rmiron Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Witam posiadaczy Kawy 440 LTD.Proponuję aby opisywać swoje problemy i ich rozwiązania z ta maszynką witam, mam ltd 440 z 83r. jeszcze nie na chodzie bo mam podziurawione membrany w gaźnikach, może ktoś mnie poratuje ?? pozdr. Rafało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnida Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Czołem panie i panowie było tak:Troszkę chłodno troszkę pochmurno był fajny winkiel i piesek na winklu za pieskiem był piasek a później mateczka ziemia objęła mnie swymi ramiony i ucałowała tam gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwę a maszyna ma wyśniona oparła się o zbocze rowku tracąc co nie co, w wyniku czego co było skutkiem szukam kilku gratów: przednia lampa, lewy wspornik tej że, no i styki do stacyjki bo się oddzieliły i rozpadły w pył.Pomożecie???....Pozdrawiam Gniduś. P.S motorek to Kawasaki ltd 454 (450) rocznik '91 Cytuj A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakintek Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 gnida najpierw sprawdz czy rama jest prosta :) Ja obecnie mam taki problem, ze swiece sa czarne a niedawno kupilem je nowe (stare zachowuja sie tak samo)... az zarastaja grubo weglem. Moze jest to spowodowane zuzyciem zaworkow iglicowych w gazniku (te od plywakow)? Bo to one decyduja o skladzie mieszanki. Jaki dajecie odstep na swiecy?Drugi problem to ustawienie tylnego kola. Jak je ustawiam to musza byc takie same odleglosci opony od wahacza po kazdej stronie? Czy moze z jednej strony wahacz idzie szerzej (od strony napedu)? Wydaje mi sie ze jest pewna roznica, bo kolo niechetnie chce sie ustawiac rownomiernie wzgledem zahacza. Wczoraj niezle musialem sie pomeczyc zeby je tak wlasnie ustawic, ale martwi mnie to, ze pasek napedowy jest oddalony od krawedzi opony o jedyne 2-3mm! Pomoznie dobra rada :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 bakintek a filtr powietrza sprawdzałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 A oleju ci nie łyka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakintek Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 oleju nie bierze. Z tymi swiecami troche przesadzilem, sa czarne ale nie tak zle. Dzisiaj zrobilem maly eksperyment: wykrecilem lewa swiece i zapalilem na jednym garku, obroty wynosily ok 2,5 tys, wykrecilem prawa i na lewym garku mial ok 1 tys, tymi mosieznymi srubkami na gaznikach nic sie nie da wyregulowac, silnik prawie w ogole nie reaguje na manipulacje tymi srubami. Czy wysokosc plywakow w gazniku ma na to wplyw? Co moze byc przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 u mnie zauwaźyłem że prawy gażnik ma dodatkowe otwory od strony przesłony ssania ,tak wygląda że prawy gar ma zapalić pierwszy.bo dostaje wcześniej paliwo.no chyba że poprzedni właściciel coś kombinował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 bakintek i jak z tymi gażnikami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakintek Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 No napisalem jakie sa objawy w wczesniejszym poscie. Czekam na odpowiedz :biggrin: Na pewno bede musial je jeszcze raz rozkrecac, ale najpierw chcialbym sie dowiedziec co moze byc powodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Objawy o jakich piszesz wskazuja na zbyt bogatą mieszankę i konieczność synchronizacji gaźników. Odpowiedź jest prosta - porządna regulacja i synchro gaźników. Pisząc o kręceniu śrubkami mosiężnymi masz na myśli te z boku gaźnika? Sprawdź czy mają na końcu takie malutkie o-ringi bo to może być przyczyną nierównych obrotów, sprawdzenie poziomu paliwa:http://kz400.com/Techh%20tips%20bilder/Fue...ge/DSCN3490.JPGhttp://kz400.com/Techh%20tips%20bilder/Fue...ge/DSCN3494.JPGhttp://kz400.com/Techh%20tips%20bilder/Fue...ge/DSCN3488.JPGAlbo prościej podłączyć przezroczysty wężyk do króćca do spuszczania paliwa z komory pływakowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 witam. Gdzie moge zakupic filtr olejowy do ltd 440??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 filtr kupisz w sklepie internetowym - motobot,larsson.lub poszukać w serwisach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 1)-Rozeslalem kilka e-maili do sklepow z zapytaniem o filtry:powietrza,olejowy,membrany do gaznikow....i nikt nie odopisuje! Problem w tym ze obecnie nie jestem w polsce i nie moge sie przejsc bezposrednio do sklepu i zapytac czy dostane te czesci! Myslicie ze dostane je bez problemu w polsce???2)-moze to dziwne pytanko, jaki olej polecacie do kawy ltd440 z 50 tys. przebiegiem??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakintek Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 ja filtr oleju kupilem w sklepie motoryzacyjnym w swoim miasteczku, sprowadzili zaraz na drugi dzien :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 (edytowane) A może taki zestaw? http://moto.allegro.pl/item347945940_zesta..._z_ltd_400.htmlWyślij tylko zapytanie jakie to są świece, powinny być NGK B7ES lub BR7ES.Membran w Polsce nie kupisz, filtr oleju z tego co się dowiedziałem jest bardzo uniwersalny i pasuje do innych marek i bez problemu go kupisz, kumpel ma identyczny filtr w Hondzie CB 750 z 1980 roku, koszt max 20 zł.Co do oleju to czym moto było do tej pory zalewane? Zawsze syntetyk będzie lepszy od minerala ale to już było wałkowane na forum. Ja jeżdżę na mineralnym Motulu 3000 4t 20w50.Co do membran to jeśli siedzisz za zachodnią granicą to odwiedź tamtejszy sklep lub serwis motocyklowy i popytaj. Edytowane 19 Kwietnia 2008 przez Bartek.M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.