Syrek Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Witam, mam pytanko do posiadaczy Kaw LTD, na co zwrócić uwagę przy oglądaniu takiego motocykla, przymierzam się do kupna i ma to być mój pierwszy moto, więc nie do końca wiem na co zwrócić szczególną uwagę i co ewentualnie się psuje/nadaje do wymiany w tych motocyklach. I jakie są ewentualne koszty eksploatacji? Pozdrawiam z Krakowa i szerokiej drogi życzę:) Jaki LTD chcesz kupic??? Flawiusz,znajomy opisal mniej wiecej jak to wyglada... http://www.scribd.com/doc/9243902/Kawasaki...vice-Manual-ENG tu masz manuala, piec jest podobny wiec luzik, i tam jak przewiniesz na chapter 9 czyli electrical system ( jak ciagniesz paskiem przewijania to str 188-189 ) masz zdjecia dokladnie co ci sie rozpiepszylo. Jak zdejmujesz lewa pokrywe silnika to zdejmujesz ja razem z generatorem (rys 34.2)(alternatorem) ktory jest do niej na sztywno przykrecony, natomiast na wale masz wirnik z magnesem (rys 33.3). To wlasnie to musisz sciagnac(rys 33.4), bo z drugiej storny ma to sprzegielko smieszne. Jest to przykrecone 3ma srubami do wirnika (rys 35.8b). Jak to rozkrecisz, wypadaja ci 3 walce (zreszta jak to zdejmiesz z walu to juz wyleca) no i te 3 walce kazdy ma swoja sprezynke ktora je dociska do tulei na zebatce ktora jest obracana starterem(wszystko na rys 35,4b). Dziala to tak ze jak kreci sie rozrusznikiem to sprezynki pomagaja tym 3 walca sie zacisnac na tej tulei i obracaja walem silnika po czym jak silnik zaskoczy to sila odsrodkowa robi tak ze walki sie chowaja naciskajac swoim juz zwiekszonym ciezarem na sprezynki. Jesli te sprezynki sie wywalily no to dzieje sie tak jak ci sie dzieje + mozliwe ze rozwalilo cie obudowe tego calego badziewia - wtedy musisz se tam naspawac poprostu gluty w tych 3 miejscach. Sprzezynki wez od dlugopisow i po sprawie. Mozesz tez szukac na ebajach czy cos, ale po co. Samemu to mozna zrobic, tylko jak idzie o spawanie to moze jak nie masz spawarki to musisz kogos poprosic. Potem tylko jak skladasz, to dobrze oczysc wal z oleju i nawet mozesz tam locktite (taki klej do srob, kupisz wszedzie) dac ciutke na wal i dopiero zalozyc tam wirnik (no hiba ze tam sa jakies kliny bo cos tam widze na zdjeciu). Potem jak dokrecasz sruba to tez na jej koniec daj locktite bo sie rozkreci i dupa efekt ten sam co tera masz i znowu trza rozbierac. Aha, no, zeby ta srube odkrecic to tez musisz zablokowac silnik bo moze nie byc latwo. Aha, no a jeszcze dopisze ze jak nie chce ci sie albo nie dasz rady tego robic albo nie masz kasy na mechanika teraz to wyprubuj ten patent z szarpaniem na dwojce w tyl przed zapaleniem. Jak nie jest bardzo rozheftane tam no to pomaga. Problem w tym ze jak nie jest bardzo rozwalone... no to niedlugo bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joker21 Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 (edytowane) LTD 454 z 86' z tego co widziałem dobry stan, wersja USA http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1184295 Edytowane 12 Marca 2009 przez joker21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 hmm poszperaj na tym forum bo wydaje mi sie ze iles tam postow wczesneiej ktos cos na ten temat pisal, przegladnij forum dokladniej ,to pewnie wylapiesz niektore bolączki tych Kaw :cool: Najlepiej to wez ze soba kogos kto sie na tym zna i po sprawie...nawet jesli mialbys za to zaplacic,to i tak bedzie to duzo mniej niz naprawa czegos :wink: Czesci sa trudno dostepne i drogie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flawiusz Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Jaki LTD chcesz kupic??? Flawiusz,znajomy opisal mniej wiecej jak to wyglada... http://www.scribd.com/doc/9243902/Kawasaki...vice-Manual-ENG tu masz manuala, piec jest podobny wiec luzik, i tam jak przewiniesz na chapter 9 czyli electrical system ( jak ciagniesz paskiem przewijania to str 188-189 ) masz zdjecia dokladnie co ci sie rozpiepszylo. Jak zdejmujesz lewa pokrywe silnika to zdejmujesz ja razem z generatorem (rys 34.2)(alternatorem) ktory jest do niej na sztywno przykrecony, natomiast na wale masz wirnik z magnesem (rys 33.3). To wlasnie to musisz sciagnac(rys 33.4), bo z drugiej storny ma to sprzegielko smieszne. Jest to przykrecone 3ma srubami do wirnika (rys 35.8b). Jak to rozkrecisz, wypadaja ci 3 walce (zreszta jak to zdejmiesz z walu to juz wyleca) no i te 3 walce kazdy ma swoja sprezynke ktora je dociska do tulei na zebatce ktora jest obracana starterem(wszystko na rys 35,4b). Dziala to tak ze jak kreci sie rozrusznikiem to sprezynki pomagaja tym 3 walca sie zacisnac na tej tulei i obracaja walem silnika po czym jak silnik zaskoczy to sila odsrodkowa robi tak ze walki sie chowaja naciskajac swoim juz zwiekszonym ciezarem na sprezynki. Jesli te sprezynki sie wywalily no to dzieje sie tak jak ci sie dzieje + mozliwe ze rozwalilo cie obudowe tego calego badziewia - wtedy musisz se tam naspawac poprostu gluty w tych 3 miejscach. Sprzezynki wez od dlugopisow i po sprawie. Mozesz tez szukac na ebajach czy cos, ale po co. Samemu to mozna zrobic, tylko jak idzie o spawanie to