Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czy dostane gdzies linke gazu jedna tylko ta co podnosi przepustnice do gory dzis mi sie zerwala czy jedyna opcja kupic 2??

dzis na wypadzie mi sie zerwala no i przelozylem linki i gaz mialem odwrotnie odkrecany niz normalnie smieszna sprawa ale fajnie ze sie udalo dojechac do domu bo daleko bylo ;D ale byla przygoda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj specjalisty, który dorabia linki. Ja za dorobienie linki sprzęgła zapłaciłem 30zł, czyli 1/3 tego co kosztuje całość.

 

Przy okazji jak ktoś chce to mam na sprzedaż tłumik przelotowy do DRZ.

Tłumik raczej bezfirmowy - nie ma żadnej naklejki. Bardzo głośny, basowy pomruk. Średnica rury na końcu to 40mm. Tłumik krótki, idealnie nadaje się w teren.

Dorobiłem przejściówkę mocowania na kolektor do wersji S na 38mm. Bez problemu można sobie ją uciąć i dotoczyć przejściówkę na inną średnicę. Po zmianie wydechu konieczna (przynajmniej u mnie) była regulacja gaźnika. Wydaje mi się, że na takim wydechu motocykl zdecydowanie żwawiej wkręcał się na obroty.

Sprzedaję bo preferuję cichutki standardowy wydech, a ten leży teraz niepotrzebny.

Jak ktoś chce, to mam do niego "niby" db-killer. Niby gdyż na niskich obrotach jest zdecydowane ciszej, jednak na wysokich jest chyba jeszcze głośniej :)

Wydech jest spatentowany, tzn. ktoś rozcinał końcówkę i jest teraz przyspawana, zamiast trzymać się na nity jak oryginalnie. Efekt wizualny jest oczywiście przez to gorszy.

Preferowałbym odbiór osobisty w Otwocku i okolicach. Można wtedy obejrzeć, ocenić i przymierzyć do motocykla.

 

Zdjęcia i inne informacje przez PW.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, jestem nowy i chce zostać posiadaczem DR-Z. Może ma ktoś namiary na coś przyzwoitego, do 9tys zł i zarejstowanego. A może ktos zna tą sztuke, co prawda zakonczona ale pewnie jeszcze aktualne bo juz chyba ze dwa razy wystawiana. http://moto.allegro.pl/suzuki-drz-400-s-i1666198092.html. z góry dzięki

 

http://moto.allegro.pl/suzuki-drz-400-s-i1666198092.html przepraszam link się źle skopiował

 

http://moto.allegro.pl/suzuki-drz-400-s-i1666198092.html przepraszam link się źle skopiował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki michoa - dobry link, wiary dodaje hehe

tak wiec jeszcze tylko jedno pytanko na temat nieseryjnych wydechow.

mam dwie opcje jedna moto z pelnym wydecem FMF

i moto z seryjnym z 2006 r.

Wg. mnie (beginera w te klocki) to nierdzewka na tej kiszce z silnika bardziej pasuje...

wydaje sie trwalszym rozwiazaniem...

 

Czy znacie gdzies w polsce dystrybutora ktory sprzedaje tego typu wydechy? sklepy online a moze taniej w UK, DE?

wlasciwie nie wiem jaka jest roznica miedzy Yoshi a scorpionem a FMF itd...

chyba tylko w dzwieku?

generalnie nie chce budzic calego osiedla... ;)

jesli kosztuje to do 1.5tys to jestem sklonny sam dokupic

 

Ja mam FMF i jak wjeżdżam na wieś to miejscowym dziewczyną same majtki spadają, matki z dziećmi uciekają do rowu a psy chowają się w budach :buttrock: a tak na poważnie to wydech dosyć głośny, ale dla mnie brzmi super, jak wracam na osiedle, to zapinam wysoki bieg, żeby nikogo nie wkurzać i jakoś pyrkam. Jak chcesz to mogę jakiś filmik na tuba wrzucić z dźwiękiem

Edytowane przez Adel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra więc milion pytań

1.silnik w drz400 E będzie pracował na przestawionym rozrządzie o 1-2 ząbki ?? mój chodził a jak znak na magnecie był w punkcie kontrolnym to te z wałków rozrządu w ogóle sie nie pokrywały z zdjęciem z serwisówki clymera :D motocykl chodził tylko od czasu do czasu sobie gasł, pozatym miałem wrażenie że nie da się osiągnąć ,,odcięcią'' nawet na 1 czy 2( a w zdrowym dr-z 400E to i na 5 łatwo osiągnąć ,,odcinke'' bo mój po kupnie też osiągał :D ), no i zgłowicy strasznie coś dzwoniło/tłukło.....łańcuszek rozrządu DIDa ale stan agonalny luz w każdą możliwą strone, napinacz wysunięty na maxa.......

2. pod prawą pokrywą jest uszczelka si ?? zwykła papierowa ??

3. nie mogę z tej instrukcji wyczaić, muszę rozbierać pompę wody na części pierwsze żeby ściągnąć pokrywę czy nie ?? chodzi o to że cena kompletu uszczelek przyprawia mnie o drgawki, da sie tak ściągnąc pokrywę sprzęgła żeby przy składaniu wymienić tylko uszczelke pod nią ?? i tak sama uszczelka kosztuje więcej niż pod głowiće do crm 125 :banghead: no ale to jakaś recepta bo komplet kosztuje 500-600....

4.to normalne że w motocyklu 2005 rocznik łańcuszek rozrzadu jest akcesoryjny i już jest do śmieci ??

