ks-rider Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Siemka ! Tym razem troche inaczej bo z innego czasopisma. PS ktory specjalizuje sie bardziej w kierunku sportu a nie jak Motorrad - dla kazdego uzytkownika - z tad roznice. Sport Bridgestone BT 14 zachowanie na zimnych 3p.porecznosc 4p.dokladnosc 4p.feedback 3p. stabilnosc jazdy 4p.stabilnosc na zakretach 4p.stabilnosc podczas hamowania 4p.stawianie motocykla podczas hamowania 3p-przyczepnosc 3p-------------------------------------------------suma koncowa 32 p. Continental Sport Attack zachowanie na zimnych 4p.porecznosc 4p.dokladnosc 4p.feedback 4p. stabilnosc jazdy 5p.stabilnosc na zakretach 4p.stabilnosc podczas hamowania 4p.stawianie motocykla podczas hamowania 3pprzyczepnosc 4p-------------------------------------------------suma koncowa 36 p. Dunlop D 209 Qualirier zachowanie na zimnych 4p.porecznosc 2p.dokladnosc 3p.feedback 3p. stabilnosc jazdy 4p.stabilnosc na zakretach 4p.stabilnosc podczas hamowania 4p.stawianie motocykla podczas hamowania 1pprzyczepnosc 3p-------------------------------------------------suma koncowa 28 p. Michelin Pilot Power zachowanie na zimnych 5p.porecznosc 5p.dokladnosc 5p.feedback 4p. stabilnosc jazdy 5p.stabilnosc na zakretach 4p.stabilnosc podczas hamowania 4p.stawianie motocykla podczas hamowania 5pprzyczepnosc 4p-------------------------------------------------suma koncowa 41 p. Zwyciestwo w " Na codzien " Pirelli Diablo Corsa III zachowanie na zimnych 5p.porecznosc 4p.dokladnosc 5p.feedback 5p. stabilnosc jazdy 5p.stabilnosc na zakretach 4p.stabilnosc podczas hamowania 5p.stawianie motocykla podczas hamowania 4pprzyczepnosc 5p-------------------------------------------------suma koncowa 42 p. Zwyciezca testu Supersport Bridgestone BT 002 RS zachowanie na zimnych 2p.porecznosc 3p.dokladnosc 4p.feedback 5p. stabilnosc jazdy 4p.stabilnosc na zakretach 5p.stabilnosc podczas hamowania 4p.stawianie motocykla podczas hamowania 4pprzyczepnosc 5p-------------------------------------------------suma koncowa 36 p. Continental Race Attack Street zachowanie na zimnych 3p.porecznosc 4p.dokladnosc 4p.feedback 4p. stabilnosc jazdy 4p.stabilnosc na zakretach 4p.stabilnosc podczas hamowania 4p.stawianie motocykla podczas hamowania 4pprzyczepnosc 5p-------------------------------------------------suma koncowa 36 p. Metzeler Racetec K3 zachowanie na zimnych 2p.porecznosc 4p.dokladnosc 4p.feedback 4p. stabilnosc jazdy 4p.stabilnosc na zakretach 4p.stabilnosc podczas hamowania 4p.stawianie motocykla podczas hamowania 4pprzyczepnosc 5p-------------------------------------------------suma koncowa 35 p. Pirelli Supercorsa PRO zachowanie na zimnych 3p.porecznosc 5p.dokladnosc 5p.feedback 5p. stabilnosc jazdy 5p.stabilnosc na zakretach 4p.stabilnosc podczas hamowania 5p.stawianie motocykla podczas hamowania 4pprzyczepnosc 5p-------------------------------------------------suma koncowa 41 p. Tip na tor. jak widac i w niemieckiej prasie wygrywa nie zawsze niemiecki produkt. Co jest dobre zawsze zostanie uhonorowane. :wink: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 (edytowane) Ale Pirelli należy do Metzelera, a Metzeler to niemiecka firma :icon_rolleyes: A tak na serio, to chyba po raz pierwszy się postarałeś :icon_razz: i z testu tego szary czytacz może wyciągnąc coś więcej, niż to zwykle bywało :notworthy: Co ciekawe, wyniki również pokrywają się z mniej więcej moimi subiektywnymi spostrzeżeniami (jeździłem zarówno na BT014, jak i Conti Sport Attack i Pilot Power). Edytowane 23 Października 2007 przez Fat Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 23 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 (edytowane) Ale Pirelli należy do Metzelera, a Metzeler to niemiecka firma :icon_rolleyes: No akurat jest odwrotnie etzeler nalezy do Pirelli n :notworthy: Obecnie mam BT 014 i co na razie moge powiedziec, to na suchym sa niezle, na mokrym / wilgotnym mam leki i uwazam. nastepne beda jednak Metzelery. Pytanie tylko czy Z6 czy M3 ? :icon_razz: Edytowane 23 Października 2007 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 która wersje supercorssa testowano?? sc1 czy sc2?? Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Jak dla mnie / chociaz ich nie testowano / najlepsza jest Pirelli Dragon Supercorsa. Zajebista guma. Bridgestone BT 014 totalna kicha bardzo twarda mieszanka, moze w Malezji okej ale u nas? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 (edytowane) Całkowicie się zgadzam z tym porównaniem. Nie jeździłem jeszcze na lepszej gumie niż PIlOT POWER. Może jakieś torówki będą lepsze, ale na pewno do jazdy na codzień jest the best :) Edytowane 23 Października 2007 przez Wiertara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Przez chwilowe zaćmienie umysłu dałem sobie wcisnąć opony Bridgestone BT021. Były tanie, facet zachwalał że cud, miód i malina i teraz nie wiem co naprawdę kupiłem. Wiem że to rozwinięcie BT020 ale co więcej to nie wiem. Proszę o info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Jak dla mnie / chociaz ich nie testowano / najlepsza jest Pirelli Dragon Supercorsa. Zajebista guma. Ale przyznasz że trzeba je grzać, przez co na codzień szału nie robi. Jak już się nagrzeje to faktycznie jest zacnie, poza tym dość długo się trzyma (zwłaszcza wersja drogowa). Martwi mnie trochę słaby wynik Qualifiera, bo mam zamiar je założyć na przyszły sezon. Może jakieś opinie użytkowników ?? Jak narazie same dobre słyszałem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Przez chwilowe zaćmienie umysłu dałem sobie wcisnąć opony Bridgestone BT021. Były tanie, facet zachwalał że cud, miód i malina i teraz nie wiem co naprawdę kupiłem. Wiem że to rozwinięcie BT020 ale co więcej to nie wiem. Proszę o info. 021 to nastepca 020 czyli opona turystyczno sportowa i przeznaczona jest to tego typu sprzetu. Osobiscie mam to na Cbr1100xx i nie narzekam.Moto dobrze sie prowadzi i przyczepnosci jest wystarczajaca na ulice.Nie jest to opona no tor czy do sprzetu typu r6/r1 ale do ciezszych moto jest OK.Powinienes byc zadowolony. Kilka uwag,przede wszystkim jakie moto uzyte bylo do testowanie,to bardzo istotne. Druga sprawe to dlaczego oni wybrali Pilot Power a nie Pilot Power 2CT i 014 a nie 0002 w przypadku Bridgestone. Stawiam to pytanie poniewaz widze opony jak 209 qualifier,Renntec czy Supercorsa pro.To sa opony na tor,wytrzymaja,moze,40% tego co Pilot Power.Oczywiscie beda mialy troche lepsze parametry kosztem zywotnosci. Jezeli oni uzyli Pilot Power i 014 to powinni byli je porownac z Sportec M1 i Pirelli Diablo. Renntec i Supercorsa Pro to w sumie ta same opona,nie rozumiem jakim cudem wyniki moga byc tak rozne,, :flesje: Roznia sie tylko "wzorkiem" Dziwny ten "test". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Dotąd latałem głównie na Pilot Powerach i uważam, że są naprawdę świetne ale... wielu kumpli nie zamieniełoby na nic innego Diablo Corsy więc w przyszłym sezonie je wypróbuję i porównam, bo dotąd nie śmigałem na żadnych Pirellkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Druga sprawe to dlaczego oni wybrali Pilot Power a nie Pilot Power 2CT i 014 a nie 0002 w przypadku Bridgestone. Stawiam to pytanie poniewaz widze opony jak 209 qualifier,Renntec czy Supercorsa pro.To sa opony na tor,wytrzymaja,moze,40% tego co Pilot Power.Oczywiscie beda mialy troche lepsze parametry kosztem zywotnosci. Jezeli oni uzyli Pilot Power i 014 