Wiroś Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 (edytowane) WitamSzukam następnego motocykla i wczoraj oglądałem kolejną CBR 1000f, wszystko było ok wyglądał na prosty, lagi i ograniczniki przy główce ramy nie nosiły śladów jakiś dziwnych działań i prowadził się bez zastrzeżeń, jednak gdy puściłem kierownicę to miałem wrażenie że motocykl ściąga w lewo, dodam że groga nie była idealna i były w niej koleiny.Doradźcie co dalej robić, zupełnie odpuścić temat, czy można to jakoś sprawdzić by się upewnić że wszystko jest proste :lalag: Ogólnie oferta jest ciekawa i nie chciałbym jej lekko odpuścić. Edytowane 16 Października 2007 przez Wiroś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 (edytowane) no to sprawdź na w miare równej drodze bo tak Cie zwsze będzie ściągać, spradź też ciśnienie w oponach bo to też dużo daje Edytowane 16 Października 2007 przez dawid482 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Najważniejsze to dokładne oględziny ramy cenytmetr po centymetrze. W CBR100F jak wiem, to plastiki przykrywają sporo ramy, także warto je posciagać i dokładnie sie przyjrzec. A na nierwónej drodze i koleinach to bedzie sciągało zawsze. I pamiętaj, że test na sciąganie motocykla to nie wszysytko. Ja miałem ZX-6R z pospawaną ramą w 3 miejscach i motocykl prowadził sie jak po szynach... Ale była naparwdę porzadnie zrobiona i wyprostowana co do milimetra :biggrin: Także szukaj jakiś wgniecen, przeberwien i spawów - a motocykl najlepiej sparwdzić jednak na prostej nawierzchni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvisl Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Popieram, takie sprawdziany tylko na afalcie równym jak stół a cebra ma jakies takie tendencje do zatacznia ale tylko przy niewielkich prędkościach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 nie no, po dziurach tez sie da, ale trudniej i bez sensu na takie pomiary bo nigdy nie bedziemy pewni. generalnie jak moto bedzie sciagac w jakas strone, to niezaleznie od drogi bedzie to robic. jedyne co ma wplyw to wiatr boczny, wiec probe robimy w obu kierunkach drogi. Popieram, takie sprawdziany tylko na afalcie równym jak stół a cebra ma jakies takie tendencje do zatacznia ale tylko przy niewielkich prędkościach. kazde moto tak ma, wynika to z fizyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiroś Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Dzięki za odpowiedzi i rady, wszystkie cenne :) , problemem jest, że moto niezarejestrowane a asfaltu dobrego w okolicy brak, myślę że się zdecyduje, powinno być ok, kolega mi podsunoł pomysł że jeszcze tylne koło może być krzywo przykręcone po naciąganiu łańcucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiba_gpz Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Dzięki za odpowiedzi i rady, wszystkie cenne :) , problemem jest, że moto niezarejestrowane a asfaltu dobrego w okolicy brak, myślę że się zdecyduje, powinno być ok, kolega mi podsunoł pomysł że jeszcze tylne koło może być krzywo przykręcone po naciąganiu łańcucha chlopie z takim podejsciem to pozniej nie mniej zalu do nikogo...wsiadaj na moto i szukaj dobrej drogi!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiroś Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 chlopie z takim podejsciem to pozniej nie mniej zalu do nikogo...wsiadaj na moto i szukaj dobrej drogi!!! ja nie z tych, 18 wiosen mam od jakiegoś czasu i wiem co robię, nie bój się nie podam Cię do sądu za zła poradę :) poza tym jak sobie wyobrażasz zrealizowanie Twojej porady: wsiadaj na moto i szukaj dobrej drogi!!!czy jak sprzedajesz komuś moto to pozwalasz mu na popołudniowe spacerki po okolicy?? szczególnie bez jakiejkolwiek tablicy Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 jeżeli nie masz pewności, dlaczego moto ściąga to nie kupuj, sezon się powoli kończy, za chwilę dostępność różnej maści motocykli używanych wzrośnie. Po co masz za trzy miesiace żałować kupna motocykla krzywą ramą, a potem jeszcze się zastanawiać czy wciśnać komuś szajs, czy pogodzić się ze stratą kilku tysiaków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 zrób pomiar ramy ,sprawdź wahacz ,ustawienie kół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylikat Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 kiedys jechalem na kumpla moto pierwszy raz i tez mialem wrazenie ze sciaga i to bardzo,potem inny kumpel wsiadl i nic nie sciagalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiroś Opublikowano 18 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 zrób pomiar ramy ,sprawdź wahacz ,ustawienie kół. W jakimś serwisie mi to zrobią :icon_exclaim: moto stoi w Proszowicach koło Krakowa, możecie polecić jakiś serwis w tamtych okolicach, bo ja zupełnie z innych stron jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAMALA Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 sciagnij owiewki i obejrzyj rame milimetr po milimetrze...sciga przy jezdzie czy bardziej przy hamowaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvisl Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 W sumie jesli sciąga to przy dużej prędkości (około150) powinien chodzic jak pijany, uwazaj tez na wiatr bo też lubi płatac figle zwłaszcza typowo boczny- a z doswiadczenia wiem ze i tak sprzedasz to moto dosyc szybko bo to mamut w porównaniu z nowszymi lekkimi 600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barthezzz1 Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Jeszcze jedno o którym przedmówcy zapomnieli.... Może być jakiś przewód idący od kiery który jest trochę za krótki albo ciągnie poprostu kiere. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.