Ameru Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 (edytowane) Witam, mam zamiar kupić sobie motor którym będę latał głównie w terenie, tak do 6 tyś, ale nie wiem jaki wybrać zastanawiam się nad: Honda XR 600, Honda XL 600, Yamaha TTR 600, KTM 600-620, tyle że nie wiem jakie roczniki i jakie modele tych motorków bo, sporo ich jest i chciałbym poznać wasze opinie na ich temat. Poszukuję motocykla w miarę lekkiego max 145kg, takiego abym przy wzroście 176cm zdołał na niego wsiąść, jeszcze aby był prosty w naprawie i wytrzymały + palił max 8l przy lajtowym śmiganiu w terenie, no i jeszcze aby kapitalny remont silnika bez opłacania mechanika kosztował z 1,5k, bo chciałbym go kupić za niekoniecznie 6k tylko np za 4,5k uszkodzonego/dobrego, rozkręcić go sprawdzić czy wszystko jest dobrze/naprawić, w razie potrzeby wymienić zużyte części i za 6k śmigać tym motorkiem. Pozdrawiam Edytowane 1 Maja 2015 przez Ameru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 To co wymieniłeś to jak na teren są sprzęty ciężkie. Na leśne dukty, szutry - ok. Na coś więcej, mordęga. Zastanów się DOBRZE gdzie tak na prawdę planujesz jeździć. Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 no i jeszcze aby kapitalny remont silnika bez opłacania mechanika kosztował z 1,5k, Takie nie istnieją, licz 3,5-7tys. zł za kapitałkę silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ameru Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 To co wymieniłeś to jak na teren są sprzęty ciężkie. Na leśne dukty, szutry - ok. Na coś więcej, mordęga. Zastanów się DOBRZE gdzie tak na prawdę planujesz jeździć. Wiem, ale za tą kasę +/- 6k nie kupię nic lżejszego, i z +40km, chyba te KTM LC4 i Honda XR, jest w miarę lekka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 xr 600 jest ciężka w teren ???!!! ona ma 121 kg na sucho ( po lificie ) i 119 z bębnem na sucho :D na żwirownie , wykopy , szutry , umiarkowany las w sam raz -bardziej boli brak elektrycznego rozrusznika niż waga, dla mnie ta jest ok....... zawias ma do dupy niestety , ale czasem na allegro jest coś z fajnym swapem ( kiedyś była np w przodem wp od lc4 ) mocy jest w pytę zajebiście do enduro oddawanej ( szatański dół i środek , trochę zadyszka u góry ) do tego jest dosyć twarda, moim zdaniem najlepszy sprzęt w umiarkowany off do 6kpln .... xr 600 nie nadaje się w góry tam rządzi 2t i tam do 6kpln wolałbym 2t exc , ale znowusz w umiarkowanym terenie połyka exc 200 czy 125 , w piaskownicy też...... mnie piec w xr kosztował 2500 samemu robiąc a nie ruszałem w zasadzie głowicy i sprzęgła więc za 1500 nie ma szans Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ameru Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Czyli najlepszym wyborem będzie XR600, ale który rocznik lub model, a na kole idzie tym polatać czy nie bardzo?. Ja latam w terenie: głownie pola, łąki, drogi polne itd, czasami wybieram się do lasu i tam właśnie potrzeba mi czegoś lekkiego, bo jak motocykl jest do wahacza w błocie to ciężko go wydostać. A jak tam u niego z dostępem części i awaryjnością, czy koszty naprawy są porównywalne z XT 600/ DR 600/650/ KLR 650, kumpel ma XT i za wymianę tłoka + cylindra i sworznia + pierścienie, wyszło mu 230zł. Wszystko sam robił i kupił używane części, tylko pierścienie były nowe bo koleś tam miał kupione, ale nigdy nie zamontował do motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 (edytowane) Wiem, ale za tą kasę +/- 6k nie kupię nic lżejszego, i z +40km, chyba te KTM LC4 i Honda XR, jest w miarę lekka. LC4 nie jest lekkie.Zalany płynami to jest jakieś 150-160kg. 4t trudno za te pieniądze kupić, ale nie wiele Ci brakuje, jak dorzucisz 1-2k to na pewno coś znajdziesz. Chociażby WRkę... Każde 10kg w terenie to bardzo bardzo dużo. Edytowane 2 Maja 2015 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 a na kole idzie tym polatać czy nie bardzo? ja nie umiem ale problemu nie ma , poderwać łatwo , ten motocykl był stworzony do rajdów pustynnych gdzie na kole pokonuje się sporo przeszkód w piachu i generalnie jest bardzo chętny do gumowania , mocy mu nie brakuje......... A jak tam u niego z dostępem części i awaryjnością, czy koszty naprawy są porównywalne z XT 600/ DR 600/650/ KLR 650, kumpel ma XT i za wymianę tłoka + cylindra i sworznia + pierścienie, wyszło mu 230zł. Wszystko sam robił i kupił używane części, tylko pierścienie były nowe bo koleś tam miał kupione, ale nigdy nie zamontował do motocykla. 