Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No w wyczynowym 4T też koszty nie będą niższe... jak kupisz np WR 250R to koszty są niższe ale moc znowu 30km... jak czujesz sie na siłach to bierz smiało... zadne 4T nie da ci takiej frajdy jak cwiara w 2T... sam po sobie widze że jezdze coraz szybciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na swoim Nx-ie skakalem na lekkich chopach, zaliczalem strumyki [ woda nakrywala cale moto ] jezdzilem z Dr 650 po terenie robilbym wszystkie podjazdy co ona [ nie zrobilem dwoch ] gdyby nie opony szosowe. Powiem Ci ze czuje sie na siłach. Lipa ze nikt w moich okolicach nie jezdzi takim moto bo tak to bym sie przejechal zobaczyl jak to dziala.

 

A cos innego oprocz Exc mozesz mi polecic? Np. Taka Yam. Wr 250 ? Badz cos innego niz Ktm bo troszke koszty utrzymania wysokie. Cos sprawdzonego nie zawodnego do Endurowania :D Bo ta moja Hańka to nie zabardzo :/ Zawiecha słaba i moc tez nie za duza.

Ps. Mialem dzis sen ze smigalem sobie ta Huska :D i we snie łohoh ! Nie bylo mocnych smigalem elegancko ; ] Ale to tylko sen :crossy: realina sa inne a szkoda. Moglaby juz stac u mnie ta Huska :D nie obrazilbym sie.

Wiesz, tak czytam twoje wypowiedzi i jedynie poradzę ci kupić setkę 2t, ewentualnie coś 250 4t ale nic większego. Jak sie pouczysz jeździć to wtedy będziesz myślał o czymś większym. :P Nie porywaj sie ze znikomymi umiejętnościami na duże pojemnościowo motory.

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto33

po czym smiesz twierdzic ze moje umiejetnosci sa znikome?

Mowisz ze polecasz sete jaka?

Po twoich wypowiedziach tak wnioskuję. A setę to zależy czy zarejestrowaną czy nie. Jak zarejestrowaną to KTM EXC 125 lub Huska WR 125. A jak bez rejestracji to każde porządnie zadbane moto w sensownej cenie do roku. A tak markami to Yamaha lub Honda. Za 6-7k spokojnie znajdziesz coś w dobrym stanie. Też zależy który rok chcesz i ile masz kasy.

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, a jak bede mial cos kupowac to 10-12 tys napewno na to pojdzie. I sety nie bede kupowal, nie wpakuje sie w takie moto napewno ze po 3 miesiacach tak bynajmniej mi sie wydaje znudzi mi sie. Bede raczej celowal w np. Drz 400 E albo w wlasnie Huske WR 250 ta co wyzej pokazywalem.

 

Na marginesie :

Hmm, czyli napisza na forum ' Husqvarna cr 125 wez jakie scierwo ze szok ' od razu sprzedasz? Masz taka Huske masz o niej zdanie i wiesz jak sie sprawuje. Takie gdybanie. Czy mozesz wywnioskowac jak jezdze jaka mam technike jazdy jak sie zachowuje na moto przez wystukane na klaw literki? Bo jakos wiesz zaskoczylo mnie to chyba ze masz jakies nadprzyrodzone moce. Jesli potrafisz powiedz mi jak jezdzi Kornol. duzo pisal wiec wyraz swoja opinie. Ja moge np. po Twoich wypowiedziach wniskowac sobie ze jezdzisz hulajnoga a nie Huska Cr 125. [ tak mysle a moze Cie zazdrosc zrzera ? ze mi łatwiej moze lepsze moto wpasc w rece. Lepsze od Twojego. duzo moge wnioskowac i na wiele stron gdybac. ]

 

Pozdrawiam ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tego co powiedział przedmówca seta to jest dobre moto na przejście do wiekszych pojemności. 125 w 2T wagi nie ma ogromnej a mocy nie brakuje, poprzesiadce z NX napewno nie bedzie ci brakować. A pomyśl o tym jeszcze że takiego EXC125 możesz zar. na a1 i śmigać gdzieś na dojazdówkach zawsze legalnie. 125 w 2t daje dużo frajdy. Jeżdze w terenie 600, ale mam też 125 w 2t i pomimo mniejszej mocy dorównuje poręcznością i tym że podnosze moto bez problemu (wyciąganie z błota itd).

 

Osobiście jestem zwolennikiem 4T, dlatego 250 w 4T to dla mnie idealne moto w las. Małe poręczne, mocy pod dostatkiem jeśli chodzi o jazde w terenie.

natomiast 250 w 2T to już ostra koza. Nie ma sie co obrażać bo kolega dobrze ci radzi brać sete, bo na tym motocyklu wiele sie nauczysz jeśli chodzi o jazde.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do czego byscie sie bardziej sklaniali ?

Lekki teren, bezdroża, las, łąki, żwirownie.- typowa amatorka przy maxymalnym komforcie.

Nie przygladac sie kolorom :) tylko oceniac obiektywnie.

http://moto.allegro.pl/item350660402_honda...r_kxf_rmz_.html

 

http://moto.allegro.pl/item352284923_ktm_2...ony_okazja.html

jak to jest z katami 250 4t, bo kiedys czytalem dyskusje o nieudanej wersji, w ktorej usunieto usterki w pozniejszch rocznikach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym bez wachania brał Honde bo do KTM są drogie części no w sumie do tej crf też nie będą tanie ale tańsdze od tych do KTM 'a :) Ale ta Honda to widać że ktoś dbał o ten moto ;p dużo dodatków mozna zbaczyć na fotkach ;p

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, a jak bede mial cos kupowac to 10-12 tys napewno na to pojdzie. I sety nie bede kupowal, nie wpakuje sie w takie moto napewno ze po 3 miesiacach tak bynajmniej mi sie wydaje znudzi mi sie. Bede raczej celowal w np. Drz 400 E albo w wlasnie Huske WR 250 ta co wyzej pokazywalem.