5.,,my inglisz is not perfekt'' stąd średnio rozumiem clymera więc spytam : odkręcam pokrywę>odkręcam śrubki mocujące sprężyny od sprzęgła>wyciągam tarczki> odkręcam kosz> odkręcam zębate przy koszu i pod nią jest zębatka rozrządu i odkręcam ją i ślizg i wyciągam łańcuszek ??

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słuchajcie szukam odłon chłodnic do dr-z s , nigdzie nie moge namierzyć, może ktoś mnie oświeci gdzie to kupić itd...

 

 

jeśli masz na myśli ochronę przed glebami, to wrzucałem kiedyś kilka fotek i rysunków jak to samodzielnie wykonać. poszukaj moich postów w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. pod prawą pokrywą jest uszczelka si ?? zwykła papierowa ??

tak, najtaniej do dostania w larssonie

badz rekodzielo z arkusza papieru technicznego

 

 

3. nie mogę z tej instrukcji wyczaić, muszę rozbierać pompę wody na części pierwsze żeby ściągnąć pokrywę czy nie ??

zeby wymienic uszczelnienia na pompie trzeba zdjac pokrywe pompy i caly prawy dekiel silnika

pod pokrywa pompy jest oring do dostania za grosze w sklepie z uszczelnieniami (nie przejmuj sie ze nie bedzie mial tego pieknego ksztaltu tylko okragly, uklozysz go w rowku mocujac silikonem wysokotemperaturowym rtv)

calosc pompy rowniez po zdejciu zebatki mozna wyjac z pokrywy i jest tam oring

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie dzięki jurgen za odpowiedzi tylko że

 

zeby wymienic uszczelnienia na pompie trzeba zdjac pokrywe pompy i caly prawy dekiel silnika

pod pokrywa pompy jest oring do dostania za grosze w sklepie z uszczelnieniami (nie przejmuj sie ze nie bedzie mial tego pieknego ksztaltu tylko okragly, uklozysz go w rowku mocujac silikonem wysokotemperaturowym rtv)

calosc pompy rowniez po zdejciu zebatki mozna wyjac z pokrywy i jest tam oring

 

tylko że ja właśnie nie chce ruszać pompy, potrzebuje zdjąć pokrywę żeby dokopać sie do ślizga i łańcucha rozrządu i z instrukcji clymera wynika że jedna z śrub trzymających dekiel pompy trzyma także pokrywę i nie wiem czy ja źle interpretuje obrazek czy faktycznie tak jest i musze zdjąć pokrywę żeby odkręcić prawy dekiel czy nie ?? wiadomo że jak już zdejmę pokrywę pompy to oring do wymiany i choćby dlatego nie chciałbym tego robić :D a pozatym nie chce sobie komplikować życia ....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5.,,my inglisz is not perfekt'' stąd średnio rozumiem clymera więc spytam : odkręcam pokrywę>odkręcam śrubki mocujące sprężyny od sprzęgła>wyciągam tarczki> odkręcam kosz> odkręcam zębate przy koszu i pod nią jest zębatka rozrządu i odkręcam ją i ślizg i wyciągam łańcuszek ??

zębatka rorządu jest na wale a nie pod sprzęgłem, ale i tak musisz je zdjąć jak chcesz załozyc łanuszek w całosci

4.to normalne że w motocyklu 2005 rocznik łańcuszek rozrzadu jest akcesoryjny i już jest do śmieci ??

moze ktos duzo latał? nieorginalne łancuszki są czasem bardzo mało zywotne

tylko że ja właśnie nie chce ruszać pompy, potrzebuje zdjąć pokrywę żeby dokopać sie do ślizga i łańcucha rozrządu i z instrukcji clymera wynika że jedna z śrub trzymających dekiel pompy trzyma także pokrywę i nie wiem czy ja źle interpretuje obrazek czy faktycznie tak jest i musze zdjąć pokrywę żeby odkręcić prawy dekiel czy nie ?? wiadomo że jak już zdejmę pokrywę pompy to oring do wymiany i choćby dlatego nie chciałbym tego robić :D a pozatym nie chce sobie komplikować życia ....

co za problem roezberać pompę? zobaczysz sobie w jakim stanie łopatki itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co za problem roezberać pompę? zobaczysz sobie w jakim stanie łopatki itd

 

bo nie chce mi się wymieniać żadnych oringów, i innych uszczelek, boje sie że coś spartacze i potem zrobi mi sie mleko z oleju i potem wiadomo co.........tego co nie potrzebuje wymieniać nie ruszam po co sobie komplikować życie ?? z chłodzeniem wszystko było absolutnie ok.....

 

zębatka rorządu jest na wale a nie pod sprzęgłem, ale i tak musisz je zdjąć jak chcesz załozyc łanuszek w całosci

 

wiem :D dlatego pytam czy dobra kolejność żeby ją wykręcić..

 

 

 

 

 

jutro dopiero będe miał czas w tym grzebać stąd narazie pytam co i jak...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musze zdjąć pokrywę żeby odkręcić prawy dekiel czy nie ??

nie

 

boje sie że coś spartacze i potem zrobi mi sie mleko z oleju

 

system wodny i olejowy na pompie jest odseparowany komora powietrzna z dziurka na dole obudowy pompy

wiec jak by co olej z plynem mieszaja sie poza silnikiem :)

Edytowane przez -Jurgen-
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poskładałem to moje szajsuki i teraz pytanie łańcuszek rozrzadu potrzebuje jakiś czas na ułożenie się/dotarcie czy coś tam ?? dziś sie przejechałem, silnik masakrycznie sie wyciszył zero pukania, grzechotania, napinacz jest na 4 czy 5 zębie a nie na 13 jak wcześniej :D ogólnie raczej na spokojnie sie przejechałem i nurtuje mnie czy może już być ogień czy narazie spokojnie :D ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...