Martius Opublikowano 2 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2003 Co do zostawiania paliwa w gaznikach czy wypalania.Ja zawsze byle muczony ze nalezy zalac paliwem i nawet co jakis czas otworzyc kranik i dolac. To samo z wpuszczaniem oleju poprzez otwory na swiece itp.Teraz kiedy dzuzo osob trzyma moto w garazach gdzie latwo co jakis czas uruchomic silnik aby sie przesmarowal i tak nikt na takie rzeczy nie zwraca uwagi.Co do Magny - 700 to pojemnosc dosc nietypowa robiona na stany i kanade u nas raczej sa popularne 750 ewentualnie 500 (choc tych jest malo)Kolega ma 750 - jedyny szkopul do ktorego sie trzeba przyzwyczaic to potrafi odbijac na boki przy dynamicznym dodaniu gazu i to coraz na inna strone :D no ale to kwestia przyzwyczajenia.Ma ja juz z 12 lat i motocykl sprawuje sie rewelacyjnie oprocz czynnosci standardowych nic robic nie musial a ma juz 130 tys (110 zrobil sam). Sam sie zastanawialem czy takiej nie kupic. No ale 700 dla zony na poczatek to troche za duza a 500 miala naped lancuchem wiec zdecydowalem sie na Honte shadow 500 z kardanem.Przyjemne moto a i zona sie na nim nauczy i mi wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2003 Kolega ma 750 - jedyny szkopul do ktorego sie trzeba przyzwyczaic to potrafi odbijac na boki przy dynamicznym dodaniu gazu i to coraz na inna strone :D no ale to kwestia przyzwyczajenia.Ma ja juz z 12 lat i motocykl sprawuje sie rewelacyjnie oprocz czynnosci standardowych nic robic nie musial a ma juz 130 tys (110 zrobil sam). . *** Moglbys to troche rozwinac bo pomimo ujezdzania kilku Hond V4 nigdy sie z `odbijaniem na boki` nie spotkalem. 110 kkm to niezle ale dobrze zdac sobie sprawe ze ludzie z grupy Sabmag maja srednio okolo 200 kkm na swoich Hondach a sa rodzynki ktore maja 2x tyle. Moze dlatego tak mnie zawsze rusza kiepska opinia w Polsce o tych motocyklach.Jeszcze dla wyjasnienia 700 ccm to wersja amerykanska ( spowodowana taryfa celna) - w Kanadzie mielismy 750 ki. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martius Opublikowano 3 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2003 *** Moglbys to troche rozwinac bo pomimo ujezdzania kilku Hond V4 nigdy sie z `odbijaniem na boki` nie spotkalem. Kilka razy jezdzilem roznymi magnami 750 i vulcanem 750 magny tak w granicach 83-84 rok vulcan 87.Majac zbyt wysoki bieg wrzucony na predkosc w magnach odczulem przy dodawaniu gazu ostro szarpniecia to na jedna to na druga strone. Myslalem ze w tej jednej tylko cos takiego wystepuje ale na dwoch innych sytuacja byla podobna. Natomiast w Vulcanie objawu 750 tego nie zauwazylem.Ale zazanczam nie mam zbyt duzego doswiadczenia z czterosuwami i jeszcze na dodatek na kardan. Kolega ktory jezdzi ta Magna wogole jak mowi nie zauwaza tego :D 110 kkm to niezle ale dobrze zdac sobie sprawe ze ludzie z grupy Sabmag maja srednio okolo 200 kkm na swoich Hondach a sa rodzynki ktore maja 2x tyle. Moze dlatego tak mnie zawsze rusza kiepska opinia w Polsce o tych motocyklach.No ale tam przynajmniej moto przechodza dobre przeglady, oryginalne czesci dostaja przy wymianie, lepsze drogi itdU nas kiedys kazdy moto naprawial sam bez serwisowek, narzedzi specjalistycznych nie mowiac o czesciach dorabianych z innych :DTeraz sie przynajmniej poprawilo bo juz sa warsztaty autoryzowany czy tez mneij sze z dobrymi fachowcami. To przypuszczalnie tez ma duzy wplyw na wydawanie opinii o awaryjnosci maszyn.Niestety kolega jeden ma kawasaki i oprocz jezdzenia od czasu do czasu kontoluje tylko poziom oleju a juz 4 lata nie zmienial ;(jak mu sie posypie to bedzie narzekal ze model nieudany i awaryjny :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 3 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2003 czytałem o tym, że sabre i magny dostają odchyłów przy dodawaniu lub ujmowaniu gazu, co wiąże się z wpływem kardana. Ja niczego takiego nie odczuwam, choć wydaje mi się że w łukach sabre jest raczej niestabilna. Ale to kwestia przyzwyczajenia. Poza tym raczej same plusy Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2003 Ja niczego takiego nie odczuwam, choć wydaje mi się że w łukach sabre jest raczej niestabilna. Ale to kwestia przyzwyczajenia. Hehe przyzwyczajenia, masz szczescie ze nie jezdzisz 1100. Rama jest o wiele za wiotka, specjalnie jej tylna czesc z mocowaniem wachacza a srodek ciezkosci dosc wysoko. Bardzo latwo zlapac uslizg tylnego kola przy wychodzeniu z zakretu gdy za bardzo odkrecisz, wyboiste zakrety to tez nie jest bajka. Ludzie z Sabmag wzmacniaja ramy wspawujac dodatkowe laczniki z tylu i daje to podobno wreszcie wrazenie stabilnosci w zakretach. Magna jest pod tym wzgledem duzo lepsza. