michoa Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 zeby to tak kazda zlotówka wsadzona w moto podnosila jego wartosc chocby o 50gr :icon_mrgreen: to by nam się od bogactwa w dupie poprzewracało -:D a tak na powaznie zmiana z 600r na 650r moim zdaniem bez sensu, trzeba dołozyc przynajmniej 2 albo i 3x tyle co za 600 a jedyny plus to trochę więcej mocy ktorą i tak ciężko wykorzystac bo zawias taki se, lc4 przynajmniej tańszy i zawias w miarę, częsci więcej/taniej, topornosc podobna albo i jeszcze gorsza, zresztą bylo to nieraz przerabiane :icon_mrgreen: no nie do końca.......raz że zawias 650r a 600 to niebo a ziemia 650r jechałem krótko ale przodu 600 z przodem 650r nie ma co porównywać nawet, tył w 600 jest akceptowalny , i chyba za słabo jeżdżę żeby ocenić czy 650r ma lepszy........ta co jechałem to koleś regulacji zawiasu podobnie jak ja w drz nie ogarniał kompletnie czym kręcić i jak kręcić , mówi zrobił nastawy fabryczne z serwisówki i tyle......w 600 przód jest za miękki i tyle..... no a wojny lc4 vs honda to już nie rozgrzebujemy :D Sam rozglądam się za dt 125, ważne by moto było odblokowane do pełnej mocy, jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat tego moto, zajrzyj na forum yamaha dt, jest nawet temat, na co zwracać uwagę przy zakupie, nie patrz na rocznik tyko stan motocykla ! ja osobiście wolałbym egzemplarz zablokowany.......zablokowana ma chyba 12KM i kręci maksymalnie do 8 tys obr, blokady są proste do zdjęcia a jeśli są to -prawdopodobnie moto faktycznie jeżdżony przez emeryta do kościoła (zablokowana ma osiągi jak 125 4t )-zablokowana jest bardzie idotoodporna-nie idzie jej ostro pałować na zimnym, jest praktycznie nie do przegrzania, --każdy podzespół się wolniej zużywa mniejsza więc szansa że będzie zajechany ..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed4000 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Witajcie. Borykam się z takim problemem: szukam jakiegoś soft enduro który nie ważył by strasznie dużo. Motocykl ma być maksymalnie kilkuletni. Znalazłem fajną honde xr650l , suzuki dr650se który czasem w naszym kraju można trafić oraz ktm 690 enduro.Suzuki oraz te nowe modele hondy xr są chłodzone powietrzem i boję się o przegrzewanie przy jeździe w terenie. Potrzebuje jakiejś porady. Pomógł by ktoś w wyborze? Dodam ze jeździłem już podobnymi softami tylko starszymi jak xl600. Większość czasu chciał bym spędzać w terenie jeśli chodzi o asfalt to w grę wchodzą długie wyprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 (edytowane) 690 bym odpuscil szczegolnie te z pierwszych lat klepania, bo to zupelnie nowy motocykl z masa bledow lat mlodzienczych , lepiej szukac 640 z konca lat klepania ( zdaje sie ze do 2007 albo 2008), a jak soft to wersja Adventure byla by jak znalazl . Przy skokojnej jezdzie chlodzenie wystarczy w wiatrolapie , Honda robi dobre sprawdzone siilniki , a DR wiadomo - Duzo Roboty :D A i jeszcze polecam XR 650R - moze nie paru letnie, a zazwyczaj ok 10 latki i wiecej , ale poza zawieszeniem i niska kierownica, to bardzo fajne i trwale sprzety. Edytowane 21 Listopada 2013 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed4000 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Skoro w dr - ce dużo roboty to zostaje mi tylko xr650l no i ten ktm 690. Naprawdę z tym ktmem takie problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 (edytowane) moze az takie nie , ale po zakupie trzeba pare zeczy zrobic/sprawdzic aby nie bylo niespodzianki w trasie a i tak czasem cos sie stanie czego nie byles w stanie przewidziec. http://advrider.pl/viewtopic.php?f=5&t=3255 tu masz caly temat o 690 Dr tez mozna brac pod uwage ze wzgledu na swiezy rocznik powina byc jeszcze zdrowa , ale zawieszenie w teren to tylko do spacerkow po lesie. Edytowane 22 Listopada 2013 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed4000 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Powoli ukierunkowuje swój zakup na xr650l. Miał ktoś może z takim sprzętem do czynienia? Jak jest z tym chłodzeniem? Na stronie producenta wyczytałem nie wiem czy dobrze gdyż słabo u mnie z angielskim że jego rama robi jako zbiornik oleju który się schładza. Jeżeli dobrze zrozumiałem to ma coś w stylu chłodzenia olejowego prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 tak , sucha miska - cos tam moze i daje :) , ale jak nie dopilnujesz oleju to i tak nie pomoze Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 normalny obieg oleju w wiatrołapie 4T -chłodnicy oleju to ona nie ma więc ten olej średnio ją chłodzi , no wiadomo siłą rzeczy ciepło odbiera ale w korku czy na pustyni to można ją zagotować bez problemu :D