Skocz do zawartości

outalien

Forumowicze
  • Postów

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O outalien

  • Urodziny 04/08/1969

Informacje profilowe

  • Lubię
    dwie pasje...jedna na 2kółkach
  • Skąd
    100lica Praga

Osobiste

  • Motocykl
    Suzia DRZ400S
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia outalien

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. ja tam non-stop ćwicze "ładne" gleby - amatorsko:-)
  2. a jakie masz przełożenia? szosowe tj. 14/ 43 czy może crossowe 13/48 - może tu coś urwiesz w spalaniu. w terenie to 10 l/ 100 spali bezproblemowo ale to wychodzi ca. 2 godziny jazdy + postoje :-)
  3. niby tak, z tym że napisłem jak jest "wysłużona" tzn. słabo odbija, ma większe luzy niż dopuszczalne (zawsze jest luz ok. 1-1,5 mm), jak to nie pomaga to pozostaje wymienić sprężynę lub najlepiej zamienić na manual / nowy automat (co kto preferuje:-)) ps. pisałem o automacie starego typu (2001)
  4. w automatycznym przed włożeniem "skrecasz go" przez ten otwór na końcu (pod śrubką / otwór jak krzyżyk/) i kiedy boles jest "skrecony" na maksa (schowany) to się sam blokuje. narazie nie wkrecasz tej śruki na końcu! tak zablokowany bez problemu wkładasz napinacz w dziure, przykrecasz te dwie śrubki mocujące, obklokowujesz przez ten otwór na końcu (małym wkrętakiem w odwrotną stronę niż skrecałeć - puszca blokada, słychać puknięcie sprężyny i bolca o prowadnicę łancuszka rozrządu), wkręcasz tę śrubke na końcu. koniec:-) wszytko zajmuje 15 min. acha, na wymontowanym dobrze jest wcześniej sprawdzić napięcie spręzyny, jak trochę wysłużona to można przestawić sprężynę o jeden, dwa ząbki (ale tak żeby jeszce gwint łapał) - zeby mocniej odbijała.
  5. ad rem ;-) 1. im częściej tym dłuzej pojeździsz 2. bez problemu - przy szosowych przełożeniach 3. zależy od stylu jazdy - czytaj obrotów (w terenie to i 10 l :-O ) 4. jw. outa
  6. tia, wtedy pozostają zajęcia w terenie... :smile:
  7. inni muszą za Ciebie odwalać "robotę" :smile:
  8. a jakie to ma znaczenie? oprócz statystycznecznego, imho: nieistotne! "Statystyczny Polak ma stosunek raz w tygodniu " - podoba się to komuś?:-)))))
  9. imho: taa, taki dylemt ma chyba każdy co kupuje SM (tylko z kołami SM) i chce w teren zaraz potem - można przerobić koła od innego enduro (szprychy+piasty+przekładka) - podobno taniej wychodzi, znajomy tak zrobił; lub wystaw koła do zamiany z kimś kto chce z enduro na SM się przesiąść .
  10. mam pytanko: czy filtr typu K&N ("koszyczek":-) tak samo traktujecie sprayem jak filtr gąbkowy?
  11. ja mam tył 44 - głównie jeżdże "cross-country", szutry, leśnie drogi - to przełożenie jest ok. Vmax / moment zachowany w rozsądnych granicach, w zakrętach przy odkręceniu trzeba i tak uważać na wyjeżdząjący tył;-) w bardziej wymagającym terenie głównie jazda na 3 - bardzo elastyczny bieg.
  12. niekoniecznie złamana, wieksze prawdopodobieństwo że ścięgno achillesa się naderwało lub zerwało... raczej kostkę trudno złamac, może to tylko torebka stawowa poleciała - takie gdybanie, rtg i lekarz prawde ci powie
  13. Możesz sam sobie zrobić linkę tu masz końcówki i cięgno na metry: http://sklep.mieloch.pl/index.php?cPath=81...3e7aad4a23494be albo niech ci zrobią linkę na wymiar (robią nawet z pancerzem kopie oryginału 1:1) - wychodzi dużo taniej: http://www.autolinka.com.pl/ pozdrw
  14. dzieki, to jest wiadome chyba wszystkim - nie chodziło mi o porównywanie modeli Suzuki - bardziej miałem na myśli moto jako idea 2w1 ("do wszytkiego i do niczego" ) - zupenie rózne techiniki jazdy, inne środowisko, inne nastawy, momenty, przełożenia, inne duperelki (kierunki, lusterka, podnóżki itd. idt.) które przy jezdzie po mieście są przydatne i wskazane, a w terenie (duperelki) zostają na pierwszym zakręcie / drzewie itd itd. imho: przecież SM to nie jest tylko kwestia zmiany kół na 17, tak samo jest w stronę enduro. ale pkt. 3 mi troche wyjaśnił sposób podejścia do tematu... jednak chyba dalej bym był za rozwiązaniem: tańsze ale dwie wyspecjalizowane maszynki (w teren ogołocone E, a na czarnucha wymuskane i dobrze zestrojone SM) wielkie dzieki
  15. moim skromny zdaniem posiadanie moto 2w1 to pomyłka, albo enduro albo sm - inne nastawy, inne bajery/detale, inna technika jazdy. chyba już lepiej mieć tańsze ale dwa sprzęty, wyspecjalizowane ??? moze się mylę, ciekaw jestem opinii tych co mają moto z dwoma kompletami kół... wchodzą do garażu i co? przez godzine zastanawiają sie co założyć? potem godzinę zmieniają - a tu dwie godziny latania uciekły! no ciekaw jestem. po za tym chyba szkoda "wymuskanego sm" w błoto pakować? enduro z sm dla mnie na tylko wspólny punkt w kwestii podobnego kasku i gogli:-)))
×
×
  • Dodaj nową pozycję...