Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kupię drugą linkę pewnie. Dziś rozkręciłem klamkę i z pancerza jakieś czarne g*wno leciało. Domyślam się, że poprzedni właściciel miał problemy i wlał oleju. Tylko muszę jeszcze sprawdzić jak ta linka dokładnie idzie :/

 

Przy okazji - to normalne, że jest znacząca różnica w prowadzeniu motocykla po zmianie na oponki bardziej szosowe? Wcześniej motocykl przy ~80km/h nie był aż tak stabilny jak teraz. Czuć, że chce lecieć dokładnie prosto, aż się ciężko skręca przy ~80km/h.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji - to normalne, że jest znacząca różnica w prowadzeniu motocykla po zmianie na oponki bardziej szosowe? Wcześniej motocykl przy ~80km/h nie był aż tak stabilny jak teraz. Czuć, że chce lecieć dokładnie prosto, aż się ciężko skręca przy ~80km/h.

 

chyba raczej to normalne :D ??

 

jak ja przesiadłem sie w drugą stronę w dt 80 z uniwersalnych opon enduro (trailwings) na bardziej offroadowe (to były jakieś mitasy tzw ,,kostka'') to na asfalcie różnice czułem we wszystkim ale na minus :D motocykl gorzej hamował, nie szło się ,,położyć'' w zakręcie jak na uniwersalnych bo tył uciekał.........ogólnie jakiś dziwnie niestabilny był, ale ja latałem głównie off więc do przeżycia...

 

opony szosowe mają lepszą przyczepność do asfaltu i to jest raczej logiczne :D 90% opon ,,crossowych'' ,,kostek'' z dolnej półki ( część mitasów itp aczkolwiek, niektóre chyba mają homologacje) nie ma w ogóle homologacji na asfalt (pisze często na oponie not for highway use )i w kraju gdzie przeglądy techniczne są bardzo szczegółowe to motocykl z takimi oponami przeglądu nie dostanie (podobno w UK tak jest )

 

u nas w PL na szczęście jeszcze takich cudów nie ma :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy wcześniej na takich oponkach tak szybkim motocyklem nie jeździłem - stąd pytanie :) Mam właśnie odwrotne uczucie - strasznie wszystko stabilne się zrobiło. Dzięki za odpowiedź. Teraz pozostaje poszukać jakichś zakrętów, bo jazda po prostej jest strasznie nudna :/

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem taką linkę do DRZ: http://allegro.pl/ir-linka-sprzegla-suzuki-dr-z-drz-400-s-00-07-i1598996912.html

Problem jest w tym, że mi ona coś nie pasuje :/ Jej wymiary są dokładnie takie same jak wymiary innych linek - chociażby z Olka. Zarówno linka jak i pancerz jest za długa. Wykręcenie obu regulacji na max nic nie daje. Ktoś ma jakiś pomysł o co biega? A może linka musi się jakoś specjalnie układać i wtedy "magicznie" się skróci?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klamka może i jest nieoryginalna - nie wiem. Tylko w jaki sposób wpływa ona na wymaganą długość linki?

Dodatkowo linka obecnie zamocowana wygląda na oryginalną. Jest bardzo masywna i powyginana w odpowiedni sposób by pasować do ułożenia rozrusznika i gumowych węży.

Przez ten problem nie wiem za bardzo co dalej robić. Reklamację powinni mi uwzględnić. Kwestia tego, że wszystkie linki na allegro wyglądają dokładnie tak samo :/

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie :/ Zarówno pancerz jak i linka są dłuższe nowej (powtórzę, że długości linek na allegro do DRZ są wszystkie takie same).

W załączniku jest zdjęcie porównujące. Przyłożyłem pewnie nie do końca dokładnie, ale różnica jest znacząca.

 

Mały update:

Przejrzałem wszystkie serwisówki do DRZ. Wszędzie linki wyglądają tak jak ta z allegro. U mnie jest inna. Ma ktoś jakiś pomysł o co tutaj chodzi? Jakim cudem mogę mieć linkę innej długości niż wszystkie inne linki do DRZ?

post-9254-0-48063500-1306088381_thumb.jpg

Edytowane przez Soku11

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy drz400s ma taką samą linkę prędkościomierza jak jest w E do tego śmiesznego licznika km ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad zmianą mojego DRZ-400 S, na KTM-a LC4 (625,640 lub podobny) i zastanawiam się jak jest z zaadaptowaniem kół SM od DRZa które mam do swjego DRZ-400S, czy ktoś ma jakieś doświadczenia lub info w tym temacie ? Z góry dzięki za sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie o licznik. Jak zmienić na kilometry dystans w trip? Pytam, bo myślałem, że mi DRZ ciągnie z 12l paliwa na 100km. Okazało się, że dystans nie jest w kilometrach. Zrobiłem dziś tak na oko z 50km a dystans trip A wzrósł tylko o jakieś 20.

W necie tylko na jednej stronie był podany link do rozwiązania. Strona ta jednak już nie istnieje :/ Na innych stronach nikt nic nie potrafił doradzić :(

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...