Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hehehee... wiadomo, że w terenie liczy sie każdy kilogram , ale zeby jeżdzić terenowym Ducati nie mam innego wyboru... może za kilka lat...? Kto wie, Ducati wypuści 1-cylindrówkę, o normalnej masie do terenu.....

 

Co 10 Motogodzin, to mniej więcej tyle o ja wymieniam w swoich motocyklach hehehehhehe, ale ja mam dostęp do taniego najwyższej jakości oleju niemotula.... hahahahhaha więc mam lepiej ;-)

Niestety, muszę Kolegów zmartwić, często sztuki zagraniczne są podpicowane, musicie je oglądać z każdej strony...by nie trafić na bubla... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehee... wiadomo, że w terenie liczy sie każdy kilogram , ale zeby jeżdzić terenowym Ducati nie mam innego wyboru... może za kilka lat...? Kto wie, Ducati wypuści 1-cylindrówkę, o normalnej masie do terenu.....

 

Co 10 Motogodzin, to mniej więcej tyle o ja wymieniam w swoich motocyklach hehehehhehe, ale ja mam dostęp do taniego najwyższej jakości oleju niemotula.... hahahahhaha więc mam lepiej ;-)

Niestety, muszę Kolegów zmartwić, często sztuki zagraniczne są podpicowane, musicie je oglądać z każdej strony...by nie trafić na bubla... ;-)

ducati to troche jak alfa - kupuje sie sercem ;) ja mam golfa w tdi :D co do serwisu dr-z 400E to olej+filtr co 5mh. co ile km wymieniasz olej? 10mh to jakies 300km, jak dla mnie. w XLR serwisowka mowi 3600km jak dobrze pamietam, ja robie co 1800. znajomy jest zdania, ze wiele enduro w niemczech nie bylo uzytkowanych zgodnie z przeznaczeniem, tj. bujali sie po drogach publicznych, a nie w terenie. kazdy moto trzeba obejzec 360*, zwlaszcza te maszyny, bo potrafia latac po pare metrow z kierownikiem, jak i bez :)

Forum nie służy do zdobywania wiedzy, informacje znajdź sobie w internecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ja liczyłem... 1 mth= 100 km czyli serwis oleju co 1000 km... a co do DRZ 400E to nie mam serwisówki....ale generalnie należy serwisować zgodnie z nią... hehehe...

1mh to mniej niz 100km. mam licznik rowerowy, ktory przy moim uzytkowaniu pokazuje srednia predkosc 36km/h z 3000 tysiecy przebiegu. to by bylo w moim przypadku srednio 1mh~= 36km. na moto jezdzonych szosowo bedzie to wiecej, ale nie 100km, zeby zrobic w 1mh 100km musialbys jezdzic ze srednia predkoscia 100km/h.

 

EDIT np. z serwisowek: crf450X olej co 1000km, crf450R olej co 15mh, tj. wg. mnie 15x30km = 450km ~500km

Edytowane przez emes321

Forum nie służy do zdobywania wiedzy, informacje znajdź sobie w internecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już szanownemu gronu głowy zawracam jaki to miał by być ładnie utrzymany motocykl, to mniej więcej taki jak na tych zdjęciach, a nawet więcej, bo tu to chyba plakiem czy smalcem namasowany :) ale zerknijcie proszę na wszystkie foty. Czegoś w najmniej takim stanie szukam.

Nawet nad tym się zastanawiam, mimo, że ciężki, mimo, że złom ;) to jednak przez las na działkę po marchewki bym dojechał :) Kawasaki sie nie boję. Lubię Kawę :)

https://www.otomoto.pl/oferta/kawasaki-klr-klr-650-kle-stan-kolekcjonerski-20-tys-km-pierwwszy-wlasciciel-a2-ID6zdu2p.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś pamiętał żeby zużyć całą puszkę plaku na nabłyszczenie motocykla. Szkoda tylko, że już nie pamiętał o smarowaniu łańcucha a opony takie, że strach na nich wyjechać ;) Daj mi obojętnie jaki motocykl i czas max 1 dzień a każdy sprzęt Ci tak wypicuję.

