MichałKaczmar. Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 OK poddaje sie - nie musi byc to typ sportowy ani nawet na sile sportowy - ile najwiecej km nakreciles na 1 motocyklu ?Z drugiej strony zobaczymy jakie sprzety sa uzywane na wiecej sezonow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 (edytowane) W 99 roku (bo wtedy wprowadzono Hayke do produkcji o ile się nie myle) na rynku były już GSX-Ry 600, 750 i 1000. Chcesz powiedzieć, że Suzuki projektując GSX-Ra 1300 chciało żeby był to kolejny motocykl strikte sportowy? Ja sądzę, że był to wyłącznie marketing.W 1999r nie było gsx-ra 1000 :biggrin: .Ja w YZf 750 miałem jedno osobowy zadupek to już chyba jest sport z krwi i kosci :) . Edytowane 17 Października 2007 przez na koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 W 1999r nie było gsx-ra 1000 :biggrin: .Ja w YZf 750 miałem jedno osobowy zadupek to już chyba jest sport z krwi i kosci :biggrin: .Hmmm, ale to tylko YZF :lapad: Ani R nie ma ani Ninja ani Tomcat. Lipa :icon_exclaim: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 (edytowane) nie rozumiem opini , ze silniki sportowych motocykli nie sa przeznaczone na duze przebiegi - przeciez sa najdokladniej wykonane, maja najlepsze komponenty, potrafia zniesc najwieksze obciazenia - jak nie uzywasz sporta tylko na torze , to jestem pewien , ze wytrzyma on najdluzeja jesli chodzi o pozycje , to kwestia przyzwyczajenia np ja z Amsterdamu do Wawy dojechalem bez problemu tylko z przerwami na tankowanie - jechalem Aprilka RSV 1000, ktora ma chyba najbardziej ekstremalna pozycje z wszystkich sportow na jakich (jezdzilem, siedzialem ), a na pewno Gixer jest od niej wygodniejszy Edytowane 17 Października 2007 przez Bodzyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Hmmm, ale to tylko YZF :biggrin: Ani R nie ma ani Ninja ani Tomcat. Lipa :) :)Ma R :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Moto kupiłem dopiero jakieś 3 miesiące temu, w tym czasie nakręciłem 3 tys km. Nie zmienię go szybko bo jest dla mnie prześliczny i osiągi też ma wystarczające, więc po jakimś czasie wypowiem się ile takie moto może na kulać kilometrów :icon_rolleyes: pzdr Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałKaczmar. Opublikowano 18 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 nie rozumiem opini , ze silniki sportowych motocykli nie sa przeznaczone na duze przebiegi - przeciez sa najdokladniej wykonane, maja najlepsze komponenty, potrafia zniesc najwieksze obciazenia - jak nie uzywasz sporta tylko na torze , to jestem pewien , ze wytrzyma on najdluzejSuper ! taka opinia bardzo mi sie podoba !Na pewno tez zalezy duzo od tego na ile zostal skatowany przez moich poprzednikow. Gdyby tak miec sporta od nowego i nie jezdzic extremalnie to by na pewno pociagnal, ale oczywiscie jeszczer pozostaja wypadki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Gdyby tak miec sporta od nowego i nie jezdzic extremalnie to by na pewno pociagnal (...) To po co kupować motocykl, który jest sensu stricte uznawany za sportowy? Dalej nie rozumiem Twojego toku rozumowania. Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAMALA Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 od czerwca 16 000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 (edytowane) Ma R :icon_question:Albo SP. Kawa zx7 raz ma R raz RR, czyli co - wersja turystyczna i sportowa :smile:Teraz same turystyki sprzedają, nie ma np. zx10RR - z jednym R turystyk jak nic :icon_biggrin:R1 też tylko przez chwile sportowe produkowali - R1 SP ;) Edytowane 18 Października 2007 przez spiwor Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 (edytowane) Pier.. panowie jak małe dzieci :icon_question: :icon_biggrin: W całym temacie nie padał ani jedna konkretna odpowiedź. Temat powinien raczej brzmieć tak : JAKIE PRZEBIEGI OSIAGAJA WYSOKOOBROTOWE SILNIKI MONTOWANE W MOTOCYKLACH SPORTOWYCH/SPORTOWO-TURYSTYCZNYCH? Powodzenia.. :smile: Edytowane 18 Października 2007 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Pier.. panowie jak małe dzieci ;) :flesje: W całym temacie nie padał ani jedna konkretna odpowiedź. Temat powinien raczej brzmieć tak : JAKIE PRZEBIEGI OSIAGAJA WYSOKOOBROTOWE SILNIKI MONTOWANE W MOTOCYKLACH SPORTOWYCH/SPORTOWO-TURYSTYCZNYCH? Powodzenia.. :cool:To jeszcze sprecyzuj swoje pytanie co znaczy "silnik wysokoobrotowy"? Kiedys jezdzilem Etka, i w ksiazce "jezdze motocyklem MZ" bylo napisane ze silnik MZ jest silnikem wysokoobrotowym :icon_biggrin: Wiec odpowiadam na pytanie:Etka 150 zrobilem jakies 4 tys. km ( z tego pewnie polowe na biegu ekonomicznym (pchajac :biggrin:) , a 250tka jezdzila juz jak ta lala i pewnie z 10 tys km nakulala... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy Kubi Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 To po co kupować motocykl, który jest sensu stricte uznawany za sportowy? Dalej nie rozumiem Twojego toku rozumowania. Właśnie kupiłem CBR600F. Zdaję sobie sprawę, że dzisiaj to już nie jest supersport, ale kupiłem go właśnie z zamiarem jazdy turystycznej: Polska, Europa, dzienne przebiegi kilkaset km. W pierwszy dzień przejechałem 250 z czystą przyjemnością. Kupiłem taki motocykl, ponieważ bardzo mi się podoba, lubię lekkie i zwinne motocykle, jest DLA MNIE wygodny (nie lubię prostosiedzących fazerów itd. może mi z roweru górskiego zostało). Pytasz po co kupować taki motocykl? Bo taki chcę mieć a jeździć na nim tak jak napisałem. Może na V-Stromie byłoby wygodniej, ale ja wolę CBR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvis Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 kiedyś widziałem gościa ktory przejechał calą kule ziemską R1 nawet przez pustynie nią jechał wiec mi sie wydaje ze taka kategoria jak moto sportowo-turystyczne jest zależna od właściciela znaczy jak owe moto użytkuje tyle ode mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałKaczmar. Opublikowano 19 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 To po co kupować motocykl, który jest sensu stricte uznawany za sportowy? Dalej nie rozumiem Twojego toku rozumowania.Kupilem motocykl - typ - ktory podobal mi sie od zawsze i nadal uwazam ze jest najlepszy i jedynie sluszny. Nie jezdze nim w dalekie podroze - najczesciej 100 km dziennie, wiec pozycja i komfort nie robi roznicy. taki przebieg sie nazbieral dlatego ze mam go juz dlugo, co nie jest raczej typowe dla motocyklistow.Zaczalem sie zaswtanawiac ile jeszcze taki motocykl mi pociagnie bo jak widze przebiegi na scigaczach to maja przewaznie 20-30k Temat powinien raczej brzmieć tak : JAKIE PRZEBIEGI OSIAGAJA WYSOKOOBROTOWE SILNIKI MONTOWANE W MOTOCYKLACH SPORTOWYCH/SPORTOWO-TURYSTYCZNYCH?ak - ten temat nie wywolalby moze tylu klotni, ale ustalilismy juz ze nie wazne jaki typ motocykla, niech bedzie i Goldas albo Varadero - wiadomo ze tym robi sie nieporownywalnie wieksze dystanse, ale poniewaz danych w temacie jest niewiele niech beda wszystkie - piszcie tylko model motocykla przy przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.