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 5 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2003 witam ...a jak jest z magnami po bodajże `94 roku...dostały one zdaje sie ciut zmieniony silnik od VFR750 i naped przenoszony jest lancuchem...miał może ktoś z tym doczynienia?...ponoć jeszcze dynamiczniejsza niż wersje z wałem a jak awaryjność?...bo VFR zaliczana jest do trwałych i niezawodnych...nie ukrywam że się zastanawiam nad Magnusia od dluższego czas...aktualnie brykam Viagrą 750... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2003 To zupelnie inne motocykle - VFR przerobiona na cruisera.Nie slyszalem o zadnych stalych problemach i biorac pod uwage ograniczenia jakie maja tego typu motocykle to jest to wlasciwie idealna sprawa. Jedyne co mi przychodzi do glowy to mozliwe jest przegrzewanie reglera - popularne uszkodzenie VFR, XX itp. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 6 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2003 Jedyne co mi przychodzi do glowy to mozliwe jest przegrzewanie reglera - popularne uszkodzenie VFR, XX itp. Adam M.Ponieważ przymierzam się do zakupu VFR-ki, a pojęcie regler jest mi niestety nie znane, czy mógłbyś je rozwinąć? PSCzłowiek uczy się całe życie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 6 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2003 Jedyne co mi przychodzi do glowy to mozliwe jest przegrzewanie reglera - popularne uszkodzenie VFR, XX itp. Adam M.Ponieważ przymierzam się do zakupu VFR-ki, a pojęcie regler jest mi niestety nie znane, czy mógłbyś je rozwinąć? PSCzłowiek uczy się całe życie :D Chodzi o regulator napięcia, a konkretnie o jego przegrzewanie się i w efekcie uszkodzenieNiektóre motocykle maja z tym kłopoty, np. XTZ 750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 6 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2003 a czy jego pady spowodowane są złym zaprojektowaniem/doborem czy po prostu złym umiejscowieniem reglera typu blisko silnika, wydechu lub w malo przewiewnym miejscu? :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2003 W malo przewiewnym miejscu, przy ramie przykrytej plastikowym boczkiem. Polaczenie reglera z wiatraczkiem komputera wlaczajacym sie razem z przekreceniem kluczyka zalatwia sprawe :D)) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 6 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2003 ..o i o to mi chodziło...he...he...czyli tak naprawdę pierdoła...hmm....oj kurde czyzbym zapadł na nową chorobę Magnofilis ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomblack Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 ja mam pytanie z serii banalnie prostych lecz niestety nie znam na nie odpowiedzi ;/chodzi mi o wymianę płynów w hondzie v30 magnie z 84. po zakupie a konkretnie gdzie są wlewy bo nie moge ich zlokalizowac ;/ znalazłem tylko bagnet i wlew oleju do silnika. oraz jak byście mogli mi podac stronke gdzie można zamawiac jakieś akcesoria do tego motorku z góry dziekipozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychmz Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 jakie płyny?? płyn chłodniczy, spuszczasz małą śrubką pod w ramie pod dźwignia zmiany biegów, uzupełniasz wlewem pod siedzeniem a stan sprawdzasz po ściągnięciu prawego boczka jest skala na zbiorniku, sprzęgło tak samo jak hamulec, a olej już wiesz :icon_twisted:jeśli chodzi o akcesoria pod ten konkretny model to raczej ciężko raczej metodą chaupniczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gośćmick_* Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 ludzie pomocy - przymierzam sie do zakupu magny 96/97. Jakie są plusy a jakie minusy tego moto ?Wady jaka awaryjność - jezeli ma kto takie moto to prosze o opinie na temat magny ztych roczzników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.