Skocz do zawartości

Posiadacze Kawasaki 440 LTD


Gość Mangus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanko do posiadaczy Kaw LTD, na co zwrócić uwagę przy oglądaniu takiego motocykla, przymierzam się do kupna i ma to być mój pierwszy moto, więc nie do końca wiem na co zwrócić szczególną uwagę i co ewentualnie się psuje/nadaje do wymiany w tych motocyklach. I jakie są ewentualne koszty eksploatacji?

Pozdrawiam z Krakowa i szerokiej drogi życzę:)

 

Jaki LTD chcesz kupic???

 

 

 

Flawiusz,znajomy opisal mniej wiecej jak to wyglada...

 

http://www.scribd.com/doc/9243902/Kawasaki...vice-Manual-ENG

 

tu masz manuala, piec jest podobny wiec luzik, i tam jak przewiniesz na chapter 9 czyli electrical system ( jak ciagniesz paskiem przewijania to str 188-189 ) masz zdjecia dokladnie co ci sie rozpiepszylo. Jak zdejmujesz lewa pokrywe silnika to zdejmujesz ja razem z generatorem (rys 34.2)(alternatorem) ktory jest do niej na sztywno przykrecony, natomiast na wale masz wirnik z magnesem (rys 33.3). To wlasnie to musisz sciagnac(rys 33.4), bo z drugiej storny ma to sprzegielko smieszne.

 

Jest to przykrecone 3ma srubami do wirnika (rys 35.8b).

Jak to rozkrecisz, wypadaja ci 3 walce (zreszta jak to zdejmiesz z walu to juz wyleca) no i te 3 walce kazdy ma swoja sprezynke ktora je dociska do tulei na zebatce ktora jest obracana starterem(wszystko na rys 35,4b).

 

 

Dziala to tak ze jak kreci sie rozrusznikiem to sprezynki pomagaja tym 3 walca sie zacisnac na tej tulei i obracaja walem silnika po czym jak silnik zaskoczy to sila odsrodkowa robi tak ze walki sie chowaja naciskajac swoim juz zwiekszonym ciezarem na sprezynki. Jesli te sprezynki sie wywalily no to dzieje sie tak jak ci sie dzieje + mozliwe ze rozwalilo cie obudowe tego calego badziewia - wtedy musisz se tam naspawac poprostu gluty w tych 3 miejscach. Sprzezynki wez od dlugopisow i po sprawie.

Mozesz tez szukac na ebajach czy cos, ale po co. Samemu to mozna zrobic, tylko jak idzie o spawanie to moze jak nie masz spawarki to musisz kogos poprosic.

Potem tylko jak skladasz, to dobrze oczysc wal z oleju i nawet mozesz tam locktite (taki klej do srob, kupisz wszedzie) dac ciutke na wal i dopiero zalozyc tam wirnik (no hiba ze tam sa jakies kliny bo cos tam widze na zdjeciu). Potem jak dokrecasz sruba to tez na jej koniec daj locktite bo sie rozkreci i dupa efekt ten sam co tera masz i znowu trza rozbierac.

Aha, no, zeby ta srube odkrecic to tez musisz zablokowac silnik bo moze nie byc latwo.

 

Aha, no a jeszcze dopisze ze jak nie chce ci sie albo nie dasz rady tego robic albo nie masz kasy na mechanika teraz to wyprubuj ten patent z szarpaniem na dwojce w tyl przed zapaleniem. Jak nie jest bardzo rozheftane tam no to pomaga. Problem w tym ze jak nie jest bardzo rozwalone... no to niedlugo bedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm poszperaj na tym forum bo wydaje mi sie ze iles tam postow wczesneiej ktos cos na ten temat pisal, przegladnij forum dokladniej ,to pewnie wylapiesz niektore bolączki tych Kaw :cool:

Najlepiej to wez ze soba kogos kto sie na tym zna i po sprawie...nawet jesli mialbys za to zaplacic,to i tak bedzie to duzo mniej niz naprawa czegos :wink: Czesci sa trudno dostepne i drogie :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki LTD chcesz kupic???

 

 

 

Flawiusz,znajomy opisal mniej wiecej jak to wyglada...

 

http://www.scribd.com/doc/9243902/Kawasaki...vice-Manual-ENG

 

tu masz manuala, piec jest podobny wiec luzik, i tam jak przewiniesz na chapter 9 czyli electrical system ( jak ciagniesz paskiem przewijania to str 188-189 ) masz zdjecia dokladnie co ci sie rozpiepszylo. Jak zdejmujesz lewa pokrywe silnika to zdejmujesz ja razem z generatorem (rys 34.2)(alternatorem) ktory jest do niej na sztywno przykrecony, natomiast na wale masz wirnik z magnesem (rys 33.3). To wlasnie to musisz sciagnac(rys 33.4), bo z drugiej storny ma to sprzegielko smieszne.

 

Jest to przykrecone 3ma srubami do wirnika (rys 35.8b).

Jak to rozkrecisz, wypadaja ci 3 walce (zreszta jak to zdejmiesz z walu to juz wyleca) no i te 3 walce kazdy ma swoja sprezynke ktora je dociska do tulei na zebatce ktora jest obracana starterem(wszystko na rys 35,4b).

