Skocz do zawartości

GRUUBBYY

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O GRUUBBYY

  • Urodziny 07/03/1976

Osobiste

  • Motocykl
    DRZ 400E 2002
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    12801643

Informacje profilowe

  • Skąd
    Swiecie

Osiągnięcia GRUUBBYY

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiazany ;) Tak dla informacji prawdopodobnie padl regulator napiecia od ladowania. Tez mi sie nie chcialo wiezyc ale widocznie regulator musial robic spiecie lub cos innego co ma wplyw na iskre. Po rozlaczeniu tych trzech kabli od statora motor chodzi bez zarzutu, tyle ze teraz nie ma ladowania. Jest jeszcze jedna opcja- moze byc walniety stator ale badzmy dobrej nadziei. Sruby na magnecie sprawdzalem sa ok. Najwazniejsze ze moto chodzi a tyle sobie naladuje ako zeby zapalic. Teraz bede szukal regulatora wiem ze pasuja od GNK.
  2. Chlopaki prosze o pomoc. Moja drz pieknie zapala i chodzi rowniutko dobrze sie wkreca natomiast po rozgrzaniu zaczyna na srednich i wysokich obrotach przerywac i strzela w tlumik. Jak ja zgasze na kilka minut i zapale to znowu jest wszystko ok. chodzi dobrze przez nastepne piec minut poczym znowu zaczyna przerywac i strzelac . Swieca nowa ,zawory maja luz 0.2, filter powietrza czysciutki kranik nie zapchany. Modul czy cewka wysokiego napiecia?? a moze jakas inna rzecz? Wprawdzie nie zagladalem do gaznika ale jakos wydaje mi sie ze jak strzela w tlumnik to cos z iskra.
  3. Ja przedtem jezdzilem tylko na fuul crossach zaczynajac od dwusuwowych 125. 250 konczac na crf 450. Kazdy z tych motocykli wymagal rocznego nakladu mniejwiecej 2 tys zl. Podkreslam ze jezdze od 5 lat jako amator. W kazdym zawsze co sie popsulo , wprawdzie nigdy nie mialem nowego sprzeta. Wprawdzie nie jezdzilem na wr ale z reguly te maszyny sa oddlawione czyli to w sumie yzf. Teraz mam DRZ i jakos nie mogelem jej przez pol roku zepsuc. Nic nie peklo nic sie nie urwalo . Polecam ten motocyk dla tych ktorzy juz nie chca byc mistrzami swiata a sobie bestresowo pojezdzic bez bolacych nakladow finansowych.
  4. Stojan juz mam kupiony oczywiscie tylko ebay. Tak wlasnie sie zastanawialem nad LTZ 400 lub KFX 400 to przeciez te same silniki, chociaz w katalogu maja inne oznaczenia. Dzieki za ifo. Tak ze jak komus zmieli stojan to najlepiej szukac pod nazwa STATOR DRZ KLX LTZ KFX 400. Dla ciekawostki podpowiem ze najlepiej wyszukuje Google Ja stojan kupilem w Australii i razem z wysylka wyszlo 200zl (105$ AU)
  5. Witam wszyskich.Jestem posiadaczem DRZ 400 E 2002 rok. Przedtem jezdzilem tylko na wyczynach ale mialem dosc juz remontow dlatego zmienilem motocykl na DRZ . Mistrzem swiata juz nie bede a na Drz tez mozna pojezdzic. Niestety bylem zbyt leniwy aby poczytac o wadach tego motocykla , znalem tylko opinie o bardzo niezawonych silnikach DRZ. I stalo sie zmielilo wszystkie cewki (odkrecily sie sruby od stojanu)Motocykl strzelil i zgasl.W zwazku z ta awaria mam pytanie , czy motocykl powinien dalej chodzic ( prad z ako) czy nie. Teraz odkrecilem te wszystkie cewki pozostawiajac czujnik polozenia walu , jest iskra ale motor nie chce zapalic tylko raz na jakis czas sie odezwie albo strzeli. Niewiem czy dodatkowo zamuwic modul. Jeszcze jedno pytanie czy te cewki beda pasowac od rocznika 2007 do mojej 2002?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...