Skocz do zawartości

Silnik- szkiełkowanie ?


Spinifer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=253271905

Tutaj gosc krzyczy sobie 300 zł za wyszkielkowanie bloku,pokrywy rorzadu, dekielka, glowic, skrzyni i dyfra do K750.Jak uwazacie za duzo sobie ceni? bo naprawde jestem zielony jesli chodzi o szkielkowanie i ceny, a chcialbym wyszkielkowac te elementy. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kartery i inne aluminiowe elmenty są nie uszkodzone, naprawiane czy zmłotkowane, to po co niszczyć orginalną fakturę?

 

Zobaczycie. Przyjdzie kiedyś czas, że będziecie pluć sobie w brodę za to "upiększenie". Modne swego czasu było polerowanie. Zobaczcie za ile teraz stoją wypolerowane, a za ile nieruszane kartery do klasyków takich jak WFM czy Junak.

Edytowane przez stasiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale szkiełkowanie powoduje że masz fakture jak z fabryki...

 

 

Moim zdaniem po szkiełkowaniu powierzchnia nie wygląda jak z "fabryki". Faktura odlewu jest na tyle niepodrabialna, że tylko kompletny laik da się nabrać.

Jeśli powierzchnie nie są uszkodzone, to zkoncentrował bym wysiłki na doczyszczeniu ich.

Podobno (sam tego jeszcze nie próbowałem ) znakomite efekty daje wypranie aluminiowego elementu w pralce typu "frania" lub zmywarce do naczyń.

Edytowane przez stasiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Widzę, że temat się rozwinął w dobrym momencie, bo właśnie poważnie zastanawiam się nad szkiełkowaniem :bigrazz:

 

Mam w związku z tym trzy pytanka.

 

1. Czy można szkiełkować bez obaw cały silnik? Cylindry i wszystko inne także?

 

2. Czy szkiełkowanie cylindrów nie szkodzi silnikowi chłodzonemu powietrzem?

 

3. Jaki orientacyjnie byłby koszt wyszkiełkowania całego silnika?

 

Są to trzy zasadnicze kwestie które zadecydują o tym, czy się na to zdecyduję.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie ze mozna szkielkowac cylindry, nalezy je jednak przed szkilkowaiem odpowiednio zabezpieczyc tuleje cylindrowa, badz dokonac tego zabiegu przed honowaniem tudziez tulejowaniem.

Szkielkowanie w zaden sposob nie szkodzi silnikowi chlodzonmu powietrzem...

:bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie ze mozna szkielkowac cylindry, nalezy je jednak przed szkilkowaiem odpowiednio zabezpieczyc tuleje cylindrowa, badz dokonac tego zabiegu przed honowaniem tudziez tulejowaniem.

Szkielkowanie w zaden sposob nie szkodzi silnikowi chlodzonmu powietrzem...

:bigrazz:

 

To już jest coś :clap:

 

Szczerze powiem,że najchętniej to kupiłbym sam jakiś porządny kompresor z osprzętem i pobawił się w to w zimowe wieczory.

 

Jest jakaś szansa że udało by się wyszkiełkować cały silnik bez wyciągania silnika z ramy? Czy nie ma takiej opcji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...