warn Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Zanim kupiłem pierwsze DRZ oglądałem dwa husabergi, obydwa były chyba ok, jechały lepiej niż ta wersja E DRZki ale nie kupiłem bo właśnie różnie o nich czytałem. A też te informacje które wyczytałem nie wiem czy rzetelne więc w końcu odpuściłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Poszukaj dobrze to znajdziesz EXC 520, dołożysz trochę, wyrobisz go i będziesz miał fajny sprzęt. Nic innego mi o głowy nie przychodzi bo żadne WR 426 lepiej od DRZ nie będzie jechało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 warto kupic inne moto chocby dla samej frajdy testowania nowego sprzętu, przy amatorskiej jezdzie te wszystkie hard-enduraki nie różnią się jakos strasznie, jak dla mnie w drz e kuleje trochę rozkład mas i zawias ale za to jest dosc mocny i odporny silnik, yamaha wr450 wydaje mi się mała i nie ma takiego jebnięcia z dołu jak exc 520 no i silnik jest bardzo skomplikowany i co za tym idzie drogi w remoncie, w kacie irytujące są odgłosy silnika i ceny zakupu ładneego egzemplarza, póki co najfajniejszy wydaje mi się husaberg bo ma równie dobry zawias co exc 525 a jest wyczuwalnie lzejszy i ma fajne bajery oraz jest tani ale nie miałem jeszcze okazji pożadnie potestowac bo znowu sniegu doje...., mam na mysli motorki 4T z roczników 2002-2006, w kwocie 10-12K, są jeszcze husqi TE, u nas zupełnie niepopularne i rózne egzotyki typu crf-x, beta, sherco, gas-gas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 (edytowane) Właśnie tak czytam czytam i kat 520 wazy podobno 112 kg DRZ w wersji E 119 wiec właściwie waga ta sama ale co do mocy jaką dysponuje kat to nie mogę znaleźć i co gorsze na takim kacie nigdy nie jeździłem przyznam że nad WR tez myślałem. Ale znowu minus tego taki że eksploatacja chyba najtańsza w DRZ, nie wiem jak z katem i WRka może ktoś coś podpowiedzieć? Bo wydaje mi się że chyba utrzymanie tych trzech motocykli będzie się miało podobnie? Jeśli w WR dupę trzyma się nisko to by mi pasowało bo mam 177cm a nie 200 :blush: Edytowane 8 Marca 2013 przez warn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Moc jest wystarczająca w kazdym z tych moto, czy to będzie 45 czy 55KM to w terenie trzeba dobrego kozaka zeby tym jechac ile fabryka dała, no chyba ze ktos jezdzi po sciernisku.WR nie jest niska, ale ma jak dla mnie dziwnie ułożone podnóżki względem siedzenia i kierownicy, mam 182cm i dziwnie mi sie na tym jezdziło, jak wsiadłem na kata czy husa to od razu mi podpasował, ale to są tylko subiektywne odczucia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 No to cóż zostanie mi polować na EXC 520,525, WR450 albo DRZ w wersji E, myślicie że coś jeszcze można by dorzucić? Koszty utrzymania EXC będą dużo większe niż DRZ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Niestety nie mogę edytować, ale tak jeszcze zapytam czy warto patrzeć za LC4 po 2000r? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Koszty utrzymania EXC będą dużo większe niż DRZ?w drz rzadziej zmienia się olej, reszta będzie wygląda podobnie, oczywiście wszystko zalezy od tego jak moto było wcześniej traktowaneczy warto patrzeć za LC4 po 2000r?a co to znaczy "warto"? i które lc4 bo są przeróżne wersje? najpopularniejsza 640 ednuro waży ok 30kg więcej niz exc, wr,drz, jest długa i szeroka, w ciezkim terenie porażka, najlepsze są wersje sxc, ale jest tego mało i się cenią tak jak exc, lc4 warto wziąc jeśli robisz duzo km po niezbyt wymagajacym terenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 LC4 a EXC to dwie inne ligi. Musisz się zdecydować czego chcesz, ale jedno jest pewne... Siadanie na LC4 z DRZ-E to krok w tył... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 (edytowane) No kroku w tył nie chcę to teraz już wiem że nawet nie jadę oglądać żadnego LC, nadal poluje na WR450 DRZe albo EXC. Edytowane 11 Marca 2013 przez warn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 (edytowane) Znowu nie mogę edytować, tak nawiasem jak po glebie odpalają exc 520 i 525 a jak WR450? Chodzi mi o ewentualnej podatności na zalania gdy leży. Edytowane 13 Marca 2013 przez warn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Odpalają raczej tak samo, od tego jest ciepłe ssanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Znowu nie mogę edytować, tak nawiasem jak po glebie odpalają exc 520 i 525 a jak WR450? Chodzi mi o ewentualnej podatności na zalania gdy leży.To enduro więc obydwa mają magiczny guziczek. Wciskasz i trzymasz aż odpali. KTM na pewno mniej podatne na zalania po glebie.------------------------Pozdro Rafael :) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 (edytowane) Znowu punkt po stronie KTM? Warto czekać na dobre 525 czy 520 też można brać gdy trafi się jakiś w miarę utrzymany okaz? To normalne że u Kata tak słychać górę dziwnie?Szkoda Tylko że części nie są tanie.. Edytowane 13 Marca 2013 przez warn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Odpalają raczej tak samo, od tego jest ciepłe ssanie.w exc nie widziałem ciepłego ssania, chyba występuje ono w sxZnowu punkt po stronie KTM? Warto czekać na dobre 525 czy 520 też można brać gdy trafi się jakiś w miarę utrzymany okaz? To normalne że Kata tak słychać górę dziwnie?Szkoda Tylko że części nie są tanie..ani wr ani exc nie ma problemów z odpalaniem z racji guzika, problem bywa w yz250f i czasami w yz450f więc to nie ma znaczenia dla ciebie,jak trafi się dobry 520 to bierz, 525 ma tylko inny zawias z przodu(jedni mowiąze lepszy, inni ze nie ma specjalnej róznicy) i mocniejszą tylną piastę, reszta jest identyczna,w kacie nie slychac góry tylko sprzęgło, przynajmniej w moim, ponoc tak ma byc i nie ma co tego drążyc,częsci czy do kata czy do japońców kosztują podobnie, kat ma drogie orginalne tłoki, ale za to bardzo odporne, yamaha ma drogie zawory tytanowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.