rafael Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 no KTM raczej będzie bardziej odporny na ew. gleby... jak juz BMW to predzej nowa G450X ale to juz inne moto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 piotrek jak wolisz, dla mnie swiatla to podstawa, bo nigdy nie wiesz kiedy moze cie noc zastac, a generalnie duzo ci nie brakuje do kategorii A, ale to twoj biznes.no ale wiesz . chce sprzedać na sezon swoją setke i taka 250 w 4t była by dla mnie idealna.prawko miał bym dopiero w styczniu. więc zostać cały sezon bez motoru troche lipa . a światła i rejestracja nic mi nie dadzą bez prawa jazdy :icon_biggrin: główną drogą dojeżdżam z 2/3 km więc nie jest źle . co byście polecili crf czy yzf ?? co ma wytrzymalszy silnik.?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 (edytowane) nowe katy odbiegly od starszych wersji SC , zarowno skok zawieszenia jak i masa sa znacznie gorsze od SC z konca lat 90. Husabegr przejety przez KTM stal sie mniej awaryjny - jego moc i waga 108 Kg na sucho mowi sama za siebie ( KTM wazy 135 ) , ale nadal to dos malo spotykane moto , Husqa ma nieco wiekszy skok zawieszenia , ale ciezko stwierdzic czy bedzie awaryjna i czy nadaje sie na dalsze wypady. Edytowane 26 Marca 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warstar Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 nowe katy odbiegly od starszych wersji SC , zarowno skok zawieszenia jak i masa sa znacznie gorsze od SC z konca lat 90. Zawieche mozna zmienic zawsze jak rozumiem, ale czy te wlasciwosci sa znaczaco gorsze na tyle by powaznie je brac pod uwage czy jednak 690tka spelni swoja role - jaka jej narzucilem? Zamawiac bede po 16 wiec mam czas na zmiane zdania :icon_rolleyes: ale po prostu nie widze innej alternatywy w nowo produkowanych sprzetach, XTZ660 Tenere w podobnej cenie to jeszcze ciezszy sprzed, podobnie KTM 990, Adventure - a tu widzialem ze ludzie na nich zrobili niezle wyprawy - moto syberia zdaje sie :) przy nich 690 zdaje sie byc duzo lepsza opcja na teren ktory moge napotkac w podrozach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 nie no motocykl Ci wystarczy , pisalem ogolnie ze starsze wersje byly bardziej terenowe. Mozesz tez myslec o Husabergu - ale KTM ma latwiejszy dostep do czesci. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 (edytowane) Zawieche mozna zmienic zawsze jak rozumiem, ale czy te wlasciwosci sa znaczaco gorsze na tyle by powaznie je brac pod uwage czy jednak 690tka spelni swoja role - jaka jej narzucilem? Zamawiac bede po 16 wiec mam czas na zmiane zdania :crossy: ale po prostu nie widze innej alternatywy w nowo produkowanych sprzetach, XTZ660 Tenere w podobnej cenie to jeszcze ciezszy sprzed, podobnie KTM 990, Adventure - a tu widzialem ze ludzie na nich zrobili niezle wyprawy - moto syberia zdaje sie :icon_twisted: przy nich 690 zdaje sie byc duzo lepsza opcja na teren ktory moge napotkac w podrozach.Ja to ci powiem tyle żebyś pomyślał nad tym czemu większość tego modelu(690'tka) stoi na kołach supermoto.(???) Do każdego endurzenia jest potrzebna jak najmniejsza masa. A ten KTM 690 ma 152kg na sucho. Motory klasy KTM EXC 450 czy Huski 450 są o niebo lepsze i moc do tego przystosowana. Serwis fakt jest częsty ale nie do przesady ze nie pojedziesz w dłuższą trase. Coś za coś ale jak masz kase na motor to z serwisem nie będziesz miał problemu a przyjemność 200% lepszą. A jak chcesz zrobić z nowego moto(690) gorszą ofiare losu niz jest w terenie to już lepiej kup jak najświeższy rok Yamahy TTR za mniej kasy i będziesz dużo bardziej zadowolony przy masie 130kg. A tak na poważnie to spełniła ty twoje oczekiwania DRZ'ta 400. Masa mała, koni starczy,serwis rzadki.PS. I nie myśl że tą 690'tką będziesz śmigał bez serwisu. Pozdro ;) Edytowane 26 Marca 2008 przez Moto33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 (edytowane) gdzies wyczytal ze wazy 152 na sucho ?? jak wazy 135 bez plynow ?? Nowy kat raczej polata bez serwisu , ale nowy silnik to kto wie co tam wymodzili , nie ma to jak stare sprawdzone 620/640 ;) DRZ wypada tu mnie jwiecej jak inne 400, moc prawie 50 koni z 400 ccm nie wzieto z kosmicznej technologi tego motocykla a z jego wysilenia. Edytowane 26 Marca 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 gdzies wyczytal ze wazy 152 na sucho ?? jak wazy 135 bez plynow ?? Nowy kat raczej polata bez serwisu , ale nowy silnik to kto wie co tam wymodzili , nie ma to jak stare sprawdzone 620/640 :) DRZ wypada tu mnie jwiecej jak inne 400, moc prawie 50 koni z 400 ccm nie wzieto z kosmicznej technologi tego motocykla a z jego wysilenia.Jeśli wersja enduro waży 17kg mnie to sorry. :) http://www.scigacz.pl/KTM,690,SM,%20model,2007,2299.htmlWiadomo że 50 koni z nikąd nie wyskoczyło ale motory z tego przedziału KTM 450 i Huska 450 mają nieco więcej pojemności i tak samo nieco więcej mocy a serwis potrzebny jest dużo częściej.Jak by 690'tka była trwożona do enduro na dłóższą mete to by wycofała EXC 450 z produkcji. Producent stworzył ją na twardą drogę a EXC do enduro. A waga jest tym bardziej ważna im trasa dłuższa. Też zależy jak to będzie wyglądał w rzeczywistości ten teren Warstar'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Dlaczego kolega Warstar nie bierze pod uwagę Hondy XR 650r? Myślę, że ten motocykl spełniałby wszystkie Twoje wymogi, pozdrawiam. