Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie, KTM sx 450 przebieg liczy w mth czy w kilometrach? Bo mam możliwość kupić takiego na kółkach SM, ale nie wiem czy nie jest on zbyt wymagająćy serwisowo.

 

Wybacz że zapytam ale po co Ci sm bez możliwości rejestracji?

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co rejestracja w SM?

 

A np. po to żeby na ulicę wjechać? Ja np. mam zarejestrowany sprzęt i sobie chwalę taką możliwość... No faktycznie chyba że tylko ciśnięcie po torze i dojazdy z przyczepką...

 

 

Zawsze można zmienić koła i masz motocykl w teren, a który to rok tego SX'a?

 

Obawiam się że same koła to zdecydowanie za mało. Sam miałem loty żeby mieć dwa sety i sobie przekręcać ale jak to przekalkulowałem to kompletni się to nie opłaca.

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się że same koła to zdecydowanie za mało. Sam miałem loty żeby mieć dwa sety i sobie przekręcać ale jak to przekalkulowałem to kompletni się to nie opłaca.

Pytanie tylko po co kolega chce go kupić, czy żeby mieć SM czy crossa? A co do samych kół to wiem że to za mało, zależy czy tam są same koła SM czy już jest więcej ingerencji pod ulicę. Bo jak same koła to na pewno ktoś by mu dał brudasy w zamian za 17-tki i ma crossa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"KTM 450 sx z szesciostopniowa skrzynia biegow.Rocznik to 2003,posiadający rozrusznik elektryczny.Odpala z kopii i z rozrusznika od strzala czy jest zimny czy cieply.
W wielkiej brytani został on zarejestrowany i ubezpieczony.Zmieniono wszystko co możliwe aby uzyskać wersję exc.Caly kit homologacyjny czyli swiatla,kierunki,ładowanie akumulatora itp.Jest zarejestrowany i ubezpieczony,posiada kartę pojazdu.
Co do remontu to tak:wymieniłem w nim Walek rozrządu,nowe oryginalne zawory,łańcuszek rozrządu iwisa wraz ze slizgami.Tlok,korba,ogólnie cylinder w bardzo dobrej kondycji.Posiadam zdjęcia z remontu,stare czesci i faktury.Sprzedaje tylko i wyłącznie ze przesiadam się na scigacza.Klocki w bardzo dobrym stanie.Do wymiany opona przod i linka gazu,jest troche postrzepiona.Wez kogo chcesz,nie mam nic do ukrycia."

 

Chcę mieć SM do zwykłej jazdy miejskiej, czasem po leśnych dróżkach i w końcu chciałbym nauczyć się jazdy z kołem celującym w niebo. Ot taki generator banana twarzowego ma to być, z zastrzeżeniem łagodnego traktowania portfela bo nie uśmiecha mi się co sezon robić kapitalki.

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli da radę nim legalnie się poruszać po drogach i chcesz go to odpowiedź jest tylko jedna ;) Te silniki są w miarę proste i wytrzymałe jak na wyczynowe sprzęty. A kiedy był ten remont?

Edytowane przez mort3n
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chciałbym coś co nie będzie wymagało wielkiego serwisu, a EXC/SX zawsze kojarzyły mi się z dość ostrymi sprzętami i nie wiem czy aż tyle mi potrzeba :)

Tego sx"a kolo wycenił na 10.5kzł

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A np. po to żeby na ulicę wjechać? Ja np. mam zarejestrowany sprzęt i sobie chwalę taką możliwość... No faktycznie chyba że tylko ciśnięcie po torze i dojazdy z przyczepką...

 

Ale ty masz raczej taki przyciężkawe soft sm. 450 szkoda na ulicę. Po prostu to się kosztowo nie kalkuluje. Jak już to szukaj 525, one są bardzo wytrzymałe jak na wyczyn, spokojnie 200 a nawet 300 godzin bez remontu przelatają przy lajtowej jeździe.

 

A i te starsze roczniki ktm 450 są ponoć dosyć słabawe w porównaniu do konkurencji.

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie problem jest w tym, że w ogóle nie ma pojęcia o moto od pomarańczowych. A chciałbym takiego niezbyt wymagającego SM, wyższa bezobsługowosć może być okupiona nawet większą masą, bo nie mam w planie nim skakać czy gonić w teren.

 

 

Odkryłem że Huski 610 sm można znaleźć w moim budżecie, i one ponoć też nie wymagają zbyt wiele.

http://olx.pl/oferta/husqvarna-610sm-CID5-IDcppZr.html#a1ca99b5e3

Edytowane przez fincher

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie też nie do pomyślenia ale ludzie tyle latają i nic się dzieje. U siebie w crf robię tłok co 40godzin i duży remont co 100, i w sumie trochę żałuję, że nie mam 525 bo ponoć traktor ale na wymianach idzie sporo zaoszczędzić.

 

Co do huski to ja miałem złe doświadczenia z tą marką. Lepiej chyba LC4 brać, które będzie trochę mocniejsze (minus, ze ma straszne wibracje, które np. u mnie w crf prawie nie występują).

 

Osobiście jeśli miałbym brać bezobsługowe sm na ulicę to z tańszych xr650r a z droższych ktm 690.

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xr 650R jest bezobsługowa i napierdala jak dobra kapela metalowa , tylko jest ciut przyciężka , geometria nie ta co 450 i zawias i hamulce zatrzymały się w latach 90, ale pierdolnięcie ma straszne i przy tym oprócz oleju co 1000km nic nie robisz tylko że 10 to minmum co trzeba położyć a na SM myślę że 13 i więcej...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i to jest właśnie problem, nawet na olxie mało ich jest. A i ceny trzymaja na ja moto w takim wieku.

http://olx.pl/oferta/honda-xr-650-r-supermoto-CID5-IDclZM1.html#cd55d58e73

http://olx.pl/oferta/honda-xr-650-CID5-IDaMi1P.html#cd55d58e73

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...