jest oczywiscie orginalnie zakuty bo jest najwytrzymalszy ale tez jest najwiecej klopotu z jego wymiana bo trzeba zciagac caly kosz sprzeglowy (czynnosc te opisywalem kiedys na tym forum)

łancuszek mozna tez zakuwac i jest z tym znacznie mniej roboty ale trzeba miec zakuwarke.na zapinke nie polecam.

łancuszek najlepiej kup w motor-landzie to bedziesz mial pewnosc ze jest orginalny DID bo to wylaczny importer(cos kolo 180zl). kupujesz pod konkretny model motoru.

do tego MCCT i lancuszek masz do konca zycia motoru:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to jest to MCCT?

 

@edit

chyba wiem, manualny napinacz.... konieczny? automatyczny się nie nadaje? Skąd będę wiedział jak mocno naciągnąć rozrząd?

 

A ze zdjęciem kosza nie powinno być problemu, wiecej czasu zajmie rozbieranie dekla

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to jest to MCCT?

 

@edit

chyba wiem, manualny napinacz.... konieczny? automatyczny się nie nadaje? Skąd będę wiedział jak mocno naciągnąć rozrząd?

 

A ze zdjęciem kosza nie powinno być problemu, wiecej czasu zajmie rozbieranie dekla

jesli masz naciagacz po 2003 i napewno jest sprawny to mcct nie jest niezbedny ale znaczaco przedluzyłby zywotnosc lancuszka.jesli masz stary typ naciagacza to wymiana obowiazkowa. opis regulacji manualnego znajdziesz w tym temacie

Edytowane przez jeremi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki prosze o pomoc. Moja drz pieknie zapala i chodzi rowniutko dobrze sie wkreca natomiast po rozgrzaniu zaczyna na srednich i wysokich obrotach przerywac i strzela w tlumik. Jak ja zgasze na kilka minut i zapale to znowu jest wszystko ok. chodzi dobrze przez nastepne piec minut poczym znowu zaczyna przerywac i strzelac .

Swieca nowa ,zawory maja luz 0.2, filter powietrza czysciutki kranik nie zapchany. Modul czy cewka wysokiego napiecia?? a moze jakas inna rzecz?

Wprawdzie nie zagladalem do gaznika ale jakos wydaje mi sie ze jak strzela w tlumnik to cos z iskra.

 

Problem rozwiazany ;) Tak dla informacji prawdopodobnie padl regulator napiecia od ladowania. Tez mi sie nie chcialo wiezyc ale widocznie regulator musial robic spiecie lub cos innego co ma wplyw na iskre. Po rozlaczeniu tych trzech kabli od statora motor chodzi bez zarzutu, tyle ze teraz nie ma ladowania. Jest jeszcze jedna opcja- moze byc walniety stator ale badzmy dobrej nadziei. Sruby na magnecie sprawdzalem sa ok.

Najwazniejsze ze moto chodzi a tyle sobie naladuje ako zeby zapalic. Teraz bede szukal regulatora wiem ze pasuja od GNK.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwazniejsze ze moto chodzi a tyle sobie naladuje ako zeby zapalic. Teraz bede szukal regulatora wiem ze pasuja od GNK.

 

Cos takiego by nie pasowalo ?

http://www.allegro.pl/item724021608_regula...uzuki_nowy.html

 

Ja cos podobnego zakladalem w DR 350 i dzialalo bardzo dobrze

 

Teraz mam pytanie

Mam wersje E - rocznik 2002 - gaszenie przez dodanie powietrza przy gazniku.

Da sie dolozyc magiczny przycisk Kill Switch - i jesli tak to jak go podpiac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mam wersje E - rocznik 2002 - gaszenie przez dodanie powietrza przy gazniku.

Da sie dolozyc magiczny przycisk Kill Switch - i jesli tak to jak go podpiac ?

O co chodzi z tym gaszeniem przy gaźniku? Możesz jaśniej?

Co do kil switcha to musisz zamontować przycisk typu "dzwonkowego" który będzie zwierał do masy czarno-żółty przewód idący do cdi i wtedy silnik gaśnie.

Edytowane przez moonraker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...