Mr.Maciek Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 @davopl: dlaczego chcesz zamontować wiatrak? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 @davopl: dlaczego chcesz zamontować wiatrak? pzdr ostaatnimi czasy często latam razem z quadami i predkosci często sa znikome a teren bywa trudny,błoto,bagienka itp w mojej akurat nie ale w kumpla E juz 2 razy sie zagotował,mi sie to nigdy jeszcze nie zdarzyło ale....dla pewnosci i dobrego chłodzenia planuje załozyc wiatrak na jedna a moze i na dwie chłodnice i stąd pytanie jak dmucha w S zebym wiedział jak podłaczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Jak na moj gust to glupoty opowiadasz... Wiatrak zalacza Ci sie w wiekszosci w momencie albo stania albo wolnej jazdy wtedy gdy nie przeplywa przez chlodnice powietrze - wtedy powinien on nadmuchiwac powietrze na chlodnice a nie probowac wyciagac z niej powietrza... Podcisnienie bedzie na pewno mniejsze w 2 przypadku i skutecznosc chlodzenia slaba... Czyli jak dla mnie - wiatrak dmucha w chlodnice... :) hmmm no problem akademicki prawie bo.... jak ruszysz to się już wyłącza ? pchanie gorącego powietrza znad silnika to lepsze chłodzenie niż wciąganie chłodnego ? tez z zamiarem dochodzenia sie nosze Panowie z S kami sprawdźcie jak tam te wiatraki dmuchaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaz Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Ja mam u siebie Sm i wiatrak dmucha w kierunku baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntekCB Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 (edytowane) Jak na moj gust to glupoty opowiadasz... Czyli jak dla mnie - wiatrak dmucha w chlodnice... :) Widze że masz xx - postaw go rozgrzanego przez 5 min na biegu jałowym i sprawdź - wtedy się wypowiadaj !! Edytowane 5 Września 2009 przez AntekCB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Witam, czy ma ktoś z was jakieś zdjecie, lub zna adres pod jakim można zobaczyć samodzielnie zrobione osłony chłodnic? Zabieram sie powoli za to, ale nie mam w ogóle pomysłu jak to wykonać :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 wiatrak musi działać zgodnie z przepływem powietrza podczas poruszania się pojazdu wszystko zależy gdzie jest owy wentylator zamontowany, przed czy za chłodnicą , przed - będzie dmuchał na chłodnicę, za - wyciągał powietrze ot całą filozofia jak wam się kręcą wiatraki przeciwnie do przepływu powietrza to macie poknocone podłączenie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 (edytowane) A ja szukam łańucha rozrządu- one są odpinane czy na stałe zapięte? Jaki łańuch najlepiej kupic? to musi byc konkret do DRZ? jak nie, to ile musi mieć ogniw? Edytowane 5 Września 2009 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 A ja szukam łańucha rozrządu- one są odpinane czy na stałe zapięte? Jaki łańuch najlepiej kupic? to musi byc konkret do DRZ? jak nie, to ile musi mieć ogniw? łancuchy sa dostepne i na stale zakute i z ogniwem gotowym do zakucia i na zapinke. najlepszy jest oczywiscie orginalnie zakuty bo jest najwytrzymalszy ale tez jest najwiecej klopotu z jego wymiana bo trzeba zciagac caly kosz sprzeglowy (czynnosc te opisywalem kiedys na tym forum) łancuszek mozna tez zakuwac i jest z tym znacznie mniej roboty ale trzeba miec zakuwarke.na zapinke nie polecam. łancuszek najlepiej kup w motor-landzie to bedziesz mial pewnosc ze jest orginalny DID bo to wylaczny importer(cos kolo 180zl). kupujesz pod konkretny model motoru. do tego MCCT i lancuszek masz do konca zycia motoru:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 (edytowane) co to jest to MCCT? @edit chyba wiem, manualny napinacz.... konieczny? automatyczny się nie nadaje? Skąd będę wiedział jak mocno naciągnąć rozrząd? A ze zdjęciem kosza nie powinno być problemu, wiecej czasu zajmie rozbieranie dekla Edytowane 5 Września 2009 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 (edytowane) co to jest to MCCT? @edit chyba wiem, manualny napinacz.... konieczny? automatyczny się nie nadaje? Skąd będę wiedział jak mocno naciągnąć rozrząd? A ze zdjęciem kosza nie powinno być problemu, wiecej czasu zajmie rozbieranie dekla jesli masz naciagacz po 2003 i napewno jest sprawny to mcct nie jest niezbedny ale znaczaco przedluzyłby zywotnosc lancuszka.jesli masz stary typ naciagacza to wymiana obowiazkowa. opis regulacji manualnego znajdziesz w tym temacie Edytowane 5 Września 2009 przez jeremi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Ok, dzięki, wymienie napinacz ;] mam 2001 Dobra, tera uwaga- ważna sprawa. Ma ktoś wymiary zębatek na wałkach rozrządu? Wysokość zębów itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRUUBBYY Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Chlopaki prosze o pomoc. Moja drz pieknie zapala i chodzi rowniutko dobrze sie wkreca natomiast po rozgrzaniu zaczyna na srednich i wysokich obrotach przerywac i strzela w tlumik. Jak ja zgasze na kilka minut i zapale to znowu jest wszystko ok. chodzi dobrze przez nastepne piec minut poczym znowu zaczyna przerywac i strzelac . Swieca nowa ,zawory maja luz 0.2, filter powietrza czysciutki kranik nie zapchany. Modul czy cewka wysokiego napiecia?? a moze jakas inna rzecz? Wprawdzie nie zagladalem do gaznika ale jakos wydaje mi sie ze jak strzela w tlumnik to cos z iskra. Problem rozwiazany ;) Tak dla informacji prawdopodobnie padl regulator napiecia od ladowania. Tez mi sie nie chcialo wiezyc ale widocznie regulator musial robic spiecie lub cos innego co ma wplyw na iskre. Po rozlaczeniu tych trzech kabli od statora motor chodzi bez zarzutu, tyle ze teraz nie ma ladowania. Jest jeszcze jedna opcja- moze byc walniety stator ale badzmy dobrej nadziei. Sruby na magnecie sprawdzalem sa ok. Najwazniejsze ze moto chodzi a tyle sobie naladuje ako zeby zapalic. Teraz bede szukal regulatora wiem ze pasuja od GNK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Najwazniejsze ze moto chodzi a tyle sobie naladuje ako zeby zapalic. Teraz bede szukal regulatora wiem ze pasuja od GNK. Cos takiego by nie pasowalo ? http://www.allegro.pl/item724021608_regula...uzuki_nowy.html Ja cos podobnego zakladalem w DR 350 i dzialalo bardzo dobrze Teraz mam pytanie Mam wersje E - rocznik 2002 - gaszenie przez dodanie powietrza przy gazniku. Da sie dolozyc magiczny przycisk Kill Switch - i jesli tak to jak go podpiac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 (edytowane) Mam wersje E - rocznik 2002 - gaszenie przez dodanie powietrza przy gazniku. Da sie dolozyc magiczny przycisk Kill Switch - i jesli tak to jak go podpiac ? O co chodzi z tym gaszeniem przy gaźniku? Możesz jaśniej? Co do kil switcha to musisz zamontować przycisk typu "dzwonkowego" który będzie zwierał do masy czarno-żółty przewód idący do cdi i wtedy silnik gaśnie. Edytowane 7 Września 2009 przez moonraker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.