jeremi Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Chłopaki mozecie mi powiedziec jak postepowac z napinaczem automatycznym. Bede musial go wyciagnac poniewaz czeka mnie wymiana plytek i chcialbym wiedziec jak go po tym zabiegu zamontowac. chyba ze masz napinacz po 2003r: wtedy odkrecasz z tylu srubke, wyjmujesz sprezyne, podwazasz zapadke i cofasz ramie napinacza i tak go montujesz. na koniec wkladasz sprezyne i wkrecasz srubke. to można przestawić sprężynę o jeden, dwa ząbki (ale tak żeby jeszce gwint łapał) - zeby mocniej odbijała.co jednoczesnie przyspiesza nieco zurzycie lancuszka rozrzadu :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outalien Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 (edytowane) cco jednoczesnie przyspiesza nieco zurzycie lancuszka rozrzadu :) niby tak, z tym że napisłem jak jest "wysłużona" tzn. słabo odbija, ma większe luzy niż dopuszczalne (zawsze jest luz ok. 1-1,5 mm), jak to nie pomaga to pozostaje wymienić sprężynę lub najlepiej zamienić na manual / nowy automat (co kto preferuje:-)) ps. pisałem o automacie starego typu (2001) Edytowane 16 Czerwca 2008 przez outalien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Może zainteresować kogoś kto chce zabezpieczyć przed bardzo częstą usterką w DRZ, czyli rozwalone dekle z boku silnika.Właśnie zamontowałem: osłony silnikaMontaż aluminiowych dekielków na silikon. Mam nadzieję, że nie wpłynie to negatywniw na temp. pracy silnika.Koszt zakupu na ebay'u to 120pln z przesyłką Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Panowie, szukam magika do mojej DRZty w okolicach Warszawki. namiar byl podawany w tym watku Właśnie zamontowałem: osłony silnikazamiast polerowac dekle bylo usunac kanty na dzwigni zmiany biegow + ja odgiac :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 zamiast polerowac dekle bylo usunac kanty na dzwigni zmiany biegow + ja odgiac :lalag: Sęk w tym, że odgięcie i zeszlifowanie tylko zmniejsza ryzyko, bo przy pechowej glebie dźwignia i tak wchodzi w "papierowy" dekiel. Zastosowanie aluminiwych nakładek (żadna polerka) praktycznie to ryzyko eliminuje, koszty niewygórowane a robota dla przedszkolaka. Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 (edytowane) Jak wizualnie odróżnić na zdjęciach S od E ? Brak podnóżków, zegarów, inny gaźnik (z z czarnym guzikiem od ciepłego ssania?), plastikowy bak.... Co jeszcze? Jest coś charakterystycznego jeszcze? Nr vin różnią sie może? Pytam bo jak przeglądam sobie rożne giełdy internetowe to dużo jest wersji S z różnymi przekładkami np. z plastikowym bakiem, odkręconymi podnóżkami etc. A i jeszcze jedno czy DR-Z E ma blokadę kierownicy w główce ramy? Edytowane 17 Czerwca 2008 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Zastosowanie aluminiwych nakładek (żadna polerka) sorki, gdzie ja mialem oczy :) praktycznie to ryzyko eliminuje, koszty niewygórowane a robota dla przedszkolaka. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robmot Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Ciepłe ssanie to ma DR-Z 400 (kopana) i chyba jeszcze manualny odprężnik. S sprzed 2002r ma inne zawieszenie tzn przód ma u góry lagi reg. napięcia wstępnego sprężyny ( w E i S po 2002 tłumienie odbicia). A tył w S u góry amora ma tylko tłumienie dobicia (E i S po 2002, góra tłumienie dobicia szybkie i wolne a u dołu tłumienie odbicia) S przednia pompa cham. z czujnikiem stopu, wąższe podnóżki kierowcy + gumowe nakładki (pierwsza rzecz do odkręcenia) Co do gaźnika to wiadomo E na Keihinie FCR, ale też nie zawsze bo niektóre amerykańskie egzemplaże na Mikuni BSR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 A i jeszcze jedno czy DR-Z E ma blokadę kierownicy w główce ramy? nie ma nie ma też termostatu i wentylatora , światła są na stałe Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 (edytowane) nie ma nie ma też termostatu i wentylatora , światła są na stałe termostat oczywiscie jest nie ma czujników temperatury w chłodnicach. Edytowane 17 Czerwca 2008 przez davopl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michur Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 hej. Wczoraj zdjeli mi gips...wiec dzis trzeba bylo drz ke przegonic....Wszytko cacy.Tylko dlawi sie i przerywa co jakis czas...Cisne manetke i czasami przerywa...tak jakby paliwko nie dochodzilo.odlacza ciag... Przekrecilem kranik na rezerwe i tak jaby sie porawilo. Ale beny byl opor... Jakies diagnozy?Kiepska to sprawa...podjerzam do hopki,wybijam sie i odcina mi...slaba faza!co to moze byc? /dzieki i pozdro...a bym zapomnial...drz ka jest zajebista! :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 wyczyść filterek i przesmaruj, drobna korekta gaziora i będzie jak nówka :notworthy: Dzieki :P A jaki środek do filtrów polecacie? Mam przerobiona na SM i smigam tylko po szosie jesli to cos zmienia.Jesli chcialbym sie pobawic sam gaznikiem to czym sie pobawic? Biorac na logike to przy schodzeniu z obrotow dostaje sie paliwko i strzeli... Ktorymi srubkami regulowac? Glupie pytanie ale z gaznikiem to wole sie upewnic zeby nie spieprzyc... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_ninio Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Witajcie użytkownicy tego pięknego motorku. Czy wersja E nie ma kierunków ? Powiedzcie mi też jaka wersja będzie lepsza do jeżdżenia na wycieczki ok. 150 km lasami. Czasem chciałbym pośmigać we dwóch. Co doradzacie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Dzieki :D A jaki środek do filtrów polecacie? Mam przerobiona na SM i smigam tylko po szosie jesli to cos zmienia.Jesli chcialbym sie pobawic sam gaznikiem to czym sie pobawic? Biorac na logike to przy schodzeniu z obrotow dostaje sie paliwko i strzeli... Ktorymi srubkami regulowac? Glupie pytanie ale z gaznikiem to wole sie upewnic zeby nie spieprzyc... :D Jeżeli strzela to dostaje zadużo powietrza wkręć ta śrubkę ktora jest od spodu gaziora o pół obrotu. Cieżko się tam dostać najlepiej srubokręt który byłby zgięty pod kątem 90 stopni. A do filtra używaj Castrola Foam Air Filter Oil, lub OLEJ VALVOLINE AIR FILTER (best) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Witajcie użytkownicy tego pięknego motorku. Czy wersja E nie ma kierunków ? Powiedzcie mi też jaka wersja będzie lepsza do jeżdżenia na wycieczki ok. 150 km lasami. Czasem chciałbym pośmigać we dwóch. Co doradzacie ? Witamy, Standardowo w wersji E kierunków brak, ale zawsze można dołożyć. Nie ma prostej odpowiedzi, która wersja lepsza- sprawa bardzo idywidualna!! Generalnie E mocniejsza, w cięższy teren a lajtowo nawet na tor. Wersja S bardziej "udrogowiona", mniejsza moc, ale do polatania po leśnych duktach jak najbardziej się sprawdzi. Oczywiście bardzo ważne opony jakiego rodzaju wybierzesz do preferowanej przez siebie jazdy. Jeśli we dwóch na jednym moto to E odpada, brak podnóżków dla pasażera.pzdr Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.