 

Na marginesie :

Hmm, czyli napisza na forum ' Husqvarna cr 125 wez jakie scierwo ze szok ' od razu sprzedasz? Masz taka Huske masz o niej zdanie i wiesz jak sie sprawuje. Takie gdybanie. Czy mozesz wywnioskowac jak jezdze jaka mam technike jazdy jak sie zachowuje na moto przez wystukane na klaw literki? Bo jakos wiesz zaskoczylo mnie to chyba ze masz jakies nadprzyrodzone moce. Jesli potrafisz powiedz mi jak jezdzi Kornol. duzo pisal wiec wyraz swoja opinie. Ja moge np. po Twoich wypowiedziach wniskowac sobie ze jezdzisz hulajnoga a nie Huska Cr 125. [ tak mysle a moze Cie zazdrosc zrzera ? ze mi łatwiej moze lepsze moto wpasc w rece. Lepsze od Twojego. duzo moge wnioskowac i na wiele stron gdybac. ]

 

Pozdrawiam ! ;)

Ja nic nie gdybam. A setka swoje potrafi i jest to dobre moto do nauki nawet przez 2 sezony. Wprost jest idealnym sprzętem przez to jak kornol wspomniał małą wagą i sporą mocą.

Ps. Nic ci nie zazdroszczę bo kasy mam już więcej od ciebie na nowe moto. A po drugie to też widzę że nie zacząłeś jeszcze dojrzewać nawet bo piszesz jak zwykły smarkacz.

 

Do czego byscie sie bardziej sklaniali ?

Lekki teren, bezdroża, las, łąki, żwirownie.- typowa amatorka przy maxymalnym komforcie.

Nie przygladac sie kolorom :evil: tylko oceniac obiektywnie.

http://moto.allegro.pl/item350660402_honda...r_kxf_rmz_.html

 

http://moto.allegro.pl/item352284923_ktm_2...ony_okazja.html

jak to jest z katami 250 4t, bo kiedys czytalem dyskusje o nieudanej wersji, w ktorej usunieto usterki w pozniejszch rocznikach ?

Hmm ja bym a bym się skusił na KTM'a. Bo części tak samo są dostępne a ich ceny porównywalne.

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do czego byscie sie bardziej sklaniali ?

Lekki teren, bezdroża, las, łąki, żwirownie.- typowa amatorka przy maxymalnym komforcie.

Nie przygladac sie kolorom :evil: tylko oceniac obiektywnie.

http://moto.allegro.pl/item350660402_honda...r_kxf_rmz_.html

 

http://moto.allegro.pl/item352284923_ktm_2...ony_okazja.html

jak to jest z katami 250 4t, bo kiedys czytalem dyskusje o nieudanej wersji, w ktorej usunieto usterki w pozniejszch rocznikach ?

Osobiście miałbym spory ból głowy przy wyborze między tymi dwoma motocyklami. Honda CRF wiadomo super hiper, a o tym modelu kata również słyszałem, że był słaby ( pod względem mocy )jak na wyczynowe 250 4t. W teorii jednak ten KTM byłby tańszy w eksploatacji niż CRF, jeśli się nie mylę to ma on stalowe zawory, a luzy zaworowe reguluje się śrubkami więc z tym nie ma problemu, jest też pewnie mniej wysilony od Hondy, która jest w wersji HM. Ogólnie te starsze katy chyba były mniej awaryjne od tych najnowszych. Z drugiej strony kusi CRF, która wg mnie jest świetnym motocyklem. Najlepiej było by jak zawsze przejechać się oboma motocyklami, zastanowić się i wybrać, pozdrawiam.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

co myślicie o tym moto?

http://moto.allegro.pl/item354629511_yamah...yz_rx_mtx_.html

Jest to yamaha dt 125/50 z 1998 roku zarej. motorower, wystawiona jakieś 3-4 tygodnie temu za cenę 7200zł.

Nowa aukcja rozpoczęła się za ceną 7000zł z czego na dzień dzisiejszy wynosi 6800zł, a motor jak stał tak stoi na aukcji.

Jest też opis rzeczy wymienionych, w dodatku motor pali 6 litrów przy spokojnej jeździe, to dużo.

Czy wg was za cenę 6500zł warto zainteresować się tym motorem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powótrze sie po raz kolejny ale kat odstrasza mnie drogim kosztem serwisowania motocykla. Są dobre, ale na moją kieszeń nie wziąłbym pomarańczy.

 

CRF to bardzo fajne moto i przy tym zestawieniu i stanu portfela nie zastanawiałbym się dłużej nad katem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do czego byscie sie bardziej sklaniali ?

Lekki teren, bezdroża, las, łąki, żwirownie.- typowa amatorka przy maxymalnym komforcie.

Nie przygladac sie kolorom :) tylko oceniac obiektywnie.

http://moto.allegro.pl/item350660402_honda...r_kxf_rmz_.html

 

http://moto.allegro.pl/item352284923_ktm_2...ony_okazja.html

jak to jest z katami 250 4t, bo kiedys czytalem dyskusje o nieudanej wersji, w ktorej usunieto usterki w pozniejszch rocznikach ?

Ten EXC będzie miał moc i zawias zbliżone do KLXa 300 R, więc i ten motocykl możesz brać pod uwagę w poszukiwaniach. Popatrz jeszcze za WR 250 jeśli celujesz w czeropaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...