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warstar Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 (edytowane) Dlaczego kolega Warstar nie bierze pod uwagę Hondy XR 650r? Myślę, że ten motocykl spełniałby wszystkie Twoje wymogi, pozdrawiam.Sprawdzalem strone Hondy nie widze tego modelu w ofercie. Zdecydowalem sie na kupno nowej maszyny. KTM moge odchudzic, zdjecie lamp, rejestracji,podnozka, wydech z tytanu akrapovica + moje 80kg i mysle ze bedzie si. W zasadzie zamowilem juz sprzet moge na chama sie wycofac ale nie lubie takich numerow. Co prawda osoba ktora mi sciaga moto sprzedaje tez Hondy wiec dzis spytam czy ma tez XR650R... Waga 138.5kg : http://www.ktm690enduro.com/fileadmin/690e...techdata_en.pdf Sprawdzalem strone hondy.pl i de i nie bylo XR650R.. stad myslalem ze nie ich nie robia juz. NIe ma tez w UK. Znalazlem jedynie w US na stronce Hondy.. KTM690 tez lecial w BAJA i mial 2gie miejsce :icon_eek: (nie wiem na ile sie roznil od produkcyjnego) Edytowane 27 Marca 2008 przez Warstar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biedron Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Co myślicie o tym motorze?http://moto.allegro.pl/item334076975_ktm_l..._egs_igla_.htmlKtoś może go widział? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 bo xr 650r to tylko na hameryke klepany , obawiam sie ze biorac xr bys mial problemy z serwisowaniem i czesciami eksploatacyjnymi ze o jakis usterkach w razie W nie wspomne - tylko nowe graty na zamowienie. Ale na twoim miejscu wybral bym 620 SC - i jak bardzo boisz sie ze jest w zlym stanie , oddal moto na konkretny przeglad i wymienil co trzeba. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warstar Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 bo xr 650r to tylko na hameryke klepany , obawiam sie ze biorac xr bys mial problemy z serwisowaniem i czesciami eksploatacyjnymi ze o jakis usterkach w razie W nie wspomne - tylko nowe graty na zamowienie. Ale na twoim miejscu wybral bym 620 SC - i jak bardzo boisz sie ze jest w zlym stanie , oddal moto na konkretny przeglad i wymienil co trzeba. Zostane przy 690 jak bedzie bardzo zle to kupie w ciezki teren inny moto z serii EXC np 250tke typowo do zabawy- jak sie naucze na tyle jezdzic by mialo to sens. Wyprawy bardziej mnie ciagna niz katowanie na poligonie za wszelka cene :P Dzieki bardzo za wasze zaangazowanie w temat :wink: byc moze gdzies sie spotkamy w terenie ;) Mam zamiar pojezdzic troche sobie po kraju na zloty i zawody etc ;D Teraz tylko oponki musze zmienic , wstepnie AC10 Muszelki zaloze sadze. PS: Jeszcze raz dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Mam do was panowie takie pytanie. Chce sobie kupic motorek,kasa jaką dysponuje to max 2500zł. I teraz zaczynają sie komplikacje,niewiem czy kupic 4T czy 2T. Jesli kupie 125 2T boje sie ze niewrobie na paliwo. A znowu za 2500tys zł niekupie dobrego 4T. I co ja mam teraz zrobic? bardzo prosze o porade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzka Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Witajcie,Szukam obecnie motocykla dla siebie. Wybór padł na enduro-bo uważam, że to jest kwintesencja prawdziwego motocykla(oczywiście to tylko moje zdanie;D). Jestem początkująca ( pj.kat.A od listopada 2007) a to oznacza, że nie mam śmiałości do jadowitych 2t i pojemności powyżej 400ccm, więc celuję w 4T i pojemności 250, 350. Motocykl chcę wykorzystywać do codziennych dojazdów do pracy (w ruchu miejskim) i do rekreacyjnych porzejazdów po bezdrożach (bez zbędnych szaleństw, póki co). Chciałabym, aby motocykl był w miarę lekki tj.ok 170kg-180kg, choć przyznam, szczerze, że i ta waga mnie troszkę "przytłacza". Mam do dyspozycji max. 5000zł(w tym muszę zmieścić koszty rejestracji, OC,ew. transportu). A i jeszcze jedna ważna sprawa...nie jestem za wysoka(165cm wzrostu) i najlepiej gdyby istniała jeszcze możliwość obniżenia go choć trochę na sprężynach i wydłubaniu gąbki z siedzenia. Generalnie jak widać mam straszny problem, ale myślę, że w takim gronie znajdę jakieś podpowiedzi. Obecnie mam na oku NX 125 tylko pojemność wydaje mi się troszkę za mała i boję się, że bardzo szybko zacznie mi w mieście brakować mocy do choćby wyprzedzania. Cytuj <seryjna kolekcjonerka> Moja małpa wie jak naprawdę ze mną jestPatrzy w oczy tak, jakby znała mnie od latKiedy jest mi źle, opowiada różne dziwne historie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.