Skocz do zawartości

Posiadacze Kawasaki 440 LTD


Gość Mangus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadaczy Kawy 440 LTD.Proponuję aby opisywać swoje problemy i ich rozwiązania z ta maszynką

 

witam, mam ltd 440 z 83r. jeszcze nie na chodzie bo mam podziurawione membrany w gaźnikach, może ktoś mnie poratuje ?? pozdr. Rafało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem panie i panowie było tak:

Troszkę chłodno troszkę pochmurno był fajny winkiel i piesek na winklu za pieskiem był piasek a później mateczka ziemia objęła mnie swymi ramiony i ucałowała tam gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwę a maszyna ma wyśniona oparła się o zbocze rowku tracąc co nie co, w wyniku czego co było skutkiem szukam kilku gratów: przednia lampa, lewy wspornik tej że, no i styki do stacyjki bo się oddzieliły i rozpadły w pył.

Pomożecie???....

Pozdrawiam Gniduś.

 

P.S motorek to Kawasaki ltd 454 (450) rocznik '91

A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gnida najpierw sprawdz czy rama jest prosta :)

Ja obecnie mam taki problem, ze swiece sa czarne a niedawno kupilem je nowe (stare zachowuja sie tak samo)... az zarastaja grubo weglem. Moze jest to spowodowane zuzyciem zaworkow iglicowych w gazniku (te od plywakow)? Bo to one decyduja o skladzie mieszanki.

Jaki dajecie odstep na swiecy?

Drugi problem to ustawienie tylnego kola. Jak je ustawiam to musza byc takie same odleglosci opony od wahacza po kazdej stronie? Czy moze z jednej strony wahacz idzie szerzej (od strony napedu)? Wydaje mi sie ze jest pewna roznica, bo kolo niechetnie chce sie ustawiac rownomiernie wzgledem zahacza. Wczoraj niezle musialem sie pomeczyc zeby je tak wlasnie ustawic, ale martwi mnie to, ze pasek napedowy jest oddalony od krawedzi opony o jedyne 2-3mm! Pomoznie dobra rada :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oleju nie bierze. Z tymi swiecami troche przesadzilem, sa czarne ale nie tak zle. Dzisiaj zrobilem maly eksperyment: wykrecilem lewa swiece i zapalilem na jednym garku, obroty wynosily ok 2,5 tys, wykrecilem prawa i na lewym garku mial ok 1 tys, tymi mosieznymi srubkami na gaznikach nic sie nie da wyregulowac, silnik prawie w ogole nie reaguje na manipulacje tymi srubami. Czy wysokosc plywakow w gazniku ma na to wplyw? Co moze byc przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy o jakich piszesz wskazuja na zbyt bogatą mieszankę i konieczność synchronizacji gaźników. Odpowiedź jest prosta - porządna regulacja i synchro gaźników. Pisząc o kręceniu śrubkami mosiężnymi masz na myśli te z boku gaźnika? Sprawdź czy mają na końcu takie malutkie o-ringi bo to może być przyczyną nierównych obrotów, sprawdzenie poziomu paliwa:

http://kz400.com/Techh%20tips%20bilder/Fue...ge/DSCN3490.JPG

http://kz400.com/Techh%20tips%20bilder/Fue...ge/DSCN3494.JPG

http://kz400.com/Techh%20tips%20bilder/Fue...ge/DSCN3488.JPG

Albo prościej podłączyć przezroczysty wężyk do króćca do spuszczania paliwa z komory pływakowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1)-Rozeslalem kilka e-maili do sklepow z zapytaniem o filtry:powietrza,olejowy,membrany do gaznikow....i nikt nie odopisuje! Problem w tym ze obecnie nie jestem w polsce i nie moge sie przejsc bezposrednio do sklepu i zapytac czy dostane te czesci! Myslicie ze dostane je bez problemu w polsce???

2)-moze to dziwne pytanko, jaki olej polecacie do kawy ltd440 z 50 tys. przebiegiem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może taki zestaw? http://moto.allegro.pl/item347945940_zesta..._z_ltd_400.html

Wyślij tylko zapytanie jakie to są świece, powinny być NGK B7ES lub BR7ES.

Membran w Polsce nie kupisz, filtr oleju z tego co się dowiedziałem jest bardzo uniwersalny i pasuje do innych marek i bez problemu go kupisz, kumpel ma identyczny filtr w Hondzie CB 750 z 1980 roku, koszt max 20 zł.

Co do oleju to czym moto było do tej pory zalewane? Zawsze syntetyk będzie lepszy od minerala ale to już było wałkowane na forum. Ja jeżdżę na mineralnym Motulu 3000 4t 20w50.

Co do membran to jeśli siedzisz za zachodnią granicą to odwiedź tamtejszy sklep lub serwis motocyklowy i popytaj.

Edytowane przez Bartek.M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...