Skocz do zawartości

Posiadacze Kawasaki 440 LTD


Gość Mangus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wyciąłem fragmenty rur z mniejszym przekrojem, wspawałem normalne rurki... teraz co odczuwam... przyspieszenie jakby lepsze, ale... przy ok. 120 km\h uczucie jakby sie konczylo paliwo (przerywa), czyżby jeszcze mniejsze dysze główne w gaźnikach??? i jeśli tak to gdzie dostać normalne... w tym sezonie sobie daruje dalsze grzebanie bo wole nim śmigać niż się brudzić ale przez zimę bym chciał go odtłumić w pełni...a i jeszcze jedno pytanie: czemu jak się zdejmie filtry powietrza to nie wchodzi na obroty??? czy to kwestia regulacji gaźników, czy może też wina dysz (że za małe), bo dostaje za ubogą w paliwo mieszankę??? bo na chłopski rozum to czym więcej powietrza to powinien lepiej śmigać... pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kastrowania silników to z mi znanych rzeczy w kawasach tego modelu występują -

dławione wydechy,

mniejsze dysze paliwowe (trza wymieniać lub roziercać)

długie przepustnice podciśnieniowe (w skutek czego nie otwierają się do końca)

 

nie wiem jak ma się sprawa z modułem i wałkami rozrządu ( jak np w Yama XS)

 

dysze na bank musisz wymienić

 

przepustnice musisz sprawdzić. jeśli możesz ją podnieść paluchem do końca otwierając cały przekrój gardzieli gaziora, to jest OK, jesli sie otwiera tylko do połowy - masz kastraty i musisz wymienić.

 

pozdro

 

 

PS

 

podajcie mi, panowie, namiar na tego szwaba co handluje przepustnicami. wku**wiłem sie i mam dość. zamawiam nowe

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dobrze rozumuje masz filtry powietrza? czyli stożki zamiast air boxa? Dławienie przy wkręcaniu obrotów to za mały poziom paliwa w komorach pływakowych. Jeżeli masz normalny air box to poszukaj serwisówki i ustaw wszystko jak należy jeśli stożki to sprawa trudniejsza bo trzeba kombinować z dyszami. Kolega z forum lucass jakiś czas temu o tym pisał. Tu masz adres stronki o twojej kawie http://www.kawasaki454ltd.com/ gdzieś było opisane montowanie stożków, pozdro Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek, z Twojego zdjęcia trudno orzec... ja miałem tuż ponad tą śrubką do przykręcania chromowanych osłonek na kolanko, nieco bliżej cylindra, po stronie górnej takie jakby wgniecenie 1/3 średnicy rury... jakby ktoś młotkiem tam pierdyknął... na obydwu rurach... na Twoim zdjęciu chyba nie widać tego "wgniotu" ... w oryginale troche wygląda jakby tak musiało być i jakby to było tak specjalnie wycięte do odkręcenia śruby mocującej rurę... co do dalszego zdławienia... gdzie takie dysze można dostać?? bo rozwiercanie to chyba nie najlepszy pomysł, jak się za dużą dziurkę zrobi to chyba będzie go zalewać??? filtry powietrza mam stockowe, chodzi mi o to że jak się je zdejmie to nie wchodzi na obroty, ale to by potwierdzało teorie o mniejszych dyszach...czujcie moc!!! :lalag:

 

 

i znalazłem... pewne info mianowicie o średnicach dysz... stockowe mają 1,30mm... proponowane tunningowe 1,32... czyli u mnie powinny mieć z 1,27... zestawy koło 250 zeta trzeszczą, a może by dać takie coś do zrobienia tokarzowi to by za max 50 zeta zrobił??? i swoich bym nie niszczył...

Edytowane przez lacjo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kumpel z forum emzetowego mi opowiadał, że u zegarmistrza dorobił sobie wiertła do rozwiercania dysz

 

może to jest jakiś pomysł??

 

a u mnie na razie membrana ze sztormiaka :]

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samodzielne kalibrowanie dysz pachnie agrotuningiem, lepiej poszukać odpowiednich na ebayu tudzież w innym sklepie internetowym.

Próbowałem podkleić pęknięcia membran ale są tak perfidnie ulokowane że moje próby sie nie powiodły. Na razie śmigam na tym co mam i nie narzekam.

Edytowane przez Bartek.M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak patrzyłem w necie to w sumie dysze główne same w sobie są dość uniwersalne różnią się dziurką:rolleyes:... kupię chyba takie do chińskiego skutera i ktoś mi przewierci tak żeby 1,32 był otworek... no chyba że takie dostanę... ale to i tak po sezonie bo teraz śmigam i ciesze się odtłumieniem na rurze...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...