to powinni byli je porownac z Sportec M1 i Pirelli Diablo. Zauważ że są 2 kategorie testu - Sport (z Pilot Powerem i BT 014) oraz Supersport (BT 002 i tu powinien być Power Race a nie Pilot Power 2CT).Po drugie D 209 Qualifier to guma w 100% drogowa , odpowidnikiem wyścigowym jest D 209 GP. Jedyne co mnie dziwi to faktycznie Pilot Power bez 2CT w teście, bo jeśli są zestawione z dwuskładnikowymi Diablo Corsami III to test jest niesprawiedliwy ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 mikitl - właściwie Dragon Supercorsa jest bardzo miękka, wydaje mi się miękciejsza niz sportmax gp na którym obecnie jeżdze. Praktycznie latem przekulasz motocykl 300 metrów i opona jest nagrzana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 021 to nastepca 020 czyli opona turystyczno sportowa i przeznaczona jest to tego typu sprzetu. Osobiscie mam to na Cbr1100xx i nie narzekam.Moto dobrze sie prowadzi i przyczepnosci jest wystarczajaca na ulice.Nie jest to opona no tor czy do sprzetu typu r6/r1 ale do ciezszych moto jest OK.Powinienes byc zadowolony. Kilka uwag,przede wszystkim jakie moto uzyte bylo do testowanie,to bardzo istotne. Druga sprawe to dlaczego oni wybrali Pilot Power a nie Pilot Power 2CT i 014 a nie 0002 w przypadku Bridgestone. Stawiam to pytanie poniewaz widze opony jak 209 qualifier,Renntec czy Supercorsa pro.To sa opony na tor,wytrzymaja,moze,40% tego co Pilot Power.Oczywiscie beda mialy troche lepsze parametry kosztem zywotnosci. Jezeli oni uzyli Pilot Power i 014 to powinni byli je porownac z Sportec M1 i Pirelli Diablo. Renntec i Supercorsa Pro to w sumie ta same opona,nie rozumiem jakim cudem wyniki moga byc tak rozne,, :icon_twisted: Roznia sie tylko "wzorkiem" Dziwny ten "test". Z tym że SUPERCORSA wytrzyma 40% tego co PILOT POWER to się zupełnie nie zgodzę. Przebiegi Michelina są max 20% większe niż w przypadku Pirelli. Porządnie pałkowane na maszynach z dużym momentem przebiegi różnią się już tylko o kilka % :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Z tym że SUPERCORSA wytrzyma 40% tego co PILOT POWER to się zupełnie nie zgodzę. Przebiegi Michelina są max 20% większe niż w przypadku Pirelli. Porządnie pałkowane na maszynach z dużym momentem przebiegi różnią się już tylko o kilka % ;) Mialem na mysli Supercorsa PRO,nie Supercorsa,to guma na tor.Tak na marginesie to system oznakowania Pirelli moze przyprawic o bol glowy,Diablo,Diablo corsa,supercorsa,supercorsa pro,Diablo corsa III.Na dodatek Supercorsa pro moze byc SC1,SC2,SC3,od miekiej do twardej. ;) O razu wodac ze wloska firma,nie moze byc prosto i logocznie, ;) Zauważ że są 2 kategorie testu - Sport (z Pilot Powerem i BT 014) oraz Supersport (BT 002 i tu powinien być Power Race a nie Pilot Power 2CT).Po drugie D 209 Qualifier to guma w 100% drogowa , odpowidnikiem wyścigowym jest D 209 GP. Przyznaje sie bez bicia,pomieszalem troche duzo, tych roznych opon. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Mialem na mysli Supercorsa PRO,nie Supercorsa,to guma na tor.Tak na marginesie to system oznakowania Pirelli moze przyprawic o bol glowy,Diablo,Diablo corsa,supercorsa,supercorsa pro,Diablo corsa III.Na dodatek Supercorsa pro moze byc SC1,SC2,SC3,od miekiej do twardej. ;) O razu wodac ze wloska firma,nie moze byc prosto i logocznie, ;)Przyznaje sie bez bicia,pomieszalem troche duzo, tych roznych opon. :icon_mrgreen: Tak samo np. Dunlop ;) D 209 Qualifier ; D 209 GP Racer S, M, H : D 209 Qualifier RR itd :) to samo dotyczy Michelinów i innych producentów :) praktycznie wszyscy mają w ofercie opony sportowe, opony sportowe nadające się po części na tor oraz różne mieszania gumy opony torowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.