moze jak nie masz spawarki to musisz kogos poprosic. Potem tylko jak skladasz, to dobrze oczysc wal z oleju i nawet mozesz tam locktite (taki klej do srob, kupisz wszedzie) dac ciutke na wal i dopiero zalozyc tam wirnik (no hiba ze tam sa jakies kliny bo cos tam widze na zdjeciu). Potem jak dokrecasz sruba to tez na jej koniec daj locktite bo sie rozkreci i dupa efekt ten sam co tera masz i znowu trza rozbierac. Aha, no, zeby ta srube odkrecic to tez musisz zablokowac silnik bo moze nie byc latwo. Aha, no a jeszcze dopisze ze jak nie chce ci sie albo nie dasz rady tego robic albo nie masz kasy na mechanika teraz to wyprubuj ten patent z szarpaniem na dwojce w tyl przed zapaleniem. Jak nie jest bardzo rozheftane tam no to pomaga. Problem w tym ze jak nie jest bardzo rozwalone... no to niedlugo bedzie. No Ci powiem jestem pod wrażeniem profesjonalizmu Wielkie dzięki!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 (edytowane) joker21 przede wszystkim rama czy nie krzywa lub spawana po glebowaniu.silnik czy nie ma wycieków,membrany w gażnikach ,lagi czy proste no ogólnie jak przy zakupie moto.no i poczytaj na forum i pooglądaj fotki na pewno coś wyłapiesz ,jakieś przeróbki lub braki czegoś.niby drobnostki a jednak to może byc powód do rezygnacji.(znam gościa który tak był zafascynowany moto że kupił go bez sprzęgła bo uwirzył sprzedającemu ze ukradli mu aku i nie ma jak odpalić ,ale moto 100 % sprawne.) Edytowane 17 Marca 2009 przez tygrys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Witam wszystkich! od paru tygodni jestem posiadaczem 440 jest to model ponoć nieeuropejski i w zwiazku z tym jest troche klopot obecnie poszukuje membran lub gaznika w dobrym stanie moze ktos coś wie?stare sa naprawiane i boje sie ze dlugo niewytrzymaja.wrazen z jazdy niewiele bo pogoda ale te pierwsze sa pozytywne pomomo swojego wysokiego wzrostu nieam problemu z siedzeniem tak jak w virago/ poprzednio/.duzy komfort daja spacerowki.motoroek ladny zadbany jak go przegladne to wrzuce jakies zdjecia bo naprawde warto zobaczyc.pozdrawiam wszystkich i szerokosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 http://www.motorradbay.de/main/kawa.php?main=membran najtańsze membrany jakie można znaleźć w sieci, w Polsce nie dostaniesz membran do tego moto. www.kz400.com kopalnia wiedzy o twinach Kawasaki, stronka anglojęzyczna ale warto obejrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joker21 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Witam, mam pytanko, a w zasadzie kilka: jakie lusterka wg Was będą pasować do tego motocykla? Czy ktoś z Was ma gmole(jeśli tak to jakie)? Jakie sakwy pasują/jakie stelaże do jakich sakw? więcej pytań nie pamiętam... ekhm, znaczy się z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam z Krakowa!;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 http://www.motorradbay.de/main/kawa.php?main=membran najtańsze membrany jakie można znaleźć w sieci, w Polsce nie dostaniesz membran do tego moto. www.kz400.com kopalnia wiedzy o twinach Kawasaki, stronka anglojęzyczna ale warto obejrzeć Wielkie dzieki Bartek.pomogloes mi bardzo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MifodID Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 eureka.. wczoraj miałem czas to wróciłem do Sojego Kawasaki.. rozebrałem jeszcze raz gaźniki i okazało się że umkneła mi jedna dysza której nie zauważyłem poprzednio.. :D zakryta korkiem była, dlatego je nei widziałem. oczywiście zapchana że ledwo dałem radę ję przebić, po założeniu gaźników i wymianie świec moo zagadło odrazu..:D ma może ktoś puszkę filtra do kz 440 (nie ltd, bo nei wiem czy pasuje) albo jezeli ktoś ma możliwość to jakieśfotki jak to wygląda chodzi dokładnie o mocowanie filtra pod kanapą... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 ledwo dałem radę ję przebić jak przebić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thorgal Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Hmm sorki ze sie wetne z pytaniem Kojarzy moze ktos z Was, co to moze sie dziac w przypadku gdy: podczas przyspieszania i trzymania rownej predkosci wszystko brzmi ok, podczas zwalniania (hamulec i/lub zwalnianie silnikiem) pojawia sie dziwny dosc "wizg". Mam za male doswiadzczenie i wiedze by cos skojarzyc :( T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MifodID Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 jak przebić? nom w sensie przeczyścić, trochę powietrzem trochę moczenia w rospuszczalniku.. spokojnie nie wierciłem.. :biggrin: nom a wracając do tematu z puchą filtra, dokładniej obudową..?? bo nie mam takiej, a jakiś filtr trzeba założyć żeby pośmigać, teraz jeszcze synchronizacja gaźników i można jeździć.. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 (edytowane) Może to nie sam silnik tylko pas napędowy podczas zwalniania wydaje taki dźwięk? Edytowane 16 Kwietnia 2009 przez Bartek.M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 thorgal a jak jedziesz i tylko wciśniesz sprzęgło i zamkniesz gaz to jest ten sam objaw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.