Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chłopaki mozecie mi powiedziec jak postepowac z napinaczem automatycznym. Bede musial go wyciagnac poniewaz czeka mnie wymiana plytek i chcialbym wiedziec jak go po tym zabiegu zamontowac.

 

chyba ze masz napinacz po 2003r: wtedy odkrecasz z tylu srubke, wyjmujesz sprezyne, podwazasz zapadke i cofasz ramie napinacza i tak go montujesz. na koniec wkladasz sprezyne i wkrecasz srubke.

 

to można przestawić sprężynę o jeden, dwa ząbki (ale tak żeby jeszce gwint łapał) - zeby mocniej odbijała.

co jednoczesnie przyspiesza nieco zurzycie lancuszka rozrzadu :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cco jednoczesnie przyspiesza nieco zurzycie lancuszka rozrzadu :)

 

niby tak, z tym że napisłem jak jest "wysłużona" tzn. słabo odbija, ma większe luzy niż dopuszczalne (zawsze jest luz ok. 1-1,5 mm), jak to nie pomaga to pozostaje wymienić sprężynę lub najlepiej zamienić na manual / nowy automat (co kto preferuje:-))

ps. pisałem o automacie starego typu (2001)

Edytowane przez outalien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zainteresować kogoś kto chce zabezpieczyć przed bardzo częstą usterką w DRZ, czyli rozwalone dekle z boku silnika.

Właśnie zamontowałem: osłony silnika

Montaż aluminiowych dekielków na silikon. Mam nadzieję, że nie wpłynie to negatywniw na temp. pracy silnika.

Koszt zakupu na ebay'u to 120pln z przesyłką

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

zamiast polerowac dekle bylo usunac kanty na dzwigni zmiany biegow + ja odgiac :lalag:

 

Sęk w tym, że odgięcie i zeszlifowanie tylko zmniejsza ryzyko, bo przy pechowej glebie dźwignia i tak wchodzi w "papierowy" dekiel.

Zastosowanie aluminiwych nakładek (żadna polerka) praktycznie to ryzyko eliminuje, koszty niewygórowane a robota dla przedszkolaka.

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wizualnie odróżnić na zdjęciach S od E ? Brak podnóżków, zegarów, inny gaźnik (z z czarnym guzikiem od ciepłego ssania?), plastikowy bak.... Co jeszcze? Jest coś charakterystycznego jeszcze? Nr vin różnią sie może? Pytam bo jak przeglądam sobie rożne giełdy internetowe to dużo jest wersji S z różnymi przekładkami np. z plastikowym bakiem, odkręconymi podnóżkami etc.

 

 

A i jeszcze jedno czy DR-Z E ma blokadę kierownicy w główce ramy?

Edytowane przez Lucass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciepłe ssanie to ma DR-Z 400 (kopana) i chyba jeszcze manualny odprężnik.

 

S sprzed 2002r ma inne zawieszenie tzn przód ma u góry lagi reg. napięcia wstępnego sprężyny ( w E i S po 2002 tłumienie odbicia). A tył w S u góry amora ma tylko tłumienie dobicia (E i S po 2002, góra tłumienie dobicia szybkie i wolne a u dołu tłumienie odbicia)

 

S przednia pompa cham. z czujnikiem stopu, wąższe podnóżki kierowcy + gumowe nakładki (pierwsza rzecz do odkręcenia)

 

Co do gaźnika to wiadomo E na Keihinie FCR, ale też nie zawsze bo niektóre amerykańskie egzemplaże na Mikuni BSR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej.

 

Wczoraj zdjeli mi gips...wiec dzis trzeba bylo drz ke przegonic....Wszytko cacy.Tylko dlawi sie i przerywa co jakis czas...Cisne manetke i czasami przerywa...tak jakby paliwko nie dochodzilo.odlacza ciag...

 

Przekrecilem kranik na rezerwe i tak jaby sie porawilo. Ale beny byl opor...

 

Jakies diagnozy?Kiepska to sprawa...podjerzam do hopki,wybijam sie i odcina mi...slaba faza!

co to moze byc?

 

/dzieki i pozdro...a bym zapomnial...drz ka jest zajebista! :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyczyść filterek i przesmaruj, drobna korekta gaziora i będzie jak nówka :notworthy:

 

Dzieki :P

 

A jaki środek do filtrów polecacie? Mam przerobiona na SM i smigam tylko po szosie jesli to cos zmienia.

Jesli chcialbym sie pobawic sam gaznikiem to czym sie pobawic? Biorac na logike to przy schodzeniu z obrotow dostaje sie paliwko i strzeli... Ktorymi srubkami regulowac? Glupie pytanie ale z gaznikiem to wole sie upewnic zeby nie spieprzyc... :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki :D

 

A jaki środek do filtrów polecacie? Mam przerobiona na SM i smigam tylko po szosie jesli to cos zmienia.

Jesli chcialbym sie pobawic sam gaznikiem to czym sie pobawic? Biorac na logike to przy schodzeniu z obrotow dostaje sie paliwko i strzeli... Ktorymi srubkami regulowac? Glupie pytanie ale z gaznikiem to wole sie upewnic zeby nie spieprzyc... :D

 

 

Jeżeli strzela to dostaje zadużo powietrza wkręć ta śrubkę ktora jest od spodu gaziora o pół obrotu. Cieżko się tam dostać najlepiej srubokręt który byłby zgięty pod kątem 90 stopni. A do filtra używaj Castrola Foam Air Filter Oil, lub OLEJ VALVOLINE AIR FILTER (best)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie użytkownicy tego pięknego motorku. Czy wersja E nie ma kierunków ? Powiedzcie mi też jaka wersja będzie lepsza do jeżdżenia na wycieczki ok. 150 km lasami. Czasem chciałbym pośmigać we dwóch. Co doradzacie ?

 

Witamy,

 

Standardowo w wersji E kierunków brak, ale zawsze można dołożyć.

Nie ma prostej odpowiedzi, która wersja lepsza- sprawa bardzo idywidualna!! Generalnie E mocniejsza, w cięższy teren a lajtowo nawet na tor. Wersja S bardziej "udrogowiona", mniejsza moc, ale do polatania po leśnych duktach jak najbardziej się sprawdzi.

Oczywiście bardzo ważne opony jakiego rodzaju wybierzesz do preferowanej przez siebie jazdy.

Jeśli we dwóch na jednym moto to E odpada, brak podnóżków dla pasażera.

pzdr

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...