Skocz do zawartości

czerwone kolektory wydechowe


Buła
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak za uboga mieszanka, problemy z zaplonem lub... zle dobrane swiece

 

A z Twojej drugiej wypowiedzi mozna wnioskowac ze silnik lapie "lewe" powietrze to podnosi obroty i jednoczesnie zubaza mieszanke.

Edytowane przez JanuszK30

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak za uboga mieszanka, problemy z zaplonem lub... zle dobrane swiece

 

A z Twojej drugiej wypowiedzi mozna wnioskowac ze silnik lapie "lewe" powietrze to podnosi obroty i jednoczesnie zubaza mieszanke.

witam,swieca jest taka jak powinna byc,z moto było wszystko ok,palił na dotyk tylko go troche muliło czasami,to z tymi obrotami to moze byc prawda,jest załorzony nowy filtr powietrza Hilfo,moze załorze stary i sie zobaczy.nie chce zabardzo grzebac bo moto jest nie moje,nie wiem co kiedy było robione i dlatego pytam.a ze tak spytam jaki kolor powinna miec swieca bo jak patrzyłem to była taka biała w sumie chyba powinna miec kolor czrewono-rudawy cos takiego jak cegła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy po prostu nie było tak, że regulacje gaźnika były robione do tego starego, pewnie zasyfiałego filtru powietrza, który miał opory - mieszanka bogata, a teraz założony został nowy, posiadajacy lepszy przepływ i nastapio znaczne zubożenie mieszanki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,swieca jest taka jak powinna byc,z moto było wszystko ok,palił na dotyk tylko go troche muliło czasami,to z tymi obrotami to moze byc prawda,jest załorzony nowy filtr powietrza Hilfo,moze załorze stary i sie zobaczy.nie chce zabardzo grzebac bo moto jest nie moje,nie wiem co kiedy było robione i dlatego pytam.a ze tak spytam jaki kolor powinna miec swieca bo jak patrzyłem to była taka biała w sumie chyba powinna miec kolor czrewono-rudawy cos takiego jak cegła.

 

Świeca ewidentnie przegrzana, czyli za uboga mieszanka. Podnieś iglice lub zmień nastawy w gaźniku. Zakładanie z powrotem zasyfionego, starego filtra powietrza to barbażyństwo techniczne :D . Nie rób tego.

Edytowane przez HD1940
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie bzdury z dwurury ponizej postu HD usunalem, w tym odpowiedzi qpy ( przepraszam qpa, ale odpowiedzi stracily sens po usunieciu tego na co odpowiadales ).

Patryk cos tam, zajrzyj do pierwszego postu ( mojego ) w tym dziale o pisaniu w mechanice ogolnej i wez to sobie do serca.

W motocyklu mozna sprawdzic luzy zaworowe dla porzadku i to tyle jezeli o ten zespol chodzi.

Kondycja swiecy jaka zostala opisana moglaby tylko powstac przy podpartych zaworach i sprawdzenie luzow to pokaze.

O wiele wieksze prawdopodobienstwo zbyt ubogiej mieszanki prezentuje nowo zalozony filtr i samo mocowanie oraz stan kolektora dolotowego.

Mam nadzieje ze wlasciciel wstrzyma sie ze szlifowaniem zaworow do momentu sprawdzenia wszystkich mniej kosztownych i inwazyjnych mozliwosci.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie bzdury z dwurury ponizej postu HD usunalem, w tym odpowiedzi qpy ( przepraszam qpa, ale odpowiedzi stracily sens po usunieciu tego na co odpowiadales ).

Patryk cos tam, zajrzyj do pierwszego postu ( mojego ) w tym dziale o pisaniu w mechanice ogolnej i wez to sobie do serca.

W motocyklu mozna sprawdzic luzy zaworowe dla porzadku i to tyle jezeli o ten zespol chodzi.

Kondycja swiecy jaka zostala opisana moglaby tylko powstac przy podpartych zaworach i sprawdzenie luzow to pokaze.

O wiele wieksze prawdopodobienstwo zbyt ubogiej mieszanki prezentuje nowo zalozony filtr i samo mocowanie oraz stan kolektora dolotowego.

Mam nadzieje ze wlasciciel wstrzyma sie ze szlifowaniem zaworow do momentu sprawdzenia wszystkich mniej kosztownych i inwazyjnych mozliwosci.

 

Adam M.

witam,narazie nic nie bede szlifował,przyjrze sie dokładniej nowemu filtrowi i sprawdze tez swiece,co do zaworów i gazników to nie wiem kiedy były robione, z moto było tak ze jak sie zagarzał to czasami gasł i sie dławił,pozniej trzeba było odczekac chwile i odpalał bez problemu.

A co do stanu kolektora dolotowego to mam sprawdzic jego zamocowanie :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z moto było tak ze jak sie zagarzał to czasami gasł i sie dławił,pozniej trzeba było odczekac chwile i odpalał bez problemu.

 

dokładnie to samo działo się z FZR 1000 znajomego i były to zawory.

 

Adam M. przeczytałem twój pierwszy post w tym dziale i nadal niewiem dlaczego usunąłeś moje poprzednie posty. Gdybym nie był pewny tego co pisze to bym tego nie pisał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usunalem, bo za szybko wyciagasz daleko idace wnioski :D

Dajmy troche czasu wlascicielowi na sprawdzenie tych luzow zaworowych i gaznikow, potem bedzie mozna dopiero cos powiedziec.

Jesli chodzi o sprawdzenie stanu gumowych kolektorow ssacych to warto sprawdzic czy nie sa delikatnie spekane i nie puszczaja lewego powietrza ( spryskanie WD40 ).

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...