 

 

 

 

 

beemka to beemka. strzelam: cena czesci = masakra + ich dostepnosc drugi problem. masa g650 xchallange to 156kg na mokro - waga ciezka. DR-Z400 jest juz ciezka.

 

I tutaj kolego się bardzo mylisz. Jest dokładnie odwrotnie. Oryginalne części do BMW są w śmiesznych cenach, że nie opłaca się naprawiać na zamiennikach. Dostępne albo od ręki albo max po 3 dniach. Przykładowo uszczelka głowicy: zamiennik 85 zł, oryginał 110 zł. Za niektórymi częściami do japońców musiałem czekać 2 tygodnie a ceny często zamiennik razy 5.

Edytowane przez Qadrat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś pamiętał żeby zużyć całą puszkę plaku na nabłyszczenie motocykla. Szkoda tylko, że już nie pamiętał o smarowaniu łańcucha a opony takie, że strach na nich wyjechać ;) Daj mi obojętnie jaki motocykl i czas max 1 dzień a każdy sprzęt Ci tak wypicuję.

 

Tak oczywiście widać z kilometra, że wysmalcowany, ale widać też, że nie podziorany, nie porysowany, no przynajmniej na zdjęciach :)

O taki stan motocykla mi chodzi, wizualny, estetyczny i o ile w motorkach klasy 600 typu Yamaha TTR , Yamha XT 600, Honda XLR, Kawasaki KLR 650 łatwiej o sprzęta którego nie katowano na żwirowniach i bagnach to już niestety jak schodzę według swoich nowych :D założeń do motocykli lżejszych to tu już posucha :( i prawie bez szans na motorki estetycznie ładnie utrzymane, bo przecież w ogromnej populacji orały łąki i pastwiska.

Takiego jak w linku poniżej brał by i się cieszył jak guupi. Kawasaki lekki, piękny, silnik 30 KM do tej masy dla mnie by wystarczył tylko gdzie to kupić :(

Luknijcie proszę z przewinięciem stronki do dołu, cudo :)

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_kl250_super_sherpa%2009.htm

a niech by nawet taki starszy w pedalskim malowaniu to dam radę

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_klr250%2005.htm

 

a opony takie, że strach na nich wyjechać ;) Daj mi obojętnie jaki motocykl i czas max 1 dzień a każdy sprzęt Ci tak wypicuję.

 

Opony są z roku produkcji motocykla wiec oryginał na maxa :D moto wyciągniete zakurzone z włoskiej stodoły za góra 1000 Euro i tak się ten byyyznes kreci

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już szanownemu gronu głowy zawracam jaki to miał by być ładnie utrzymany motocykl, to mniej więcej taki jak na tych zdjęciach, a nawet więcej, bo tu to chyba plakiem czy smalcem namasowany :) ale zerknijcie proszę na wszystkie foty. Czegoś w najmniej takim stanie szukam.

Nawet nad tym się zastanawiam, mimo, że ciężki, mimo, że złom ;) to jednak przez las na działkę po marchewki bym dojechał :) Kawasaki sie nie boję. Lubię Kawę :)

https://www.otomoto.pl/oferta/kawasaki-klr-klr-650-kle-stan-kolekcjonerski-20-tys-km-pierwwszy-wlasciciel-a2-ID6zdu2p.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8

ostro odpicowany. takze handlarz wiedzacy jak robic zdjecia. duzo po nich nie powiesz, bo nie pokazal ciekawszych ujec. trzeba obejzec, ale to na dzialalnosc sprzedawany, wiec mozesz o gwarancji pogadac. ogolnie czytalem o tym modelu - dla mnie za ciezki i za duza pojemnosc. polecany jako tanszy dualsport. jak wpiszesz w gogolach best dualsport bikes czesto sie pojawia. dla mnie to bardziej offroadowy turystyk.