 

 

Dziala to tak ze jak kreci sie rozrusznikiem to sprezynki pomagaja tym 3 walca sie zacisnac na tej tulei i obracaja walem silnika po czym jak silnik zaskoczy to sila odsrodkowa robi tak ze walki sie chowaja naciskajac swoim juz zwiekszonym ciezarem na sprezynki. Jesli te sprezynki sie wywalily no to dzieje sie tak jak ci sie dzieje + mozliwe ze rozwalilo cie obudowe tego calego badziewia - wtedy musisz se tam naspawac poprostu gluty w tych 3 miejscach. Sprzezynki wez od dlugopisow i po sprawie.

Mozesz tez szukac na ebajach czy cos, ale po co. Samemu to mozna zrobic, tylko jak idzie o spawanie to moze jak nie masz spawarki to musisz kogos poprosic.

Potem tylko jak skladasz, to dobrze oczysc wal z oleju i nawet mozesz tam locktite (taki klej do srob, kupisz wszedzie) dac ciutke na wal i dopiero zalozyc tam wirnik (no hiba ze tam sa jakies kliny bo cos tam widze na zdjeciu). Potem jak dokrecasz sruba to tez na jej koniec daj locktite bo sie rozkreci i dupa efekt ten sam co tera masz i znowu trza rozbierac.

Aha, no, zeby ta srube odkrecic to tez musisz zablokowac silnik bo moze nie byc latwo.

 

Aha, no a jeszcze dopisze ze jak nie chce ci sie albo nie dasz rady tego robic albo nie masz kasy na mechanika teraz to wyprubuj ten patent z szarpaniem na dwojce w tyl przed zapaleniem. Jak nie jest bardzo rozheftane tam no to pomaga. Problem w tym ze jak nie jest bardzo rozwalone... no to niedlugo bedzie.

 

 

No Ci powiem jestem pod wrażeniem profesjonalizmu

Wielkie dzięki!!!!!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

joker21 przede wszystkim rama czy nie krzywa lub spawana po glebowaniu.silnik czy nie ma wycieków,membrany w gażnikach ,lagi czy proste no ogólnie jak przy zakupie moto.no i poczytaj na forum i pooglądaj fotki na pewno coś wyłapiesz ,jakieś przeróbki lub braki czegoś.niby drobnostki a jednak to może byc powód do rezygnacji.(znam gościa który tak był zafascynowany moto że kupił go bez sprzęgła bo uwirzył sprzedającemu ze ukradli mu aku i nie ma jak odpalić ,ale moto 100 % sprawne.)

Edytowane przez tygrys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich! od paru tygodni jestem posiadaczem 440 jest to model ponoć nieeuropejski i w zwiazku z tym jest troche klopot obecnie poszukuje membran lub gaznika w dobrym stanie moze ktos coś wie?stare sa naprawiane i boje sie ze dlugo niewytrzymaja.wrazen z jazdy niewiele bo pogoda ale te pierwsze sa pozytywne pomomo swojego wysokiego wzrostu nieam problemu z siedzeniem tak jak w virago/ poprzednio/.duzy komfort daja spacerowki.motoroek ladny zadbany jak go przegladne to wrzuce jakies zdjecia bo naprawde warto zobaczyc.pozdrawiam wszystkich i szerokosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.motorradbay.de/main/kawa.php?main=membran najtańsze membrany jakie można znaleźć w sieci, w Polsce nie dostaniesz membran do tego moto.

www.kz400.com kopalnia wiedzy o twinach Kawasaki, stronka anglojęzyczna ale warto obejrzeć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanko, a w zasadzie kilka: jakie lusterka wg Was będą pasować do tego motocykla? Czy ktoś z Was ma gmole(jeśli tak to jakie)? Jakie sakwy pasują/jakie stelaże do jakich sakw? więcej pytań nie pamiętam... ekhm, znaczy się z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam z Krakowa!;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.motorradbay.de/main/kawa.php?main=membran najtańsze membrany jakie można znaleźć w sieci, w Polsce nie dostaniesz membran do tego moto.

www.kz400.com kopalnia wiedzy o twinach Kawasaki, stronka anglojęzyczna ale warto obejrzeć

 

 

Wielkie dzieki Bartek.pomogloes mi bardzo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

eureka.. wczoraj miałem czas to wróciłem do Sojego Kawasaki.. rozebrałem jeszcze raz gaźniki i okazało się że umkneła mi jedna dysza której nie zauważyłem poprzednio.. :D zakryta korkiem była, dlatego je nei widziałem. oczywiście zapchana że ledwo dałem radę ję przebić, po założeniu gaźników i wymianie świec moo zagadło odrazu..:D ma może ktoś puszkę filtra do kz 440 (nie ltd, bo nei wiem czy pasuje) albo jezeli ktoś ma możliwość to jakieśfotki jak to wygląda chodzi dokładnie o mocowanie filtra pod kanapą...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm sorki ze sie wetne z pytaniem

 

Kojarzy moze ktos z Was, co to moze sie dziac w przypadku gdy: podczas przyspieszania i trzymania rownej predkosci wszystko brzmi ok, podczas zwalniania (hamulec i/lub zwalnianie silnikiem) pojawia sie dziwny dosc "wizg". Mam za male doswiadzczenie i wiedze by cos skojarzyc :(

 

T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak przebić?

 

 

nom w sensie przeczyścić, trochę powietrzem trochę moczenia w rospuszczalniku.. spokojnie nie wierciłem.. :biggrin: nom a wracając do tematu z puchą filtra, dokładniej obudową..?? bo nie mam takiej, a jakiś filtr trzeba założyć żeby pośmigać, teraz jeszcze synchronizacja gaźników i można jeździć.. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...