tygrys Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 musisz dobrać kierę indywidualnie dla siebie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ODYS Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Witam man do odsprzedania jedną lage do ltd440 jak nową jak ktoś w potrzebie to zapraszam 608 507 195 co do ceny to dogadamy się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MifodID Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Witam czy ktoś znalazł gdzieś w polsce membrany do kz 440?? czytałem też tutaj o możliwości zmiany gaźników, czy ktoś już próbował to robić?? A tak ogólnie to problem już tutaj znany: poszła membrana w jednym gaźniku i jej poszukuje, czy ktoś ma może namiary na takie membrany bądz gaźniki?? Witam czy ktoś znalazł gdzieś w polsce membrany do kz 440?? czytałem też tutaj o możliwości zmiany gaźników, czy ktoś już próbował to robić?? A tak ogólnie to problem już tutaj znany: poszła membrana w jednym gaźniku i jej poszukuje, czy ktoś ma może namiary na takie membrany bądz gaźniki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 A można kupić gmole do ltdka w pl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Membrany i lancuszek sprzeglowy to chyba niabrardziej niedostepne czesci w Polsce:( Dzwonilem do wielu sklepow, hurtowni itp i odpowiedz byla wszedzie negatywna, jesli chodzi o te czesci. W Niemczech nie ma problemu zeby dostac to, oprocz ceny, ktora moze byc problemem(pisalem o tym wczesniej). Musisz szperac od czasu do czasu na allegro , co jakis czas ktos oferuje do kupna gazniki:) no i pozostaje niemiecki ebuy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MifodID Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 ok. ale ktoś wcześniej się wypowiadał na temat w sposób taki że można założyć inne gaźniki, bo jak klęknie znów membrana to od nowa szukanie.. interesuje mnie jakie dokładnie gaźniki można założyć i co przerabiać trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Prawdobodobnie od gpz 305, ale to juz muszisz skontaktowac z bardziej doswiadczonymi. Jutro spotykam swojego mechaniora wiec zapytam i rzuce na forum co i jak:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Witam co do membran istnieje jeszcze jedna alternatywa membrany cena za membrankę 35 eurasów to wcale nie tak dużo. Syrek mówiłeś coś że możesz kupować części w rzeszy, zakręć się a kilku użytkowników forum na pewno zakupi takie membranki. Czytałem o nich opinie i chyba są ok. Swoją drogą czemu w naszym śmiesznym kraju nikt sie jeszcze nie zajął sprowadzaniem/rozprowadzaniem tych zamienników. Produkują oni zamienniki do sporej liczby klasyków jak i nowszych moto a ich ceny zachecają do zakupu.Jeszcze jedno na jakich olejach ( silnikowych ) jeździcie? Ja 3 sezon leję Motul 3000 4T 20W50, ogólnie może być ale zauważyłem że po około 3 tys km olej robi się czarny i wodnisty, zaczyna sie ślizgać sprzęgło i silnik zaczyna głośniej chodzić. Nie wiem czy to taka uroda oleju czy trzeba na modłę amerykańską zmieniać go co 1000 mil przebiegu. Cena nie odstrasza 80 zeta za 4 litry. Syntetyka czy pół syntetyka nie zalewałem z obawy przed zwiększoną jego konsumpcją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MifodID Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 cena 35 euro to nie duzo tylko ze na stronce którą podałes widać same membrany bez przepustnicy a u mnie nie wyglada jakby miały być wymienne same gumy tylko cała część... a co do oleju to nie wiem jaki mam wlany bo nie dawno motor trafił w moje ręce.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Na tym rzecz polega że wymieniasz same gumy bez metalowego walca. Kliknij na fitting instruction a zobaczysz o co biega. Jak masz wyrobioną tuleje i duży luz to wymiana gumy nic nie da. Cały myk polega na tym że są to tańsze zamienniki fabrycznych części zamiennych, np. do intruza 1400 jedna membrana kosztuje 50-60 euro, w Polsce 300-400pln, chyba warto się tym zainteresować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Zgadza sie Bartek, moge kupic w zasadzie wszystkie czesci w deutschland ale niestety sa to tylko czesci orginalne, co ma duzy wplyw na cene:( i tak jak pisalem wczesniej koszt membran to ok 300 euro za zestawik:( gdyby cos kogos interesowalo to postaram sie pomoc bez dodtakowych oplat, no moze za browarka przy okazji na jakims zlocie:) Ja mam zalany tym samym motulem i podobno to jest najlepsze rozwiazanie, gdyz slyszalem ze syntetykow lepiej nie lac do silnikow chlodzonych powietrzem. Znam mechanika ,ktory ma ogromna wiedze na temat 440, wiec ja cos to opisujcie problemy, a ja bede pytal:) :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 (edytowane) Oryginalne części kosztują cholernie drogo i dlatego wymyślono zamienniki :icon_mrgreen: Co do ceny za komplecik membran to za taka kasę można wyrwać całe moto na części, co ciekawsze na forum kz400.com polecają te zamienniki zamiast kupowania oryginałów. Syrek jak możesz zorientuj się ile stoi w rzeszy filtr powietrza do Kawasaki Z 440 C wersja szosowa taki jak ten zdjęcie filtra. W Polsce nie do zdobycia, na ebayu stoi za jedyne 9 dolarów a mój już się nie nadaje do dalszej eksploatacji. Edytowane 25 Lipca 2008 przez Bartek.M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Bartek, ktory to rok??? To znaczy ze filtry do twojego kw nie pasuja od ltd 440 A ??? Ja za zestawik(paliwowy,oleju i powietrza) zaplacilem ok 20 euro:) Nie moge otworzyc tego pliku ze zdjeciem filtra......:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 No właśnie nie pasuje, mam wersję szosową rocznik 1982 wersja szosowa, japońce produkowali ją krócej niż chopperka bo gorzej się sprzedawała. Większość części zamiennych pasuje od ltd ale kilka pierdółek jest innych, jak np. filtr powietrza. zdjęcie filtra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 sprzedam lub zamienię moją kawę 440 ltd na vulcana ( z dopłatą) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.