 

Ktoś pamiętał żeby zużyć całą puszkę plaku na nabłyszczenie motocykla. Szkoda tylko, że już nie pamiętał o smarowaniu łańcucha a opony takie, że strach na nich wyjechać ;) Daj mi obojętnie jaki motocykl i czas max 1 dzień a każdy sprzęt Ci tak wypicuję.

 

 

 

 

I tutaj kolego się bardzo mylisz. Jest dokładnie odwrotnie. Oryginalne części do BMW są w śmiesznych cenach, że nie opłaca się naprawiać na zamiennikach. Dostępne albo od ręki albo max po 3 dniach. Przykładowo uszczelka głowicy: zamiennik 85 zł, oryginał 110 zł. Za niektórymi częściami do japońców musiałem czekać 2 tygodnie a ceny często zamiennik razy 5.

No nie wiem. nie czekalem na czesci do Hondy dluzej jak tydzien, a moto z 99r. ogolnie nie ufam aso bmw, bo we Wroclawiu nie maja dobrej marki. ludzie auta robia w niezaleznym serwisie i omijaja ASO. boksery nie sa najlepsze w teren wg mnie. niski srodek ciezkosci, ale gdzie za*eb*c glowica niefajnie. bmw to raczej soft enduro w strone turystyki offroadowej. motorki to japonskie, a inne kupuje sie sercem ;) dukaty, beemki, mv augusta :D ktma, czy huska tez bym sie nie pchal. moj top3 to crf450x > xr400r > wr250r.

Forum nie służy do zdobywania wiedzy, informacje znajdź sobie w internecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że kolega to już się prawie doktoryzuje w temacie :) dzięki za podpowiedź.. Jest tam Huska TE 250 to też motor z kręgu zainteresowań. U mnie tam czy Huska czy kawa, czy KTM to się nie będzie psuć, bo mało jeżdżenia. Ze 20-30 razy w roku przejadę się po 20-25 km. Nazbiera się tego max 1000 km rocznie, oby. Na obecnej GSR-ce robię 1500-2000 km rocznie, a tu kilometry przecież szybciej lecą :D Od nowości naliczniku jest 12 tys km w GSRce, takie niedzielne jeżdżenie :) Moja GSR wygląda jakby tydzień temu z salonu wyjechała. ma wszystko w oryginale poza oponami które po 10 tys przebiegu wymieniłem, bo batlaxy BT 14 już sie do niczego nie nadawały.

DRZ 450, czy 400 KTM 450 niech by nawet, ale cholera to wszystko po obdzierane na wszystkie strony, a budżet 12 tys no max 15 tys zł

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak oczywiście widać z kilometra, że wysmalcowany, ale widać też, że nie podziorany, nie porysowany, no przynajmniej na zdjęciach :)

O taki stan motocykla mi chodzi, wizualny, estetyczny i o ile w motorkach klasy 600 typu Yamaha TTR , Yamha XT 600, Honda XLR, Kawasaki KLR 650 łatwiej o sprzęta którego nie katowano na żwirowniach i bagnach to już niestety jak schodzę według swoich nowych :D założeń do motocykli lżejszych to tu już posucha :( i prawie bez szans na motorki estetycznie ładnie utrzymane, bo przecież w ogromnej populacji orały łąki i pastwiska.

