Syrek Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Nie ukrywam ze magny odpowiadaja mi wizualnie :crossy: Nie slyszalem (i nie czytalem) za wiele na temat silnikow jakie posiadaja :buttrock: A co do intruza to wiele pochlebnych wypowiedzi :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Im wiecej czytakm tym mniej wiem:( Ale z magny to juz raczej rezygnuje(duo wad), pozostaje intruz,shadow i vulcan???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 lajco te wydechy ze zmniejszonym przekrojem to dławienie mocy.jak założysz normalne to czeka cie regulacja gaźniorów.szerokości i do zobaczenia na ulicach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacjo Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 wyciąłem fragmenty rur z mniejszym przekrojem, wspawałem normalne rurki... teraz co odczuwam... przyspieszenie jakby lepsze, ale... przy ok. 120 km\h uczucie jakby sie konczylo paliwo (przerywa), czyżby jeszcze mniejsze dysze główne w gaźnikach??? i jeśli tak to gdzie dostać normalne... w tym sezonie sobie daruje dalsze grzebanie bo wole nim śmigać niż się brudzić ale przez zimę bym chciał go odtłumić w pełni...a i jeszcze jedno pytanie: czemu jak się zdejmie filtry powietrza to nie wchodzi na obroty??? czy to kwestia regulacji gaźników, czy może też wina dysz (że za małe), bo dostaje za ubogą w paliwo mieszankę??? bo na chłopski rozum to czym więcej powietrza to powinien lepiej śmigać... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Co do kastrowania silników to z mi znanych rzeczy w kawasach tego modelu występują - dławione wydechy,mniejsze dysze paliwowe (trza wymieniać lub roziercać)długie przepustnice podciśnieniowe (w skutek czego nie otwierają się do końca) nie wiem jak ma się sprawa z modułem i wałkami rozrządu ( jak np w Yama XS) dysze na bank musisz wymienić przepustnice musisz sprawdzić. jeśli możesz ją podnieść paluchem do końca otwierając cały przekrój gardzieli gaziora, to jest OK, jesli sie otwiera tylko do połowy - masz kastraty i musisz wymienić. pozdro PS podajcie mi, panowie, namiar na tego szwaba co handluje przepustnicami. wku**wiłem sie i mam dość. zamawiam nowe Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 saska jakiego szwaba????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 juz znalazłem. chodziło mi o tą firmę z niemiec, w ktorej można zamówić przepustnice. błędnie skojarzylem, że chodzi o osobe prywatną. pozdro Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 (edytowane) @lacjo miałeś przed przerobieniem takie same wydechy jak u są u mnie? kolanko :buttrock: . Edytowane 29 Sierpnia 2008 przez Dream Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Jeżeli dobrze rozumuje masz filtry powietrza? czyli stożki zamiast air boxa? Dławienie przy wkręcaniu obrotów to za mały poziom paliwa w komorach pływakowych. Jeżeli masz normalny air box to poszukaj serwisówki i ustaw wszystko jak należy jeśli stożki to sprawa trudniejsza bo trzeba kombinować z dyszami. Kolega z forum lucass jakiś czas temu o tym pisał. Tu masz adres stronki o twojej kawie http://www.kawasaki454ltd.com/ gdzieś było opisane montowanie stożków, pozdro Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacjo Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 (edytowane) Bartek, z Twojego zdjęcia trudno orzec... ja miałem tuż ponad tą śrubką do przykręcania chromowanych osłonek na kolanko, nieco bliżej cylindra, po stronie górnej takie jakby wgniecenie 1/3 średnicy rury... jakby ktoś młotkiem tam pierdyknął... na obydwu rurach... na Twoim zdjęciu chyba nie widać tego "wgniotu" ... w oryginale troche wygląda jakby tak musiało być i jakby to było tak specjalnie wycięte do odkręcenia śruby mocującej rurę... co do dalszego zdławienia... gdzie takie dysze można dostać?? bo rozwiercanie to chyba nie najlepszy pomysł, jak się za dużą dziurkę zrobi to chyba będzie go zalewać??? filtry powietrza mam stockowe, chodzi mi o to że jak się je zdejmie to nie wchodzi na obroty, ale to by potwierdzało teorie o mniejszych dyszach...czujcie moc!!! :lalag: i znalazłem... pewne info mianowicie o średnicach dysz... stockowe mają 1,30mm... proponowane tunningowe 1,32... czyli u mnie powinny mieć z 1,27... zestawy koło 250 zeta trzeszczą, a może by dać takie coś do zrobienia tokarzowi to by za max 50 zeta zrobił??? i swoich bym nie niszczył... Edytowane 30 Sierpnia 2008 przez lacjo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 (edytowane) :bigrazz: Edytowane 31 Sierpnia 2008 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 kumpel z forum emzetowego mi opowiadał, że u zegarmistrza dorobił sobie wiertła do rozwiercania dysz może to jest jakiś pomysł?? a u mnie na razie membrana ze sztormiaka :] Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 (edytowane) Samodzielne kalibrowanie dysz pachnie agrotuningiem, lepiej poszukać odpowiednich na ebayu tudzież w innym sklepie internetowym.Próbowałem podkleić pęknięcia membran ale są tak perfidnie ulokowane że moje próby sie nie powiodły. Na razie śmigam na tym co mam i nie narzekam. Edytowane 5 Września 2008 przez Bartek.M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacjo Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 tak jak patrzyłem w necie to w sumie dysze główne same w sobie są dość uniwersalne różnią się dziurką:rolleyes:... kupię chyba takie do chińskiego skutera i ktoś mi przewierci tak żeby 1,32 był otworek... no chyba że takie dostanę... ale to i tak po sezonie bo teraz śmigam i ciesze się odtłumieniem na rurze...:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Gdyby cos ktos wiedzial, slyszal o spacerowkach do mojej kawy, dajcie znac :D Chce kupic :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.