Witam, Jakiś czas temu (z 2 lata) kupiłem jawę 250 typ 353 61 r. i w związku z tym mam kilka pytań do doświadczonych kierowców tych pojazdów: 1. Po chromowaniu na kolankach wydechowych zaczęły mi wyskakiwać bąble. Co może być przyczyną? 2. Za co odpowiada wysokość zamocowania iglicy w gaźniku? 3. Jak już zapalę motocykl to ma taką małą moc, że ledwie sam jedzie, próbowałem regulować mieszankę ale i tak i tak źle. 4. Poprzedni właściciel zmienił prądnicę na model "Typ 30-11/N", chyba taki jak z SHL czy WSK... jak mogę w nim sprawdzić zapłon? Nie wiem czy brak mocy to nie jest wina zapłonu. Ta prądnica ma + czy minus na masę? 5. Część ruchoma w gaźniku (ta w której zamontowana jest iglica) jest z jednej strony prosta a z drugiej ścięta, ścięcie skierować w stronę przodu czy tyłu? Już znalazłem wyjaśnienie, powinno być przyciętym w stronę filtra powietrza. 6. Jakie powinno być ciśnienie sprężania w cylindrze tej jawy? Wydaje mi się, że czasami za lekko się ją kopie.