Syrek Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Dzieki za info:) Co do membran to w zasadzie nie wiem czy je potrzebuje bo nie rozkrecalem jeszce gaznika, problem w tym ze moto nie pali jak jest zimne. Domyslalam sie ze chodzi o membrany?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 A po nagrzaniu silnika moto odpala bez problemu? Problemy z paleniem leżą albo po stronie zapłonu albo paliwa. Posprawdzaj stan fajek, przewodów, świece czy są czyste i dają dobrą iskrę, drożność kranika i przeczyść komory pływakowe i sprawdź poziom paliwa. Ja miałem podobny problem z odpalaniem i doszedłem, że ktoś kombinował z poziomem paliwa w gaźnikach, po korekcie odpalanie poprawiło się. Najczarniejszy scenariusz to taki że moto źle pali zimne bo mocno zużyty jest tłok i pierścienie ale najpierw posprawdzaj co się da. Aha może to być wina starego akumulatora który daje mało prądu na rozruch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Z nagrzanym silnikiem nie mam problemu, pali na dotyk. Sprawdzalem ostatnio swiece i na jak na moj gust to calkiem niezla iskra. Do gaznika jeszce nie zagladalem. Mam nadzieje ze tlok i perscienie sa w dobrym stanie, chociaz moto ma juz ponad 50 tys. No zobaczymy,planuje zrobic maly przegladzik i wymienic co nieco. A co do cisnienia na tlokach to jaka jest jest granica minimum??? Dzieki za info .pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 (edytowane) Ciśnienie według instrukcji: standardowe idealne 10-11 a graniczne kwalifikujące do remontu to 7,5-7,8. Ja na ciepłym silniku miałem na jednym garze 10 a na drugim 9,5, pierwszy pierścień miał luz na zamku 1,2 mm przy dopuszczalnym max 0,7 mm na cylindrze z gorszym ciśnieniem. Objawy wywalanie dużych ilości oleju odmą i kłopoty z odpaleniem zimnego moto.Zajrzyj do puszki filtra czy nie gromadzi się tam olej. Te silniki są dosyć trwałe ale żywotność układu tłok-pierścienie to 40-50 tyś kilometrów.aha www.kz400.com kopalnia wiedzy o małych twinach Kawasaki oczywiście po angielsku Edytowane 20 Kwietnia 2008 przez Bartek.M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakintek Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 moj ma na liczniku 80 tysiecy a nie wiadomo ile tak naprawde przejechal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Przejedzie i drugie tyle przy właściwym serwisowaniu :P Silniki starszych już klasycznych motocykli są bardzo tyrwałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 tak i podobno te nowe są nie tak wytrzymałe jak stare Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 hej jak się wam lata w tym sezonie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Zajefajnie, nakręciłem tylko 200 km bo strasznie długo czekałem na uszczelkę pod głowicę i mam jakoś tak, że jak siedzę w pracy to jest piękna pogoda a jak mam wolne to pada :biggrin: Ale pierwsze kilometry na moto przypomniały mi za czym tęskniłem całą zimę i czego mi brakowało, szerokości wszystkim Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakintek Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 A ja wlasnie ide wywalać gazniki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 no to szybkiej naprawy i wracaj na trasę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakintek Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 po naprawie moto lepiej chodzi. tygrys, jaki musi byc poziom paliwa w komorach plywakowych? Co sie dzieje jak jest mniejszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Poziom paliwa to 3-5 mm poniżej płaszczyzny komory pływakowej http://www.kz400.com/Techh%20tips%20bilder...ge/DSCN3488.JPGtylko że jeden silnik pracuje lepiej na 5mm a drugi na 3, musisz sam sprawdzić na jakim poziomie silnik lepiej się sprawuje.Objawy niskiego poziomu to niemożność wykręcenia obrotów max na niskich biegach, przy wkręcaniu w czasie jazdy silnik dławi się i/lub strzela w filtr powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raszej21 Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Problem jest taki :Zapalam silnik po 2 -3 min. zaczyna nie równo pracować i w końcu gaśnie wykręcam świece , są całe zakopcone po zakręceni nowych świec sytuacja sie ponawia. Czy ktoś wie co jest tego przyczyną. Na odcinku 8 km. musiałem 4 razy wymieniać i przeczyszczać świece.Sytuacja nie zmienia się nawet przy rozgrzanym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakintek Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 moze dostaje za malo powietrza? Sprawdz filtr u mnie jest taki problem ze odpalam moto na pelnym ssaniu, obroty rosna do 3-4 tys, potem od razu spadaja do 1,5 i coraz nizej az moto gasnie. Takiego objawu nie ma gdy rozgrzewa sie na polowie zakresu ssania, wtedy obroty trzymaja sie ponad 2 tys. Dlaczego wiec na pelnym ssaniu gasnie? czyzby wtedy sie zalewal? Bo na tym pelnym ssaniu zamykaja sie calkowicie przepustnice powietrza (powietrze dochodzi tylko przez te okienka w przepustnicach). Druga rzecz to po rozgrzaniu silnika obroty nie sa idealnie rowne. Co jakis czas ma tendencje do malych skokow. Membrany w gazniku sa w kiepskim stanie. Ostatnio jedna musialem pokleic bo miala dziurki. Poza tym nie synchronizowalem gaznikow zegarami tylko na oko. Pewnie to sa powody takiej a nie innej pracy silnika. A po trzecie to nie wiem jak prawidlowo ustawic tylne kolo. Moze jakies wskazowki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.