moja xr co ciekawe wolniej się grzeje jak np jeżdżę na średnich/wysokich obrotach na 2 po piaskownicy niż jak np bardzo wolno i delikatnie jeżdżę po mieście często stając na światłach :D w piaskownicy olej się koło 100 stopni ustabilizuje (fakt że nie ładuje w palnik do końca non stop i w sumie jeźdźę wolniej szybciej ale coś tam jadę ) , chwile dasz odsapnąć i spada a w mieście jak jeździsz na niskich obrotach co chwila stoisz to raz mi pod 110 podeszło myślałem że na czerwonym wyrwię żeby ją wystudzić zanim remont pójdzie się seksić :D sucha miska Rychu nie jest po to żeby jeździć bez oleju -jest z grubsza po to żebyś mógł na gumie latać na woli :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed4000 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Cholera to poważnie z tym grzaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 (edytowane) Powoli ukierunkowuje swój zakup na xr650l. Miał ktoś może z takim sprzętem do czynienia? Jak jest z tym chłodzeniem? skoro jezdziłeś na xl600 to jest to bardzo podobne moto, nie wiem na której latałeś na xl z rozrusznikiem czy bez, ale róznice są bardzo niewielkie, zarówno w silniku jak i w zawiasie/nadwoziu, bardzo dobre motocykle ale xr650l ma już 23lata, więc sam się domyśl jak wypada na tle konstrukcji 2-3letnich...z dr650se jest podobnie chłodzeniem się nie przejmuj, są bardzo odporne na przegrzanie o ile zachowa się zdrowy rozsądek, gdyby to chlodzenie było problemem to nie klepaliby tego 30 lat sucha miska Rychu nie jest po to żeby jeździć bez oleju -jest z grubsza po to żebyś mógł na gumie latać na woli :D zbiornik w układzie z suchą miską może miec pojemnosc zarówno 300ml jak i 10l, pompa sama sobie z niego pobiera olej, więc poniekąd można jezdzic grubo ponizej wymagancyh 2l, oczywiście na dłuższą metę padnie wałek i korba, ale to o czym mowa jak w drkach z mokrą miską padają nagminnie wałki nawet gdy moto jezdzone turystcznie i serwisowane sumiennie...ja kiedys tak katowałem xl ze dolewalem oleju gdy przestawała dymic i zaczynała skrzypiec i to dobry sezon...po rozbiórce okazalo się ze wałek jest tylko minimalnie podjechany a dzwigienki są cacy poza jedn ą kwadratową, która była nieorginalna, Edytowane 22 Listopada 2013 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 aby do 120 doszlo , to juz musisz ostro ja cisnac - zreszta miales XL wiec jak jjanik pisze , to ta sam konstrukcja , wiec wiesz czego sie spodziewac. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 xl600lm przestali produkowac w 88r a xr650l zaczęli chyba w 89 cz 90tym i nie zmienili niczego do dziś...więc to takie "nowe stare" moto dla nie wymagających zbyt wiele i oczekujących taniej eksploatacji ostatnio przyjechał do nas typ na imprezę enduro, przy wódce wylewal żale na ktma 690 enduro r, walczył z nim długo, a to czujnik tego a to tamtego, a to przepustnica itd, raz naprawili w ramach gwarancji raz chcieli kasę itp itd a moto bardzo mu pasowalo, no ale niestety, w końcu się zbulwersowal i kupił exc 300 z 12 roku i śmiga, byc moze nowsze 690tki są lepsze, z tego co wiem istnieje tez nowa husqvarna terra, moze to złoty srodek miedzy katem a xr i dr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed4000 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Myślałem że miedzy xl600 a xr650l jest duży przeskok technologiczny... Ktm właśnie ma to do siebie ze często można trafić opinie o jego awaryjności. Jeszcze wracając do chłodzenia xr jestem ciekaw dlaczego jak już mieli chłodzenie LC znowu postawili na AC :huh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 generalnie xr 650L jest tylko na rynek usa robiona od 30 lat - to dosc specyficzny rynek , tak samo jak xr 250 tylko na rynek ameryki poludniowej . Co do Xr 650R, ponoc nie spelniala norm ekologicznych i halasu...dziwne to bo katalizator i 10 kilogramowy tlumik wyciszyl by nawet serie z CKM-a, a spalinami mozna by oddychac :). Obecnie producenci odchodza od rasowych duali i robia albo soft , albo hard. Nie wiem dlaczego uparles sie na kilku letnie moto ? lepiej poczciwy sprawdzony 10 latek w idealnym stanie, niz nowoczesne plastikowe enduro, Kiedys gadalem z gosciem co z lc4 625 sxc, na nowke 690 sie przesiadl i tez marudzil ze 690 to kupa i ze zaluje. Ja bym na twoim miejscu szukal LC4 640 Adventure z konca lat klepania ( dwie tracze z przodu) , albo bral ta XR 650L - nic ciekawszego nie znajdziesz z singli , chyba ze masz kase na LC8 950 SE :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed4000 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Czy przesiadając się z xl600 na xr650l poczuję różnicę w wadze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.