Takiego jak w linku poniżej brał by i się cieszył jak guupi. Kawasaki lekki, piękny, silnik 30 KM do tej masy dla mnie by wystarczył tylko gdzie to kupić :(

Luknijcie proszę z przewinięciem stronki do dołu, cudo :)

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_kl250_super_sherpa%2009.htm

a niech by nawet taki starszy w pedalskim malowaniu to dam radę

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_klr250%2005.htm

 

Opony są z roku produkcji motocykla wiec oryginał na maxa :D moto wyciągniete zakurzone z włoskiej stodoły za góra 1000 Euro i tak się ten byyyznes kreci

wygladem sie nie kieruj, jak chcesz kupic mniejszy moto. one sa stworzone do katu, byle serwisowac na biezaco. plastiki sobie kupisz jak beda pic w oczy. na 24mx.pl masz pelny wybor. https://www.24mx.pl/search/result?q=plastiki&s=plastiki#?pl&t=1

Forum nie służy do zdobywania wiedzy, informacje znajdź sobie w internecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba zostaje budżet podnieść, albo na działalność kupić nówkę, ale te bączki nawet 250 cm to drogie w ujjj. Droższe od dużych 600cm motocykli drogowych. masakra jakaś ;( Tylko spokój może uratować :D

Przeglądaj proszę te niemieckie oferty, stronki przy okazji pode mnie :) zawsze to bliżej niż na Sycylię :)

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba zostaje budżet podnieść, albo na działalność kupić nówkę, ale te bączki nawet 250 cm to drogie w ujjj. Droższe od dużych 600cm motocykli drogowych. masakra jakaś ;( Tylko spokój może uratować :D

Przeglądaj proszę te niemieckie oferty, stronki przy okazji pode mnie :) zawsze to bliżej niż na Sycylię :)

 

 

Chyba zostaje budżet podnieść, albo na działalność kupić nówkę, ale te bączki nawet 250 cm to drogie w ujjj. Droższe od dużych 600cm motocykli drogowych. masakra jakaś ;( Tylko spokój może uratować :D

Przeglądaj proszę te niemieckie oferty, stronki przy okazji pode mnie :) zawsze to bliżej niż na Sycylię :)

zastanow sie nad kolegi honda xr650r jak chcesz takiego duzego. podpytam sie czy jeszcze ja ma i co z nia jest, ale z tego co wiem to ok. chcial 13.5k, wyglada elegancko ;) 250 masz honde crf250L w salonie we Wroclawiu i nie tylko, nowka za 19k. https://allegro.pl/kategoria/cross-enduro-nowe-251185?string=crf%20250l&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-aut-1-5-1003

Edytowane przez emes321

Forum nie służy do zdobywania wiedzy, informacje znajdź sobie w internecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Co 10 Motogodzin, to mniej więcej tyle o ja wymieniam w swoich motocyklach hehehehhehe, ale ja mam dostęp do taniego najwyższej jakości oleju niemotula.... hahahahhaha więc mam lepiej ;-)

 

Czyli na jedynie słuszny olej AGIP czy jeszcze coś innego, bo akurat moja Suka to najlepiej gada na Motulu full syntetyku, co to niby syntetykiem jest a i tak robiony w technologi HC. Przetestowałem różne w moto poza Agipem, ale w autach, kozacki olej był

 

 

 

zastanow sie nad kolegi honda xr650r jak chcesz takiego duzego. podpytam sie czy jeszcze ja ma i co z nia jest, ale z tego co wiem to ok. chcial 13.5k, wyglada elegancko ;) 250 masz honde crf250L w salonie we Wroclawiu i nie tylko, nowka za 19k. https://allegro.pl/kategoria/cross-enduro-nowe-251185?string=crf%20250l&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-aut-1-5-1003

Ta mała CRFka ma raptem 24 koniki morskie co to z chin przypłynęły morzem chińskim, a do tego ciężka w ujjj w relacji do mocy.

Znam gościa który ma XLR 650 R jak nóweczka, jakby z salonu by rok temu wyjechała,nie handlarz, pasjonat, ale woła 15.500zł za moto z 2002 roku. Przysłał mi sporo porządnych fotek tego co bym chciałem zobaczyć. Trochę strach bo maszyna raz, że mocna, nie lekka i co najgorsze to ncholera nie ma elektrycznego startera :(

 

ps.

podrzuć namiar do tej Hondy kolegi , ma tylko kopniak, czy elektryk starter ?

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...