230 zł ??!!!! przecież to w dt 125 jest drożej....... sam tłok tkrj 350 zł do xr kosztuje , tyle samo co do xt czy dr.... sory ale używany tłok to jak używany kondom -na upartego można użyć ja bym nie użył :D ale który rocznik lub model, ja preferowałbym do 91 ze względu na beben z tyłu bo nie cierpie tarczowych hamulców w offroadzie same z nimi problemy a bęben w teren jest wystarczający moim zdaniem..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ameru Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 A przy zakupie tej Hondy XR to do czego przykuć szczególną uwagę, co jest najbardziej awaryjne?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evocatus Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Koleś ile masz lat ? że zadajesz takie pytania ?Mam 16 lat,w czym problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 LC4 620 SC wazy 122 na sucho ,co po zatankowaniu i zalaniu plynami da ok 135 kg, wiec nie wiem co to za brednia ze wazy 160 kg.. chyba ze wersja 640 SM bo one sa faktycznie ciezkie . WR za 6 kola ?? chyba ze na wystawe, bo nie pojezdzi to za dlugo... XR na tor sie nie nada , tak jak i kazda inna 600 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) LC4 620 SC wazy 122 na sucho ,co po zatankowaniu i zalaniu plynami da ok 135 kg, wiec nie wiem co to za brednia ze wazy 160 kg.. chyba ze wersja 640 SM bo one sa faktycznie ciezkie . Ekhem, LC4 620 SC to chyba najlżejsza wersja LC4, odchudzona jak tylko się da, do tego z bakiem mniejszym jak 10l. Tak więc do twoich 122kg dodaj 9l paliwa + płyny i wyjdzie prawie 135(?)kg. Wersję crossową pozbawioną elektryki pomiajm - ta byłaby jeszcze lżejsza ale chyba nie o to tutaj chodzi Natomiast wersja EGS waży na sucho 135kg i posiada zbiornik paliwa około 20l. Tak więc 135kg + paliwo i płyny to będzie około 160kg Mam nadzieję że już wiesz jakie to brednie wypisuję ;) A co do samych LC4 to pewno by można na temat ich wersji napisać ze trzy książki... WR za 6 kola ?? chyba ze na wystawe, bo nie pojezdzi to za dlugo... 4t trudno za te pieniądze kupić, ale nie wiele Ci brakuje, jak dorzucisz 1-2k to na pewno coś znajdziesz. Chociażby WRkę... 6+2=8 Za tyle znajdzie. 6+1=7 Za tyle może znajdzie. ;) Edytowane 5 Maja 2015 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 wedle manuala 620 GS wazy 132 z 12 L bakiem + plynami w 150 kg sie zmiescisz , do 122 dodaj 9 paliwa + 1.2 L plynu w chlodnicy + 1 L oleju w lagach - nie wiem ile wazy litr oleju i litr benzyny ale watpie aby wiecej jak 2 kilo za litr plynu . Stara WR z pierwszego tloczenia ..to jak granat bez zawleczki , dopiero od 426 bylo wzglednie . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Nie no kupowac wr400 dzis to samobojstwo przeciez ten motocykl mial wad fabrycznych na 90 stronicowa ksiazke w zyciu za 2k tego nie wyremontuje ( 2k to kosztuje do niej glowica a wada fabryczna bylo ich pekanie ) jak do tych wad fabrycznych dorzucisz druciarnie ( dzis te motocykle eksploatuje glownie plebs na selektolu i trytytkach ) to moze byc ze za 5k jejcnie doprowadzi do jazdy .....w 426 od zaufanej osoby mozna sie jeszcze pchac ale 400 ?w zyciutam samo padanie swiec cie wykonczy psychicznie i finansowo Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TTyka600 Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 (edytowane) http://allegro.pl/ktm-525-exc-i5306711106.htmlPanowie co na temat kata z tego roku powiecie ?? warto Myśle jeszze nad wr 450 z 2008 roku Edytowane 8 Maja 2015 przez TTyka600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.