Buła Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 (edytowane) witam,mam pytanie,co moze byc przyczyna nagrzewania sie kolektorow wydechowych do czerwonosci,czy to moze byc jakis problem z zaplonem czy z zaworami. Edytowane 18 Października 2007 przez Buła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 (edytowane) Zbyt uboga mieszanka jak na mój gust lub przestawiony zapłon Edytowane 18 Października 2007 przez toowdie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 18 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 no wlasnie tez myslalem nad gaznikami,bo moto nie chce bardzo palic i lapie duze obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 (edytowane) Tak za uboga mieszanka, problemy z zaplonem lub... zle dobrane swiece A z Twojej drugiej wypowiedzi mozna wnioskowac ze silnik lapie "lewe" powietrze to podnosi obroty i jednoczesnie zubaza mieszanke. Edytowane 18 Października 2007 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 19 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Tak za uboga mieszanka, problemy z zaplonem lub... zle dobrane swiece A z Twojej drugiej wypowiedzi mozna wnioskowac ze silnik lapie "lewe" powietrze to podnosi obroty i jednoczesnie zubaza mieszanke.witam,swieca jest taka jak powinna byc,z moto było wszystko ok,palił na dotyk tylko go troche muliło czasami,to z tymi obrotami to moze byc prawda,jest załorzony nowy filtr powietrza Hilfo,moze załorze stary i sie zobaczy.nie chce zabardzo grzebac bo moto jest nie moje,nie wiem co kiedy było robione i dlatego pytam.a ze tak spytam jaki kolor powinna miec swieca bo jak patrzyłem to była taka biała w sumie chyba powinna miec kolor czrewono-rudawy cos takiego jak cegła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 na bank filtr! podnieś iglice o jeden ząbek i zobacz różnice (oczywiście na obu przepustnicach) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 A czy po prostu nie było tak, że regulacje gaźnika były robione do tego starego, pewnie zasyfiałego filtru powietrza, który miał opory - mieszanka bogata, a teraz założony został nowy, posiadajacy lepszy przepływ i nastapio znaczne zubożenie mieszanki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Tak własnie podejrzewam dlatego radze wzbogacić mieszanke! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 (edytowane) witam,swieca jest taka jak powinna byc,z moto było wszystko ok,palił na dotyk tylko go troche muliło czasami,to z tymi obrotami to moze byc prawda,jest załorzony nowy filtr powietrza Hilfo,moze załorze stary i sie zobaczy.nie chce zabardzo grzebac bo moto jest nie moje,nie wiem co kiedy było robione i dlatego pytam.a ze tak spytam jaki kolor powinna miec swieca bo jak patrzyłem to była taka biała w sumie chyba powinna miec kolor czrewono-rudawy cos takiego jak cegła. Świeca ewidentnie przegrzana, czyli za uboga mieszanka. Podnieś iglice lub zmień nastawy w gaźniku. Zakładanie z powrotem zasyfionego, starego filtra powietrza to barbażyństwo techniczne :D . Nie rób tego. Edytowane 19 Października 2007 przez HD1940 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Zaplon sie sam a cholere nie przestawi! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Wszystkie bzdury z dwurury ponizej postu HD usunalem, w tym odpowiedzi qpy ( przepraszam qpa, ale odpowiedzi stracily sens po usunieciu tego na co odpowiadales ).Patryk cos tam, zajrzyj do pierwszego postu ( mojego ) w tym dziale o pisaniu w mechanice ogolnej i wez to sobie do serca.W motocyklu mozna sprawdzic luzy zaworowe dla porzadku i to tyle jezeli o ten zespol chodzi.Kondycja swiecy jaka zostala opisana moglaby tylko powstac przy podpartych zaworach i sprawdzenie luzow to pokaze.O wiele wieksze prawdopodobienstwo zbyt ubogiej mieszanki prezentuje nowo zalozony filtr i samo mocowanie oraz stan kolektora dolotowego.Mam nadzieje ze wlasciciel wstrzyma sie ze szlifowaniem zaworow do momentu sprawdzenia wszystkich mniej kosztownych i inwazyjnych mozliwosci. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 20 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Wszystkie bzdury z dwurury ponizej postu HD usunalem, w tym odpowiedzi qpy ( przepraszam qpa, ale odpowiedzi stracily sens po usunieciu tego na co odpowiadales ).Patryk cos tam, zajrzyj do pierwszego postu ( mojego ) w tym dziale o pisaniu w mechanice ogolnej i wez to sobie do serca.W motocyklu mozna sprawdzic luzy zaworowe dla porzadku i to tyle jezeli o ten zespol chodzi.Kondycja swiecy jaka zostala opisana moglaby tylko powstac przy podpartych zaworach i sprawdzenie luzow to pokaze.O wiele wieksze prawdopodobienstwo zbyt ubogiej mieszanki prezentuje nowo zalozony filtr i samo mocowanie oraz stan kolektora dolotowego.Mam nadzieje ze wlasciciel wstrzyma sie ze szlifowaniem zaworow do momentu sprawdzenia wszystkich mniej kosztownych i inwazyjnych mozliwosci. Adam M.witam,narazie nic nie bede szlifował,przyjrze sie dokładniej nowemu filtrowi i sprawdze tez swiece,co do zaworów i gazników to nie wiem kiedy były robione, z moto było tak ze jak sie zagarzał to czasami gasł i sie dławił,pozniej trzeba było odczekac chwile i odpalał bez problemu.A co do stanu kolektora dolotowego to mam sprawdzic jego zamocowanie :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 TAK SPRAWDŹ ZAMOCOWANIE I CZY TEN NOWY FILTR JEST DOBRZE WŁOŻONY,MOŻE GDZIEŚ NIE DOLEGA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 z moto było tak ze jak sie zagarzał to czasami gasł i sie dławił,pozniej trzeba było odczekac chwile i odpalał bez problemu. dokładnie to samo działo się z FZR 1000 znajomego i były to zawory. Adam M. przeczytałem twój pierwszy post w tym dziale i nadal niewiem dlaczego usunąłeś moje poprzednie posty. Gdybym nie był pewny tego co pisze to bym tego nie pisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Usunalem, bo za szybko wyciagasz daleko idace wnioski :DDajmy troche czasu wlascicielowi na sprawdzenie tych luzow zaworowych i gaznikow, potem bedzie mozna dopiero cos powiedziec.Jesli chodzi o sprawdzenie stanu gumowych kolektorow ssacych to warto sprawdzic czy nie sa delikatnie spekane i nie puszczaja lewego powietrza ( spryskanie WD40 ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.