tygrys Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 lukass daj znać jak chodzi moto na tych stożkach.może założę do swojego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Ok. dam znać. Tylko ja zakładam lepsze stożki z powodu braku airboxa, wcale nie do podniesienia mocy, żeby nie było ze tjuninguje :crossy: A na stożki poczekam do połowy przyszłego tygodnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 lukass uszczelka pod głowicę na sucho czy czymś smarować?wiem że było na forum ale tutaj jest szansa na konkretną odpowiedź .na forum temat rzeka -tu może nieco krócej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Dobrze by było sprawdzic, czy glowica jest płaska, nawet lekko zabielic, bo sprzet ma juz troche lat i kilometrów a i nieumiejętne odkręcanie i zakręcanie jej mogło tez cos od siebie dołożyć. Choc ona jest krótka wiec móglbym zalożyć że jest prosta, ale szczelinomierzem na szybie mozna pomierzyć. A jeśli jesteś pewnien, ze nie jest zwichrowana to ok :) Ja czasami metalowe uszczelki składam na silikon. Smaruje ją najcieniej jak się da z obu stron. Czekam aż zaschnie. NAstępnego dnia skręcam wszystko. Niektórzy mówia, że taki pomysł jest poroniony, a niektórzy że ok i sami tak stosują. W końcu najnowsze uszczelki maja ściezki silikonowe.Mozesz też bez żadnych silikonów.Tylko pamietaj, że powierzchnia płaska głowicy i cylindra ma byc szysciuteńka. Skrecaj tak jak w manualu napsali. Np. następnego dnia mozesz sprawdzic poprawnosci dokoręcenia.Kiedy będziesz zakładał właki rozrzadu, to ich łoża oraz górne pokrywki posmaruj smarem stałym np. łożyskowym FŁ43 i troche oleju na to daj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 ok dzięki bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 zdrowych i wesołych świąt,oraz szybkiego rozpoczęcia sezonu życzy kawiarzom i innym motomaniakom -tygrys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 czy zbiornik paliwa od 454 wejdzie do 440? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnida Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 czy zbiornik paliwa od 454 wejdzie do 440?Witam zielonego pojęcia nie mam ale w razie czego służę jakowymiś wymiarami pomiarami itp. chodzi ci o długość szerokość pisz to wskocze do garage i się oblukapozdrawiam Cytuj A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 najlepiej to przymierzyć na ramie.no ale nie ma możliwości na razie.chodzi mi o długość całego zbiornika,długość szerokość i głębokość miejsca na ramę,to wgłębienie pod zbiornikiem co osadza się na gumowej obejmie na ramie.dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnida Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 najlepiej to przymierzyć na ramie.no ale nie ma możliwości na razie.chodzi mi o długość całego zbiornika,długość szerokość i głębokość miejsca na ramę,to wgłębienie pod zbiornikiem co osadza się na gumowej obejmie na ramie.dziękiTygrys chwilowo ci nie pomogę zanim zdołałem zdjąć zbiornik i porządnie go wymierzyć to mnie ściągnęli do Wawy (taka praca [serwis])a teraz chyba z miesiąc się ze stolycy nie ruszę (sesja) jak to nie jest zbyt pilna sprawa to się wstrzymaj jak tylko mi się uda wyrwać to się sprawę sfinalizuje pozdrawiam Cytuj A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gnashrakk Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Hejka Ludzikowie, mam zamiar kupić LTD 440, spodobała mi sie strasznie, taka miłość od pierwszego wejrzenia :smile: Ale to będzie mój pierwszy motor ever... Znajomi chwalą mi kawusie, i z nich na pewno będę wybierał, ale troszkę mnie zasmuciła opinia, że motorek raczej dla jednej osoby i to niezbyt dorodnych rozmiarów... Do wycieczek na dwie osoby poradzicie coś innego? Czy słuchać głosu serca i jednak pomęczyć ltd? :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Ja mam EN500a to praktycznie to samo, mały nie jestem- 190/110kg i kawa daje radę :biggrin: . Na dniach będę montował forward control CROMACa dla wygodniejszej pozycji :) , fakt faktem, że jak jechałem parę razy z kolegą podobnej postury to było ciekawie- dwa misie na motorynce :( . Jak jeżdżę sam to jest ok, tylko troszkę nogi zawadzają o bak i z deka podkurczone są, przez to montuję w/w podnóżki. Jakbyś był zainteresowany kupnem zapraszam, gdyż być może będę sprzedawał ją, a motor niezawodny :biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Ja mam EN500a to praktycznie to samo, mały nie jestem- 190/110kg i kawa daje radę :buttrock: . Na dniach będę montował forward control CROMACa dla wygodniejszej pozycji :) , fakt faktem, że jak jechałem parę razy z kolegą podobnej postury to było ciekawie- dwa misie na motorynce :icon_razz: . Jak jeżdżę sam to jest ok, tylko troszkę nogi zawadzają o bak i z deka podkurczone są, przez to montuję w/w podnóżki. Jakbyś był zainteresowany kupnem zapraszam, gdyż być może będę sprzedawał ją, a motor niezawodny :smile: . Kawa 440 a EN 500 to dwa całkiem inne motocykle. W 500 masz pół silnika od GPZ a to już o czymś świadczy.440 to moto dla ludzi o przeciętnym wzroście, pozwala na jazdę z prędkościami 100-120 ( szybciej można ale szkoda silnika ), nie jest to moto do bicia życiowych rekordów, pasażer powinien być raczej z gatunku tych niezbyt rosłych. Moto ma tę zaletę że ma prymitywnie prostą konstrukcję i większość napraw i serwisowanie zrobisz sam. Wadą jest słaba dostępność części zamiennych na polskim rynku. To jest klasyk i zabytek pełną gębą. Ja w swoim także się zakochałem od pierwszego wejrzenia i mimo małej pojemności i niepozornego wyglądu nie zamieniłbym go na żaden inny, no chyba że na starszy model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 (edytowane) @Bartek.M mea culpa pokićkało mi się z Ltd 454, ale tak to jest jak człowiek się obudzi i siada odrazu do kompa :icon_twisted: . Edytowane 6 Stycznia 2008 przez Dream Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gnashrakk Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Dzięki za propozycje, pomyślimy, ale raczej dopiero przyszłej zimy coś kupię... No mnie najbardziej zależy na tym, żeby we dwoje dało sie jeździć, prędkość i tak mnie nie fascynuje :icon_twisted: Przynajmniej na razie :flesje: No a z małżonką razem to będzie dla motorku z jakieś 200 niecałe obciążenia... Więc musi być wygodny i dość silny :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.